TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סטיבן טפר אי.בי.אי


איביאי
מיילן דוחות רבעון 3 - אכזבה קלה בלבד

"לא קטסטרופלי אך עדיין מאכזב".
העובדה שהדוחות כוללים אכזבה קלה "בלבד" עשויה להוביל להתאוששות במחיר המניה.

לפני כשעה פרסמה מיילן את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של שנת 2017, והציגה הכנסות של 3 מיליארד דולר, מתחת לציפיות ל- 3.1 מיליארד דולר, לצד רווח נקי מתואם של 1.10 דולר למניה מתחת לציפיות ל- 1.20 דולר למניה.


הדו"ח משקף ירידה חזקה בהכנסות ממזרקי האפיפן בהיקף של 245 מ' דולר ושחיקה אורגנית בפעילות הגנרית בארה"ב של החברה בכ- 6%, אך מנגד תרומה של כ- 164 מיליון דולר להכנסות בעיקר מחוץ לארה"ב מהרכישות של מדה ורנסאנס (תרומה של חודש אחד בלבד).


באירופה ההכנסות צמחו ב- 24% הודות לתוספת ההכנסות מרכישת מדה לצד צמיחה אורגנית ותרומה חיובית מהפרשי שער, ובשאר העולם ההכנסות צמחו בשיעור של 9% מתוספת ההכנסות מרכישת מדה ותרומה חיובית מהפרשי השער.


הרווחיות התפעולית המתואמת של החברה ירדה ל- 27.5% יחסית ל- 31.5% ברבעון המקביל אשתקד, שהתבטאה בירידה של 14% ברווח התפעולי ושל 20% ברווח הנקי המתואם למניה. הירידה ברווחיות נובעת בעיקר מהירידה ברווחיות של האפיפן שהפך לגנרי והשחיקה ברווחיות בשוק הגנרי בארה"ב.
החברה העלתה מעט את התחזיות לשנת 2017 (העלתה את הרף התחתון בלבד) בעקבות הקדמת ההשקה של גנריקה לקופקסון וכעת היא צופה מכירות בין 11.75 ל-12.5 מיליארד דולר (עליה של 1%) ורווח נקי מתואם שבין 4.45 ל- 4.70 ד' למניה, העלאה של 1.7%. השינוי הקל מאכזב מעט, שכן הוא כולל רבעון שלם שבו החברה השיקה גרסה גנרית לקופקסון ומעיד על המשך השחיקה בשוק הגנרי בארה"ב. כמו כן החברה השאירה את יעד הרווח לשנת 2018 על 5.4 ד' למניה, למרות ההשקה המוקדמת של הגרסה הגנרית שלה לקופקסון.

בשורה התחתונה
הדוח לרבעון השלישי לא קטסטרופלי (כמו זה של טבע) אך עדיין מאכזב מעט הן בתוצאות לרבעון השלישי והן בהעלאה המינורית בתחזיות לשנת 2017 והעדר השינוי בתחזיות לשנת 2018. מיילן בדומה לטבע ממשיכה לראות לחצים משמעותיים בשוק הגנרי בארה"ב עם חוסר בהירות לגבי תיזמון אישורי FDA למוצרים שבצנרת. להערכתנו, לקופקסון הגנרי השפעה נמוכה יותר על התוצאות כתוצאה ממלחמת המחירים שמיילן מנהלת מול הקופקסון של טבע.
יחד עם זאת, לאחר פרסום דוחות המתחרה טבע נרשמה ירידה חדה במניית מיילן. העובדה שהדוחות כוללים אכזבה קלה "בלבד" עשויה להוביל להתאוששות במחיר המניה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il