TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בפתחה של המהפכה התעשייתית הרביעית סיילספורס משיקה פלטפורמת Customer Success חדשה


סיילספורס
המובילה העולמית בתחום ה-CRM ושירותי הענן, פותחת 4 ימים של צמיחה, למידה, חדשנות, השראה, כיף ושוויון, ביריד הטכנולוגי הגדול מסוגו בעולם, Dreamforce 2017, בהשתתפותם של מנהיגים ומובילי דעה מ-91 מדינות ויותר מ-10 מיליון צופים בבית

שירותים חדשים בפלטפורמת Customer Success מביאים עימם יכולות פורצות דרך בתחומי הפרסונליזציה, למידה ברשת, בינה מלאכותית, פרודוקטיביות, מובייל, האינטרנט של הדברים ועוד

סיילספורס מציעה ללקוחותיה להינות מהחידושים הטכנולוגיים של המהפכה התעשייתית הרביעית, ולנתב אותם ביעילות לטובתם המקצועית והעסקית

סיילספורס, המובילה העולמית בתחום שירותי CRM השיקה היום פלטפורמה חדשה שנועדה לתעל את הכוח של המהפכה התעשייתית הרביעית, במהלך הכנס הטכנולוגי הגדול ביותר בעולם, Dreamforce 2017. מהיום, כל אחד ממאות מיליוני בעלי העסקים, גדולים, בינוניים, או קטנים – החלוצים באימוץ הטכנולוגיה של סיילספורס, למען קידום מקצועי, פיתוח עסקי וייעול חוויית השירות - יוכלו לספק ללקוחותיהם שירות חכם יותר ומותאם אישית, הממקם את הצרכן במרכזו של העסק.

"המהפכה התעשייתית הרביעית משנה את פניהם של כל עסק, כל תעשייה והכלכלה כולה. הלקוח הוא זה שעומד במרכז שינויים אלו" אמר מרק בניוף, מנכ"ל ויו"ר סיילספורס. "סיילספורס מייצרת פתרונות פורצוי דרך, המבוססים למשל על בינה מלאכותית, זאת במטרה להעצים את חלוצי הטכנולוגיה, לעזור להם להבטיח את הצלחת לקוחותיהם, לפתח את הקריירות שלהם ולתרום לקהילה באופן משמעותי".

פלטפורמת Customer Success חכמה יותר ומותאמת אישית
סיילספור השיקה היום שירות חדש עבור פלטפורמת Customer Success – עם כלים פשוטים מסוג "כוון ולחץ" ו"גרור וזרוק" – שנועדו לאפשר לכמה שיותר חלוצים בהטמעת הפלטפורמה, לכוון מחדש את העסקים שלהם, אל עבר לקוח פעיל יותר, מעודכן יותר ומחובר יותר מתמיד. השירותים החדשים בפלטפורמת Customer Success של סיילספורס מבשרים יכולות פורצות דרך בתחומי פרסונליזציה, למידה ברשת, בינה מלאכותית, פרודוקטיביות, מובייל, האינטרנט של הדברים ועוד, הכול במטרה להבטיח חוויית שירות לקוחות כוללת ומותאמת אישית.

myTrailhead – עם השקתה של הפלטפורמה החדשה ללמידה מתמשכת, myTrailhead, סיילספורס מרחיבה למעשה את פלטפורמת הלמידה המקוונת משולבת משחק שלה, במטרה לאפשר לכל חברה להתאים את סביבת הלמידה, לתוכן, למראה, למיתוג ולתחושה הייחודית שלה – והכול בממשק "גרור וזרוק" נוח וידידותי למשתמש. myTrailhead ממציא למידה ארגונית מחדש לכל אורך דרכו המקצועית של העובד – החל מחפיפה של עובד חדש ועד לפיתוח מיומנויות ספציפיות ומתקדמות.


עוד על myTrailhead
myEinstein – מהיום, יוכלו מנהלי רשת ומפתחים בכל הרמות, לבנות אפליקציות בינה מלאכותית בהתאמה אישית, בלחיצות של עכבר במקום שורות קוד ארוכות, הודות לשתי פלטפורמות עוצמתיות מבוססות למידה חישובית (Machine Learning) של סיילספורס: הראשונה הינה "איינשטיין מחולל תחזיות" (Einstein Prediction Builder), המאפשר ללקוחות ליצור באופן אוטומטי מודלים של בינה מלאכותית, היודעים לחזות תוצאות בכל תחום או נושא בתוך סיילספורס. שמה של המערכת השנייה הינו "איינשטיין בוטים" (Einstein Bots), והיא יודעת לענות באופן מהיר ומדויק לשאלות תכופות של לקוחות ואפילו לפתור בעיות שגרתיות. המערכת ניתנת לאימון באמצעות נתונים היסטוריים של הארגון ומידע מה-CRM, מה שמאפשר פרסונליזציה מירבית ואימוץ הטון הייחודי של החברה. במידת הצורך, "איינשטיין בוטים" יודע לעביר את הטיפול בלקוח לנציג שירות בצורה חלקה ובלתי מורגשת.


