TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עסקת ענק במתחם ToHa בתל אביב


גב ים
אמות השקעות, גב-ים ו- WeWork חתמו על מזכר הבנות לשכירות של 4 קומות, בשטח כולל של למעלה מ- 13 אלף מ"ר, במתחם העסקים ToHa בצומת דרך השלום בת"א

ההסכם, בהיקף של כ- 300 מיליון שקל, נחתם ל-15 שנה;
ל- WeWork ניתנה אופציה עד סוף 2017 להגדלת שטח השכירות ל-8 קומות

אמות השקעות מקבוצת אלוני חץ וגב-ים מקבוצת נכסים ובניןIDB , מקבוצות הנדל"ן הגדולות והמובילות בישראל, חתמו עם WeWork על מזכר הבנות לשכירות רחבת היקף במתחם העסקים ToHa בצומת דרך השלום בת"א. המתחם, אשר בנייתו נמצאת בעיצומה, צפוי להתאכלס בסוף 2018.

מזכר ההבנות נחתם עם WeWork, שבבעלות היזם אדם נוימן, לשכירות בשטח של כ-13,000 מ"ר, המשתרע על פני 4 קומות. השכירות הינה לתקופה של 15 שנה עם אופציה להארכה וכוללת גם אופציה לשכירת 4 קומות נוספות בתנאים דומים. היקף העסקה עומד על כ-300 מיליון שקל (לא כולל דמי ניהול וחניות). במידה ו-WeWork תנצל את האופציה לשכירות הקומות הנוספות עד סוף השנה הנוכחית, משרדיה ישתרעו על כמחצית מהבניין.

WeWork היא חברה אמריקאית בת 7 שנים הצומחת בארה"ב בקצב מטאורי, המציעה ליזמים, עצמאיים, סטארט-אפים, ולחברות צעירות שטחי עבודה בבנייני משרדים, עם מעטפת של שירותים נלווים. הייחוד של WeWork נוצר בסביבת העבודה הייחודית שנבנית בקרב קהילת החברים, כאשר בין היזמים והחברות הצעירות נוצרים קשרי עבודה והפריה הדדית. במתחם ToHa יוקמו משרדים בקונספט החדשני והאיכותי המאפיין את החברה.

מהחברות גב-ים ואמות נמסר היום (ב'): "חברת WeWork ידועה כמי שמביאה לכל אתר אליו היא נכנסת בשורה של חדשנות וסביבת עבודה דינמית ומעודכנת, ואנו גאים על כך שהיא בחרה למקם את האתר המרכזי של WeWork בישראל בפרויקט ToHa. זוהי אבן דרך משמעותית בהפיכת האזור כולו למרכז ההיי טק החדש של מטרופולין תל אביב".

ToHa, קיצור של 'תוצרת הארץ' Tozeret Haaretz)), שם הרחוב בו מוקם הפרויקט, יהווה סביבת עסקים חדשנית ומתוחכמת הצפויה לשנות את פני האזור. מיקומו של הפרויקט בפינת הרחובות דרך השלום ויגאל אלון ובסמיכות לתחנת רכבת השלום, מהווה ציר תחבורה עיקרי ומרכזי שירחיב את מרכז העסקים הצומח על ציר יגאל אלון, מנחם בגין ודרך השלום.

מגדל המשרדים מתפרס על שטח של 57 אלף מ"ר לשיווק וכולל קומות גדולות במיוחד בשטחים הנעים בין 2,600-3,400 מ"ר.

מגדל המשרדים הייחודי יוקם בליבו של פארק ירוק, שמפותח לרווחת הציבור והעובדים בפרויקט. הפארק המתוכנן הינו בשטח כולל של 17.5 דונם, יכלול חורשות עצים ירוקות, בריכות מים שקטות ופינות ישיבה מוצלות ויהווה ערך מוסף לסביבה כולה.

פרויקט ToHa הוא גולת הכותרת המשותפת של אדריכל העל והמעצב הבינלאומי, רון ארד ושל אדריכל העל הישראלי, אבנר ישר, אשר חברו לשיתוף פעולה יוצא דופן להקמת מגדל יוצא דופן. המגדל מעוצב בצורה גיאומטרית ייחודית השואבת השראה מקרחון חצוב כמעין יהלום שהונח בלב הצומת הסואן. השראתו הצורנית של המבנה היא מחציבה של גושים בקרח ושבירתו במישורים משופעים, כך שכל קומה הינה שונה וייחודית בשטחה.

ייחודה של חטיבת הקרקע הגדולה, בלב הסיטי החדש של תל אביב, הביא את אדריכלי הפרויקט לשאוף ולשמר את המרחב הציבורי המרשים בנקודה מרכזית כל כך בעיר. התקבלה החלטה ליצור מרחב גבוה מעל פני הקרקע כמעין רגליים בנויות המכילות את מערכות המבנה ומגדירות את תחומי הלובי, אשר גודלו וגובהו הרב בשילוב קירות מסך זכוכית א-סימטריים מאפשרים לאור השמש הטבעי להאיר את כל קומות המגדל. העברת מערכות המבנה ל"רגלי" הבניין אפשרה לתכנן קומת גג עם מרפסת דק פתוחה לשמיים ובה מסעדות, בתי קפה ונוף עוצר נשימה.

פרויקט ToHa נבנה תוך שימת דגש נרחב על בניה ירוקה בתקן LEED האמריקאי וזאת מתוך אחריות סביבתית והקפדה על איכות ובריאות חיי העובדים ובמטרה לאפשר חיסכון מהותי באנרגיה.

אודות גב-ים – חברת גב-ים לקרקעות מקבוצת נכסים ובניין IDB, אשר הוקמה לפני כ-90 שנה, הינה מהגדולות והוותיקות בחברות הנדל"ן בישראל. לחברת גב-ים 19 פארקי היי טק ותעשייה הפרוסים ב-15 ערים, בשטח כולל של כ-880 אלף מ"ר ובתפוסה של 99%. עיקר נכסי החברה ממוקמים בפארק מתם בחיפה, 3 מרכזי היי טק בהרצליה פיתוח, פארק גב-ים רחובות, פארק גב-ים נגב בבאר שבע ועוד רבים אחרים.


אודות אמות - אמות מקבוצת אלוני חץ (61%) פועלת בשוק הישראלי כ- 50 שנה והינה אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות והמובילות בישראל. אמות מחזיקה 100 נכסים מניבים בישראל בשטח כולל של למעלה מ- 1.2 מיליון מ"ר . עיקר נכסיה הינם באזור מרכז הארץ ובהם שעורי תפוסה גבוהים (כ- 97%). בין הנכסים הבולטים: מגדל אטריום בר"ג, מגדל פלטינום בפתח תקוה, מגדל אמות (בית IBM לשעבר), בית אמות משפט, בית אמות ביטוח, קניון ערים בכפר סבא, קניון קרית אונו, בית פלאפון ועוד רבים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
7/11/17
1. אהבתי מאוד!! מתחם דומה נפתח באיזור השרון https://www.facebook.com/specerentals/ [ל"ת] - מיכל כץ
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il