TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Fluence זכתה בחוזה ראשון למערכת MABR-C


פלואנס
פרויקט זה הינו חלק משיתוף פעולה רחב יותר בין פלואנס ו-QSY המכסה שלושה מחוזות בסין

פלואנס ו-QSY חתמו על הסכם מחייב לתכנון, בניה והפעלה של מערכת חכמה של MABR במחוז Henan
פרויקט זה הינו חלק משיתוף פעולה רחב יותר בין פלואנס ו-QSY המכסה שלושה מחוזות בסין
טכנולוגיית ה-MABR נבחרה קודם לכן על ידי הממשלה המקומית לאור יכולתה לעמוד בתקן המחמיר לטיפול בשפכים Class A1, והפחתת עלויות התפעול והאחזקה


החוזה הנוכחי הוא דוגמא נוספת לצמיחה של פלואנס בשוק הטיפול במי שפכים באזורים הכפריים של סין, המייצג פוטנציאל מכירות של כ-2.6 מיליארד דולר בחמש השנים הבאות רק בשלושת המחוזות שבאחריותה של QSY ומהווה הוכחה נוספת למודל העיסקי של פלואנס לטיפול במי שפכים באזורים הכפריים בסין.

פלואנס (Fluence Corporation) (ASX:FLC) חברה גלובלית מובילה לפתרונות לטיפול ושימוש חוזר במים ובשפכים, הודיעה היום כי היא מימשה את החוזה המחייב עם החברה הסינית QSY לתכנן, לבנות ולתפעל מסחרית את המתקן הארוז (במכולה) הראשון בעל תפוקה של 300,000 ליטר ליום. המערכת אמורה להיות מותקנת בדצמבר השנה בעיר Luoyang במחוז Henan בסין.


זו היא זכיה חשובה והיא חלק משיתוף פעולה ארוך טווח בין פלואנס ו-QSY והיא המשכה של חתימה על הסכם הבנות במאי השנה. שיתוף הפעולה מכוון לקידום טכנולוגיית ה-MABR של פלואנס וליצור שיתוף פעולה הדוק עם QSY בשלושה מחוזות בסין - Xinjiang, Henan, Sichuan וכן באזורים נוספים בסין. שני הצדדים עוסקים בבחירת אתר להקמת המתקן ובאופטימיזציה טכנולוגית.

הנרי שרבה, מנכ"ל פלואנס אומר: "אנחנו שמחים להודיע על הזכייה הראשונה שלנו למערכת חכמה מסוג MABR-C עם QSY. פרוייקט זה בא בעקבות חתימה על מזכר הבנות עם החברה הסינית בחודש מאי השנה והוא מחזק את האמונה שלנו שלקוחות בסין מגלים עניין גובר בפתרונות שלנו לטיפול בשפכים המתאפיינים בצריכת אנרגיה נמוכה ויעילות גבוהה. פרוייקט זה הוא חלק משיתוף פעולה ארוך טווח המכסה שלושה מחוזות בסין ומוכיח שהמודל העיסקי שלנו לאספקת מתקנים מומכלים במקום רק מודולים של MABR , ממוצב היטב בשוק העצום בסין. ההכנסות הפוטנציאליות לפתרונות ה-MABR של פלואנס לאזור מחוז Henan בלבד מוערכות בכ-1 מיליארד דולר. אנחנו מעריכים את האמון ש-QSY שמה בפלואנס ומצפים לזכות בעתיד בפרוייקטים נוספים עם QSY ועם שותפים אסטרטגיים אחרים בסין".


פלואנס תספק בהתאם לחוזה עם QSY את תכנון המערכת ואת תצורת המתקן המומכל (C-MABR) המיוצר במפעל של פלואנס בצ'אנגזו, במחוז ג'יאנגזו בסין. QSY תהיה אחראית על האינטגרציה של ה-C-MABR לכדי מתקן שלם לטיפול בשפכים וכן תבנה את מערכת איסוף השפכים בכפר.


אודות Fluence
חברת פלואנס הינה מובילה עולמית באספקת פתרונות מהירים מבוזרים וארוזים לטיפול במים ובשפכים הפועלת בשוק שהיקפו כ-17 מיליארד דולר ללא השוק הכפרי בסין. פלואנס פועלת כיום בכ-70 מדינות ברחבי העולם ומעסיקה מעל ל-300 עובדים מקצועיים מיומנים. החברה מציעה מגוון שירותים משלב ההערכה המוקדם דרך תכנון ומתן תמיכה שוטפת ואופטימיזציה של נכסי מים נוספים. פעילות הליבה של החברה היא בצפון אמריקה, דרום אמריקה, המזרח התיכון ואירופה תוך מיקוד בהרחבת הפעילות לשוק הטיפול המים במרחב הכפרי בסין.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il