TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Bird Aerosystems מציגה את ה- AeroShield POD לראשונה בישראל, בכנס השנתי של חברת Systematics


AeroShield
AeroShield הוא פוד אשר מותקן בגחון כלי טייס בינוניים וגדולים ומספק הגנה כפולה הן על ידי DIRCM (Directional Infrared Counter Measures) והן על ידי נורים (Counter Measure Dispensing System)

הכנס השנתי של חברת Systematics , יום שני, 30 באוקטובר 2017, מלון הילטון, תל-אביב
[אוקטובר 2017]: חברת BIRD Aerosystems הישראלית מתמחה בפיתוח והתקנה של שני קווי מוצרים עיקריים: מערכות מוטסות להגנה מפני טילים ((AMPS ומערכות ניהול משימה, איסוף מודיעין ותצפית למטוסים (ASIO). מערכות החברה מבצעיות ומותקנות על מאות כלי טיס הפועלים באזורי הסכסוך המרכזיים בעולם. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את כוחות נאט"ו, האו"ם, וממשלת ארצות הברית.
החברה תציג לראשונה בישראל במסגרת הכנס את פתרון פוד ה- Aeroshield, פתרון המשלב את מגוון אמצעי ההגנה מפני טילים (AMPS) מתוצרתBIRD Aerosystems בפוד אחד המותקן בגחון כלי הטיס ומספק פתרון הגנתי כולל.


פוד ה- Aeroshield, אשר תוכנן בעזרת תוכנת Solidworks, מכיל את פתרון ה SPREOS DIRCM מתוצרת BIRD, ומהווה למעשה את פוד היחידי בעולם אשר מספק הגנה הן על ידי DIRCM (Directional Infrared Counter Measures) והן על ידי נורים, מה שהופך אותו לפתרון אופטימלי להגנה על כלי טיס בינוניים וגדולים וכן למטוסי סילון המשמשים ראשי מדינות ואישים חשובים.


פוד ה- Aeroshield קל להתקנה וכן להעברה בין כלי טיס שונים, ומספק מעטפת הגנה אופטימלית במינימום התערבות והפרעה למבנה של כלי הטיס. מערכת ה AMPS-MV מתוצרת BIRD משולבת בפוד ומאפשרת להוריד את מספר התרעות השווא לאפס, והוא אידיאלי עבור כלי טיס רבים כדוגמת A320, B737, B777, A380 ועוד.

הכנס השנתי והכרזת החידושים SOLIDWORKS 2018 של חברת Systematics מהווה את המפגש המרכזי של קהילת המתכננים המכניים והמעצבים התעשייתיים בישראל. בכנס יוצגו הטכנולוגיות החדשניות ביותר בתכנון מכני ואלקטרוני, בעיצוב, בהדפסת תלת-מימד ובניהול מידע.
חברת BIRD Aerosystems נבחרה להציג את ה- פוד ה- Aeroshield במסגרת הכנס.

רונן פקטור, מנכ"ל משותף ומייסד החברה, התייחס לנושא: " פוד ה- Aeroshield הוא למעשה פתרון הפוד היחידי אשר מספק הגנה לכלי טיס הן על ידי DIRCM והן על ידי נורים. חברת BIRD Aerosystems עומדת ותמשיך לעמוד בחזית הטכנולוגיה, ולספק פתרונות ייחודיים וחכמים לניהול משימות סיור ותצפית ולהגנה על כלי טיס. אנו גאים בכך שמוצרי החברה משמשים לקוחות רבים וחשובים ברחבי העולם כגון כוחות האו"ם, נאט"ו, ממשלת ארצות הברית ואחרים, ושמחים שנבחרנו להציג את פתרון פוד ה- Aeroshield המתקדם במסגרת הכנס השנתי של חברת Systematics בישראל".

חברת Bird Aerosystems הוקמה ב-2001 ע"י שלושה מייסדיי החברה רונן פקטור, דיויד דרגוצקי וצחי בן ארי, טייסי קרב ואנשי לצ"ד לשעבר. החברה פועלת מהרצליה ומספקת פתרונות לניהול משימות סיור ותצפית (ASIO) ולהגנה על כלי טיס מפני טילים (AMPS).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il