TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

משרד הביטחון מכריז על השלב הבא במכרז להקמת קרית-התקשוב בבאר-שבע


משרד הביטחון
קבוצת "מנרב ו"אלקטרה" וקבוצת "שיכון ובינוי"-ואפריקה-ישראל" הן שתי הקבוצות שיתמודדו בשלב הבא במכרז להקמת קריית התקשוב
משרד הביטחון מפרסם היום (ד') את שתי קבוצות החברות שעלו לשלב הסגירה הפיננסית במסגרת המכרז להקמת קריית התקשוב של צה"ל. מדובר בקבוצת "מנרב" ו"אלקטרה" וכן בקבוצת "שיכון ובינוי" ו"אפריקה-ישראל נכסים". מדובר בשלב אחד לפני האחרון בו יצטרכו שתי קבוצות החברות להציג יכולת פיננסית - בתום שלב זה תוכרז אחת מהן כקבוצה הזוכה במכרז.

קריית התקשוב הטכנולוגית הוא עוד פרויקט ענק שמערכת הביטחון מובילה בשיתוף פעולה עם המגזר הפרטי, בשיטת ה PPP ויכלול מימון, תכנון, הקמה ותפעול של הקריה לתקופה של 25 שנה. פרויקט זה הוא חלק מתכנית מעבר אגף התקשוב לנגב על כל מרכיביה, המוערכת בהיקף של מיליארדי שקלים.

מדובר בצעד משמעותי במהלך הכולל לשדרוג תשתיות הבינוי והתקשוב בצה"ל הכולל גם הקמת מרכזי מחשוב (DATA CENTERS) ופרויקט הקת"ר להפרטת חלק מתחומי העיסוק בניהול המחשוב בצה"ל. חלק משמעותי מתפעול קריית התקשוב יתבצע באמצעות מיקור חוץ ע"י זכיין אזרחי (בשיטת PFI). תהליך הסגירה הפיננסית והכרזה על זכיין צפויים להימשך כחצי שנה. איוש קריית התקשוב צפוי ב-2023.

ראש מנהל מעבר דרומה במשרד הביטחון, תא"ל (מיל.) איציק כהן, ברך היום על המהלך ואמר: "מינהל המעבר דרומה מוביל את מכרזי הPFI , שותפות ציבורית – פרטית במשרד הביטחון. זהו הפרוייקט השני שמינהל המעבר דרומה מקדם, והוא מהווה חלק משמעותי מהתכנית להעברת מחנות צה"ל מהמרכז לדרום. קרית-התקשוב עתידה להיות חוד החנית של חדשנות וטכנולוגיה בארץ ובעולם. ייחודיות הפרוייקט היא הקמת תשתיות תקשוב חדשניות ומודרניות, ובשיתוף הפעולה עם גופים אזרחיים, בדגש על התפעול. לקריית התקשוב יועתקו גם מפקדת פד"ם ויחידות טכנולוגיות מבצעיות של חה"א."

ר' מנהלת מעבר התקשוב לנגב, סא"ל יעל גרוסמן, אמרה היום כי: "מנהלת התקשוב לנגב ביחידת לוט"ם שבאגף התקשוב וההגנה בסב"ר, מובילה בצה"ל את תכנית מעבר התקשוב דרומה ובתוך כך הקמת קרית-התקשוב שתהווה משכנה של יחידת לוט"ם- היחידה הצה"לית הגדולה בעולמות התקשורת והמידע, אופק- בית התוכנה של חיל האוויר ומפקדת פיקוד הדרום. מדובר במהלך לאומי היסטורי המביא לקפיצת מדרגה ביכולתנו לעצב את שדה הקרב העתידי בסביבת עבודה מודרנית ומתקדמת של מובילי הטכנולוגיה והסייבר, בבירת הסייבר של מדינת ישראל".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il