עוד על myEinstein
- myLightningבכמה לחיצות עכבר יוכלו החלוצים באימוץ הטכנולוגיה לבנות אפליקציות, ממשקים, ערכות נושא, משוואות זרימה ורכיבים שונים, בצורה דקלרטיבית ובהתאמה אישית, שתאפשר להם עליית מדרגה רצינית ברמת הפרודוקטיביות של חוויית המשמתש שלהם במערכות סיילספורס. המסגרת הייחודית של הממשק מאפשרת פרסונליזציה של ה-CRM לארגון, עד לפרטים הקטנים ביותר. myLightning מציע למנהלי המערכות להגדיר תמונות, צבעים, רקעים ועוד, כדי להתאים את סביבת העבודה ב-CRM לסביבה הארגונית הפרטית שלהם.


עוד על myLightning
mySalesforce- מהיום, כל חלוץ בתחום הטכנולוגיה – ממנהלי מערכות ועד למשתמשים העסקיים – יוכלו לבנות ולהפעיל אפליקציות מובייל חדשות ועוצמתיות בהתאמה אישית, באמצעות כלים "כוון ולחץ" פשוטים. כל אפליקציה שתושק באמצעות פלטפורמת mySalesforce, תעבור בדיקות ומבחני תקינות ולאחר מכן תשווק גם בחנויות האפליקציה של גוגל (Google Play) ושל אפל (App Store).
עוד על mySalesforce

myIoT – הודות לממשק דקלרטיבי ונוח לשימוש, יוכל כל חלוץ טכנולוגי – החל ממפתחים וממנהלי רשת ועד למשתמשים עסקיים – להגדיר אוטומציה פשוטה מבוססת פקודות, בתוך הפלטפורמה של סיילספורס, ולכל תהליך בתוך הארגון. מהיום, כל אחד יכול לבנות מערכת IoT, לשלב מכשירים מחוברים, חיישנים ומאגרי מידע עם התוכן העסקי של סיילספורס, במטרה ליזום מכירות ולשפר את איכות השירות וחוויית השיווק.
עוד על myIoT

בנוסף, סיילספורס השיקה את פלטפורמת שיתוף הפעולה Quip, המאפשרת לצוותים לשתף פעולה על גבי מסמך אחד, באופן מהיר ואינטרקטיבי יותר. מעתה, פלטפורמת שיתוף הפעולה Quip מאפשרת הטמעת יישומים הכוללים מידע בזמן אמת. הפלטפורמה מאפשרת לצוותים לגשת לכל המידע שהם צריכים – מסמכים, גליונות, תכתובות וכו' – ולאחסן את כולו במקום אחד מרכזי ונגיש לכולם. פלטפורמת שיתוף הפעולה של Quip כוללת בתוכה גם תבניות "עבודה מחוץ לקופסה" לניהול משימות צוות כגון פיתוח מפת דרכים של מוצרים, הכנה לקראת השקת מוצר חדש ומיפוי שטחי מכירה.


אודות סיילספורס
סיילספורס, המובילה העולמית בתחום ה-CRM, מסייעת לחברות להתחבר ללקוחותיהן בדרכים חדשות לגמרי. מאז 1999 סיילספורס מקדמת דמוקרטיזציה של הטכנולוגיה העסקית עבור חברות בכל גודל ובכל תעשייה. עם שירותי הענן מהמתקדמים בעולם, המאוגדים תחת פלטפורמה מהימנה אחת של סיילספורס ומשתרעים על פני מכירות, שירות, שיווק, מסחר, קהילות, מערכות לשיתוף פעולה ועוד, פלטפורמתCustomer Success של Salesforce תבטיח יותר מ -1.7 טריליון עסקאות B2B ו- B2C השנה ליותר מ -150,000 לקוחות. בנוסף, מחקר שנערך לאחרונה על ידי חברת IDC מעריך כי עד שנת 2022 המערכת האקולוגית של סיילספורס תוביל ליצירת 3.3 מיליון מקומות עבודה חדשים, ויותר מ-859,000,000 $ הכנסות מעסקים חדשים ברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il