TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נייר חדרה מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2017 ממשיכה להציג שיפור עקבי ברווחיות


נייר חדרה
ה- EBITDA מתחילת השנה הסתכם בכ- 139 מיליוני שקלים לעומת 113 בתקופה המקבילה אשתקד, צמיחה של כ- 22%

זינוק של פי 4 ברווח הנקי בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, לכ- 16 מיליון שקלים
תזרים מזומנים חזק מפעילות שוטפת של כ- 37 מיליוני שקלים ברבעון
מתחילת השנה הסתכם תזרים המזומנים מפעילות שוטפת לסך של כ- 129 מיליוני שקלים

הרבעון השלישי, כמו שני קודמיו השנה, התאפיין בשיפור רווחיות שלושת מגזרי הליבה של החברה: איסוף ומחזור, גלילי ניירות אריזה ומוצרי אריזה וקרטון
שנת 2017 מתאפיינת בעליית מחירי המכירה בעולם של גלילי ניירות האריזה בעיקר כתוצאה מביקוש גובר למוצרי אריזה וקרטון, כאשר המסחר המקוון הינו אחד ממנועי הצמיחה

מנכ"ל נייר חדרה, גדי קוניא:
"אנו מרוצים מתוצאות הרבעון השלישי ומתוצאות תשעת החודשים הראשונים של השנה וגאים ביכולתנו להציג שיפור עקבי ברווחיות לאורך רבעונים כה רבים. אנו ממשיכים במיקוד בשרשרת הערך של החברה לטובת המשך שיפור הרווחיות באמצעות חיזוק הסינרגיה בין מגזרי הפעילות השונים. החודשים האחרונים מעידים כי נייר חדרה כחברת מוצרי אריזה, נייר ומחזור פועלת בשוק הנהנה מביקוש גובר בעולם כולו. מגמת הגידול בביקוש למוצרי אריזה וקרטון מתמשכת לאורך שנים והשנה באה לידי ביטוי גם בעליית מחירים עולמית. מגמות כמו צמיחת היקף פעילות המסחר המקוון בעולם כולו, אף מאיצות את הגידול. לצד השיפור ברווחיות ובהתבסס על תזרים המזומנים החזק שמייצרת פעילות החברה אנו ממשיכים להשקיע במכונות וציוד חדישים, כמנוף להתייעלות עתידית ושיפור הרווחיות של תחומי הפעילות הקיימים."

ליאור הלמן, סמנכ"ל הכספים:
"הביטוי המוחשי ביותר לתהליך ההשבחה שעוברת החברה נמצא בתזרים המזומנים החזק מהפעילות השוטפת, שהסתכם מתחילת השנה בכ- 129 מיליוני שקלים. תזרים זה אפשר לנו להפחית את סך החוב הפיננסי נטו של החברה מדרגה נוספת כלפי מטה, כך שהוא מסתכם כיום לכמחצית ה-EBITDA של החברה בחישוב שנתי, וזאת תוך המשך ביצוע ההשקעות הנדרשות לטובת צמיחה והמשך שיפור הרווחיות, בשנים הבאות."

נייר חדרה, בשליטת קרן פימי (59%), מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי של 2017 המשקפות את המשך תהליך ההתייעלות בחברה והשיפור בכל מדדי הרווח. נייר חדרה מיישמת מזה כשנתיים תוכנית למיקוד עסקי והתרכזות בתחומי האריזה, הנייר והמיחזור, תוך ייעול תהליכי הייצור, הגדלת הסינרגיה הפנימית בין תחומי הפעילות ומיצוי הפוטנציאל הגלום בשרשרת הערך.

הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2017 הסתכם בכ-16 מיליון שקלים לעומת רווח של כ-4 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הזינוק החד ברווח הנקי הושג בעיקר הודות לגידול ברווחיות הגולמית והתפעולית בשלושת מגזרי הליבה של החברה.


ההכנסות ברבעון השלישי של 2017 הסתכמו בכ-405 מיליון שקלים בהשוואה להכנסות של כ-413 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון במחזור המכירות נבע בעיקר מירידה במכירות מגזר ניירות כתיבה והדפסה בסך של כ-13 מיליון שקלים, על רקע התחזקות השקל מול הדולר בין התקופות. מנגד, מכירות מגזר מוצרי אריזה וקרטון גדלו בסך של כ-8 מיליון שקלים.


הרווח התפעולי לפני הוצאות והכנסות אחרות, גדל ב-47%, והסתכם בכ-22 מיליון שקלים, לעומת רווח תפעולי של כ-15 מיליון שקלים, ברבעון המקביל אשתקד.
ה-EBITDA (הרווח התפעולי בנטרול פחת, הפחתות והוצאות חד פעמיות) ברבעון השלישי של השנה צמח בכ-19% והסתכם לכ-44 מיליוני שקלים, שהם כ-11% מסך ההכנסות, וזאת בהשוואה לכ-37 מיליון שקלים, כ-9% מסך ההכנסות, ברבעון המקביל אשתקד.


הוצאות המימון ברבעון השלישי של 2017 הסתכמו בכ-5 מיליון שקלים, קיטון של 7 מיליון שקלים ביחס להוצאות של 12 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. במהלך הרבעון חלה ירידה של כ-2 מיליון ש"ח בהוצאות הריבית הודות לפירעון אגרות חוב והלוואות, וקיטון של 5 מיליון ש"ח כתוצאה משערוך נכסים פיננסיים אחרים.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת, לתקופה שהסתיימה ביום 30 בספטמבר של שנת 2017, הסתכם בכ-129 מיליון ש"ח לעומת תזרים מזומנים של 19.1 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

אודות נייר חדרה:
נייר חדרה שבשליטת קרן פימי, הינה החברה המובילה בארץ בתחום האריזה, הנייר והמיחזור. "אמניר", שבבעלותה המלאה של נייר חדרה, הינה החברה הגדולה בארץ בתחום עיבוד ומחזור פסולת נייר ופלסטיק. נייר חדרה הינה יצרן נייר האריזה היחיד בישראל וחברת הבת "כרמל" מייצרת ומשווקת אריזות קרטון גלי ואריזות למוצרי צריכה. בנוסף, עוסקת נייר חדרה בייצור ושיווק ניירות אריזה וניירות כתיבה והדפסה ובשיווק ציוד משרדי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il