TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נמכר הפנטהאוז בפרויקט סוהו של חב' הנדל"ן עמרם אברהם בחדרה ב- 2,870 מיליון שקל ל"תושב חוזר"


הדמיית מרפסת הפנטהאוז בפרויקט הסוהו
המיקום המרכזי של המתחם הוא בעצם צומת חשובה בעיר המהווה מבחינה וויזואלית את חוד החנית של תכנית הבנייה
עדי גייר סמנכ"ל השיווק בחברת הנדל"ן עמרם אברהם מוסר, כי מדובר בפנטהאוז 5 חדרים על שטח של כ – 177 מ"ר עם מרפסת הבנויה כחצי סהר בשטח של כ - 79 מ"ר המשקיפה על נוף העיר חדרה עד לקו הים, שנרכש על ידי "תושב חוזר" לחדרה מזכרון יעקב. כאמור המחיר ששילם הרוכש הינו 2,870 מיליון שקל, מה שמשקף מחיר של
כ – 13,500 אלף שקל למ"ר.

SOHO"" נבנה על קרקע בשטח של כ – 4.8 דונם בפינת הרחובות: צה"ל וארלוזורוב והוא כולל מגדל מגורים בן 14 קומות ועוד 2 בנייני מגורים בני 6 קומות עם דירות בנות 5, 4, 3 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. מדובר בפרויקט עם כ – 132 יחידות דיור, המשולבים בו כ – 1,000 מ"ר של שטחי מסחר שיצטרפו ללמעלה מ – 35 אלף מ"ר של נכסים מניבים הכוללים: מבני משרדים, מרכזים מסחריים לתעשייה קלה שחברת עמרם אברהם בונה.

המיקום המרכזי של המתחם הוא בעצם צומת חשובה בעיר המהווה מבחינה וויזואלית את חוד החנית
של תכנית הבנייה. ההשראה התכנונית נבעה הן ממיקומו המיוחד של המגרש והן מצורתו – פינת הרחובות צה"ל וארלוזורוב המעוצבת כחרטום אנייה ודפנות הרחובות מהוות את גוף האנייה והמפרשים שמעליה. הבניינים הפונים לחזית האינסופית שמנהלת דיאלוג כלפי העיר, עוטפת בתוכה שטח – "לב האנייה", שהוא גן ירוק המהווה ריאה ירוקה שמעניקה לתושבי המתחם אפשרות ליהנות מצד אחד מהדופן האינטנסיבית הפונה לעיר, ומצד שני מלב פורח ורגוע של שעות הפנאי.
עיצוב זה מסמל את החדשנות והדינמיות של החברות שחרטו על דגלם את הרצון ליצור פרויקט מיוחד ובעל מעוף - אומרת אדריכלית הפרויקט לאה רובננקו.

מהחברות מוסרים, כי עד כה נמכרו בפרויקט כ – 80 דירות, בניהם דירות 3 חדרים בשטח של
כ – 95 מ"ר ו- 17 מ"ר מרפסת במחיר ממוצע של 1,350 מיליון שקל, דירות 4 חדרים בשטח של
כ – 100 מ"ר ו - 17 מ"ר מרפסת במחיר ממוצע של 1,480 מיליון שקל.

חברת הנדל"ן עמרם אברהם הוקמה בשנת 1994 ע"י אברהם עמרם ובניו כחברה לחומרי בניין. בשנת 2002 הוקמה חברת הבת עמרם אברהם, חברת הנדל"ן אשר עוסקת בפיתוח, ייזום ובנייה למגורים. מנכ"ל החברה מאז אלון עמרם (בנו של אברהם ז"ל).

חברת עמרם אברהם בונה בטכנולוגיות מהמתקדמות בישראל ובהתאם לדרישות המחמירות של מכון התקנים הישראלי והיא מבוקרת בקביעות על ידיו.
לרשות החברה: עובדים, מנהלים ומהנדסים מהטובים בארץ.
חברת הנדל"ן עמרם אברהם פעילה בטווח רחב של תחומי הפיתוח, היזמות והביצוע, מבני מגורים, תעשייה, מסחר ומשרדים.
החברה מתכננת ומקימה כיום למעלה מ – 4,000 יחידות דיור בערים השונות ברחבי הארץ.

החברה ביצעה ומבצעת פרויקטים בערים השונות דוגמת : אילת, רכסים, קריית גת, גדרה, רעננה, פרדס חנה כרכור, חדרה, בנימינה, זיכרון יעקב, קריית מוצקין ועוד.
בנוסף בונה החברה למעלה מ- 35 אלף מ"ר של נכסים מניבים הכוללים מבני משרדים, מרכזים מסחריים לתעשייה קלה.

לאחרונה נכנסה החברה לפעילות נרחבת בתחום התחדשות עירונית.
אלון עמרם בעלים ומנכ"ל חב' עמרם אברהם אומר, כי פעילות זו מהווה חיזוק מהותי לתיק הנכסים למגורים שבידיי החברה בכל הקשור לתחום התחדשות העירונית ובכלל זה: תמ"א 38/1 תכנית המתאר הארצית שנועדה לטפל בבניינים שנמצאים בסכנת קריסה בעת רעידת אדמה. ותמ"א 38/2 תכנית המתאר הממשלתית שמאפשרת להרוס בניינים ישנים וותיקים ולבנות במקומם בניינים חדשים שעמידים בפני רעידות אדמה.

חברת הנדל"ן עמרם אברהם רואה ביישום התחדשות עירונית פתח להגדלת היצע הדירות, העצמת השוויון החברתי במדינה והתחדשות מרכזי הערים בה.












טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il