TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מרחביה מודיעה על גיוס ועליית ערך מהירה בקארדיאק-סנס


מרחביה אחזקות
החברה גייסה 750 אלף דולר ממשקיע פרטי לפי שווי של 12 מיליון דולר לפני הכסף

לפני 6 חודשים השקיעה מרחביה בחברה לפי שווי של 6 מיליון דולר, ולפני כחודש השקיעו בעלי המניות הקיימים בחברה לפי שווי של 10 מיליון דולר לפני הכסף
קארדיאק-סנס, המפתחת שעון לזיהוי הפרעות לב, חתמה לאחרונה על הסכם עם קליבלנד קליניק לצורך גיבוש אסטרטגיית השיווק ומדיניות השיפוי מחברות הביטוח בארה"ב 

מרחביה אחזקות והשקעות (סימול: מראח), חברת השקעות ישראלית המתמחה בחברות צעירות בתחומי מדעי החיים, מודיעה כי חברת הפורטפוליו הישראלית,קארדיאק-סנס (CardiacSense) חתמה על הסכם השקעה חיצוני לגיוס של 750 אלף דולר ממשקיע פיננסי פרטי זר, לפי שווי של 12 מיליון דולר.
הגיוס כעת מהווה עליית ערך של 20% בהשוואה לגיוס מלפני חודש של 600 אלף דולר מבעלי מניות קיימים לפי שווי של 10 מיליון דולר לפני הכסף, כאשר חלקה של מרחביה בו היה 12%. לאחר השלמת הגיוס כעת, מחזיקה מרחביה כ-7% בקארדיאק-סנס.


היקף הגיוס לפני כחודש שיקף עלייה של 67% בשווי החברה לעומת שוויה בעת הגיוס האחרון ביוני 2017, אז גייסה סכום של 1 מיליון דולר – מחציתו ממרחביה, לפי שווי של כ-6 מיליון דולר. כלומר הגיוס כעת מתבצע לפי שווי גבוה פי 2 מיום ההשקעה הראשונית של מרחביה, ביוני 2017. יש לציין כי עד לגיוס הראשון ממרחביה הושקעו בחברה כ-3 מיליון דולר.


אלדד שמש, מנכ"ל קארדיאק סנס: "אנו שמחים על כניסתו של משקיע חיצוני איכותי המבטא את האמון שאנו מקבלים והפוטנציאל שהמשקיעים רואים בחברה. הסכום שגויס יאפשר לנו לקדם את פיתוח המוצר ושחרורו לשוק ב-2018, ולהשלים יעדים משמעותיים בתחום הרגולציה - אישור CE אירופאי, FDA אמריקאי ו-CFDA סיני, לרבות השלמת הניסויים הקליניים (בתחום לחץ דם והפרעות קצב בהיקף של מאות אנשים). תוך הצפת ערך משמעותי מאד עבור בעלי המניות שלנו."


חברת קארדיאק-סנס מקיסריה הוקמה בשנת 2009 ומעסיקה כ-15 עובדים. החברה מפתחת שעון לניטור מדדי גוף רפואיים, מאפשר ניטור רציף ובלתי מוגבל בזמן של קצב הלב לצורך זיהוי הפרעות כמו פרפור פרוזדורים ודום לב, ברמת דיוק המקבילה לא.ק.ג. – הבדיקה המדוייקת ביותר הקיימת כיום. בכוונת החברה להשיק את המוצר בשוק האמריקאי כבר במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2018, כאשר השוק הניטור אליו היא פונה נאמד בכ-3 מיליארד דולר לשנה.


השעון שפיתחה החברה מבוסס על שילוב ייחודי של טכנולוגיות נושאות פטנטים שפיתחה, לקריאת אותות אופטיים ולחישת תנועה, לחץ, טמפרטורה ועוד – המקנה למוצר רמת דיוק גבוהה עקב ביטול קריאות שגויות.
קארדיאק-סנס השלימה בהצלחה ניסויים קליניים בבני אדם בבית חולים איכילוב ב-2016, במסגרתם לבשו כ-20 מטופלים בעלי הפרעות לב את השעון באופן רציף, ודיוק המדידה שהתקבל היה באיכות הגבוהה ביותר בשוק, אשר מקבילה לאיכות ודיוק בדיקת א.ק.ג. .
לאחרונה חתמה קארדיאק-סנס על הסכם עם ענקית הבריאות קליבלנד קליניק מארה"ב, לפיו קליבלנד קליניק תייעץ לחברה ותגבש עימה את אסטרטגיית השיווק והמכירות, ואת מדיניות השיפוי מחברות הביטוח בארה"ב.

אודות מרחביה אחזקות והשקעות
מרחביה (ת"א: מראח) היא חברה ישראלית המתמחה בביצוע השקעות בחברות הזנק צעירות ומבטיחות הפועלות בתחומים מובילים בעלי ביקוש גבוה במדעי החיים, וזאת בשילוב מוסדות רפואיים מובילים בעולם - ביניהם קליבלנד קליניק מארה"ב. חברות הפורטפוליו של מרחביה כוללות את חברת CDx (קליבלנד דיאגנוסטיקס. מוחזקת 8%), המפתחת שיטה לא פולשנית לאבחון מוקדם של סרטן מסוגים שונים, באמצעות הזיהוי בבדיקת דם של שינויים במבנה הסמן הביולוגי החלבוני IsoPSA, המצביעים על הימצאות מחלה.


עוד כוללות השקעות החברה את חברת יובנטאס (Juventas), המפתחת את JVS-100: הליך לא-ויראלי לריפוי גנטי של מגוון מחלות באמצעות הפעלת תאי הגזע הטבעיים שבגוף על ידי הסמן הביולוגי SDF-1, ואשר פיתוחיה מבוססים על מחקרים שבוצעו בקליבלנד קליניק ונמצאים כעת בשלב 2 של ניסויים במטופלים בעלי מחלת עורקים בשלב מתקדם. בנוסף, מרחביה דיווחה לאחרונה על התקשרותה בהסכם לרכישת 7% בחברת קארדיאק-סנס (CardiacSense), המפתחת מכשור לביש לאיתור הפרעות בקצב הלב, המבוסס על שילוב ייחודי של טכנולוגיות נושאות פטנטים שפיתחה החברה לקריאת אותות אופטיים ולחישת תנועה, לחץ, טמפרטורה ועוד - המקנה למוצר את אמינותו הגבוהה, באמצעות ביטול קריאת אותות שגויה. מרחביה פעלה בעבר בתחום הנדל"ן, ובשנת 2014 החלה למקד את פעילותה העסקית בביצוע השקעות בתחום מדעי החיים, תוך יציאה הדרגתית מתחום הנדל"ן. משרדי ההנהלה של החברה נמצאים ברמת גן. https://www.merchavia.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il