TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Safe-T משיקה גרסה מסחרית לפתרון Software Defined Access להגנת סייבר


סייפטי
החברה מדווחת על הטמעה של הפתרון אצל לקוח ראשון בספרד

חברת Safe-T, מהחברות המובילות באספקת פתרונות העברת מידע וגישה מאובטחת, משיקה גרסה מסחרית של פתרון ה-Software Defined Access להגנת סייבר לארגונים. כמו כן, מודיעה החברה על סיום הטמעת הפתרון החדש אצל לקוח ראשון בספרד.
הפתרון החדש, המורכב ממוצרי Secure Data Access ו-Secure Data Exchange שפיתחה Safe-T, נועד לצמצם מתקפות סייבר על ארגונים, על-ידי הסתרת מידע קריטי בסביבת הארגון והגבלת הגישה לגורמים מורשים ורצויים בלבד, הן באופן מקומי והן בענן.


ב- 2016 פורסם דו"ח גרטנר בו צוין כי למעלה מ-98% מהמתקפות החיצוניות על ארגונים מתרחשות באמצעות האינטרנט הפתוח. על-פי הערכות גרטנר : ארגונים אשר ישכילו לבודד את פעילותם הדיגיטלית יחוו ירידה של כ-70% במתקפות המסכנות את אותה פעילות.


יישומים, שירותים ומידע רגיש בארגונים נמצאים בסכנת חשיפה מתמדת, הולכת וגדלה, עקב איומי סייבר מתוכנות כופר ותוכנות זדוניות, מתקפות חיצוניות מבוססת DDoS ו-SSL, וכן זליגת מידע, דליפות והונאות. בשנים האחרונות שווקו/פותחו פתרונות Software Defined Perimeter אשר נועדו לספק מענה לחסרונותיהן של טכנולוגיות אבטחת גישה.

יתרונותיה של טכנולוגיית Software-Defined Access של Safe-T הם:

גישה ליישומים, שרותים ורשתות בארגון והצפייה בהם מתאפשרת רק לאחר ביסוס זהות המשתמש, המכשיר, היישום והמיקום, בהתאם למדיניות האבטחה של הארגון;
חוויית משתמש אחידה ורציפה, תוך שימוש מבוקר ומידע מאובטח הן באתרים מקומיים והן בסביבת ענן היברידי;
הגנה על גישה ושימוש במידע, על-ידי הפרדת שכבת הגישה משכבת ההזדהות ופילוח הרשתות הפנימיות בארגון;
לפתרון יתרון על טכניקות ההצפנה וההזדהות הקיימות: הוא מאפשר אחידות ועבודה חלקה בכל המערכות, תוך שמירה על אחידות הקישוריות ושליחת הנתונים.
פלטפורמת Software Defined Access של Safe-T מבוססת על טכנולוגיית הגישה ההפוכה (reverse-access) של החברה, המוגנת באמצעות פטנט. הטכנולוגיה מפחיתה את החשיפה למתקפות באמצעות יכולות כגון: שליטה על הגישה ליישום לאורך כלל מחזור החיים: גישה, שימוש ובקרה, חומת-אש עוצמתית ללא נקודות פתוחות לגישה, תמיכה במגוון יישומים, וביניהם HTTP/S, SMTP, SFTP, SSH, APIs, RDH5, WebDAV ,אפשרות להגדרת כללי גישה ע"פ דרישה, ומתן גישה למידע, שירותים, רשתות ו-API ללא הגדרת לקוח, ביטול הצורך ב-VPN והסתרת רכיבי DMZ העלולים להיפרץ.
ה- Software-Defined Access שפיתחה Safe-T הוא ייחודי, ונועד להבטיח לארגונים כי המידע הרגיש שלהם יהיה זמין ונגיש אך ורק לגורמים מאושרים על-ידם, זאת באמצעות הסתרתו, הלכה למעשה, מפני תוקפים פוטנציאליים. ארגונים אשר ירכשו את הפתרון החדש, צפויים לחסוך בהוצאות ובעלויות התפעוליות הכרוכות בהתמודדות עם מתקפות עתידיות.


אודות Safe-T
Safe-T® חברת בת בבעלות מלאה של Safe-T Group LTD (TASE:SAFE) היא מהחברות המובילות באספקת פתרונות העברת מידע וגישה מאובטחת להתמודדות עם התקפות זדוניות על ארגונים גדולים, ספקי שירותים קריטיים, ומידע רגיש.
הפתרונות של Safe-T מאפשרים גישה למידע הרגיש רק למורשים על ידי הסתרה של המידע הרגיש בתחומי הארגון , ובסביבת ענן היברידית. הפתרונות של Safe-T מגנים על ארגונים מפני התקפות זדוניות, התקפות כופר, הונאות ,זליגת מידע רגיש ומאבטחים בצורה מקסימלית את הנכסים של הארגון. בנוסף, הם מגדילים את התפעוליות והיעילות הארגונית, ועוזרים לארגונים לעמוד בתקינה הרגולטורית.
עם פתרונות העברת מידע וגישה מאובטחת הרב שכבתיים המוגנים בפטנט של Safe-T יוכלו ארגונים פיננסים, ארגוני בריאות ,ספקי שירותים ציבוריים וממשלתיים להגן על המידע והרשתות שלהם מפני שימוש לרעה והתקפות מבית ומחוץ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il