TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלוריסטם תחל בניסוי קליני בטיפול במחלת השתל נגד המאכסן (GvHD)


פלוריסטם
חתמה על הסכם לביצוע הניסוי עם המרכז הרפואי איכילוב בתל אביב

* המרכז הרפואי איכילוב יפעל כנותן החסות לניסוי ויהיה אמון על התכנון והביצוע
* תאי PLX-PAD הראו יעילות בניסויים פרה-קליניים כנגד מחלת השתל נגד המאכסן


חברת פלוריסטם הישראלית, מובילה עולמית בפיתוח מוצרי ריפוי המבוססים על תאי שליה, הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם המרכז הרפואי "איכילוב" בת"א, לביצוע ניסוי קליני שלב I\II בטיפול בתאי PLX-PAD כנגד מצב כרוני של מחלת השתל נגד המאכסן. ד"ר רון רם, מנהל היחידה להשתלות תאי גזע ומח עצם באיכילוב ישמש כחוקר הראשי בניסוי ובית החולים יהיה אחראי לתכנון וביצוע הניסוי.


מחלת השתל נגד המאכסן (GvHD) הינה סיבוך פוטנציאלי קטלני שעשוי להתרחב לאחר השתלת מח עצם מתורם שאינו המטופל עצמו. התאים המושתלים מזהים את גופו של המטופל כזר ותוקפים אותו. הצורה הכרונית של מחלת השתל נגד המאכסן, מתרחשת אחרי לפחות 100 ימים מההשתלה. היקף השוק של הטיפול במחלה צפוי להגיע ליותר מ- 500 מיליון דולר עד שנת 2023.


מחקרים פרה-קליניים הראו כי תאי PLX-PAD של פלוריסטם עשויים להפחית את הסימפטומים של מחלת השתל נגד המאכסן, ובנוסף לכך, פרופיל ההפרשה ומנגנון הפעילות מצביעים על כך שהתאים עשויים לשמש כטיפול חדשני ויעיל למצב. פלוריסטם מקווה לספק טיפול לצורך זה שנותר ללא מענה עד היום, ולעזור למטופלים לחזור לשגרת חיים מלאה ובריאה לאחר השתלת מח עצם.


זמי אברמן, יו"ר פלוריסטם ומנכ"ל משותף, אמר היום כי "מחקרים הראו כי לתאי ה-PLX שלנו יש השפעות במגוון התוויות המטולוגיות שונות. אנו שמחים מאוד להתחיל בשיתוף הפעולה עם המרכז הרפואי 'איכילוב', תוך התמקדות בקידום אינדיקציות מובילות לניסויים פיבוטליים לפני שיווק. הטכנולוגיה הייחודית ורבגוניות התאים שלנו מאפשרים לנו לפתח מוצרים למגוון מצבים רפואיים שכיום לא קיים להם מענה ראוי ברפואה המודרנית".


ד"ר רון רם, מנהל היחידה להשתלות תאי גזע ומח עצם במרכז הרפואי "איכילוב", הוסיף כי "אנו שמחים לעבוד עם פלוריסטם לקראת פיתוח טיפול יעיל למחלת השתל נגד המאכסן הכרונית. מרכז המחקר הקליני שלנו עוסק בטיפולים פורצי דרך והוא מהווה קרקע מושלמת לבחינת התאים של פלוריסטם".
לאחרונה, הודיעה פלוריסטם על כוונתה לפתוח ניסויים קליניים נוספים בישראל במרכזים הרפואיים רמב"ם והדסה לטיפול בהתוויה הרפואית של כשל לאחר השתלת מח עצם. "אנו גאים בהיותנו חברה ישראלית ושמחים על הכוונה לפתוח מרכז קליני נוסף בישראל אשר יאפשר גם למטופלים ישראלים גישה לתרופות שפיתחנו", ציין יקי ינאי, נשיא פלוריסטם ומנכ"ל משותף.


אודות פלוריסטם
פלוריסטם הינה חברה ישראלית מובילה בפיתוח מוצרי ריפוי המבוססים על תאים המופקים משליות. החברה, שממוקמת בחיפה ומעסיקה 180 עובדים, מצויה בשלבים קליניים מתקדמים ברחבי העולם. החברה מחזיקה באחד ממתקני ייצור התאים הגדולים והמתקדמים בעולם, עם פוטנציאל ייצור של כ-150 אלף מנות תאים בשנה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il