TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פריצת דרך משמעותית לטכנולוגיית ברירת תאי הגזע של סלקט


סלקט ביו
מדווחת על תוצאות חיוביות מניסוי שנערך בקרב 20 מטופלים בבית החולים איכילוב
טכנולוגית ה-ApoGraft™ שיפרה משמעותית תאי גזע שמקורם ברקמות שומן
מנכ"ל סלקט, ד"ר שי ירקוני: "פריצת הדרך הזו מרחיבה באופן מהותי את פוטנציאל השוק השלנו. כעת נוכל לחתור באופן אקטיבי לשיתופי פעולה אסטרטגיים ומיסחור של הטכנולוגיה שלנו בתחומי האסתטיקה והאורתופדיה".

חברת סלקט הישראלית, שנסחרת בנאסד"ק (APOP) ואשר פיתחה טכנולוגיה חדשנית לברירת תאי גזע, הודיעה היום (ד') על ציון דרך משמעותי עם סיום מחקר גדול שבחן את השימוש ב-ApoGraft™ לברירת תאי גזע שמקורם ברקמות שומן.

התוצאות מראות כי הטכנולוגיה עשויה להתאים לשימוש במגוון רחב הרבה יותר של חברות ומרכזים רפואיים ברחבי העולם המפתחים מוצרים המבוססים על תאי גזע, בעיקר בתחום האסתטי והאורתופדי, בהם תאי גזע שמקורם ברקמות שומן הם חומר הגלם העיקרי.

עד לסיום מחקר זה נעשה שימוש ב-ApoGraft™ לברירת תאי דם בלבד, ובמחקרים שבוצעו עד כה הטכנולוגיה הוכחה כיעילה בברית תאי גזע שמקורם במח העצם (ובכלל זה לשם טיפול במחלת הסרטן ומחלות אוטואימוניות).

במסגרת המחקר, שבוצע בשיתוף עם המחלקה לכירורגיה פלסטית ותאי גזע במרכז הרפואי איכילוב בתל-אביב, נבדקו דגימות שנלקחו מ-20 מטופלים לאחר שאיבת שומן. מתוצאות הניסוי עולה כי טכנולוגיית ברירת התאים ApoGraft™ השפיעה לטובה באופן משמעותי על מספר תאי הגזע שהופקו מרקמות השומן, וכן על הפעילות שלהם. לאחר השימוש ב-ApoGraft™, נרשמה עלייה במספר התאים ושיפור בפעילותם התאית הייחודית. כמו כן, שופרה יכולתם המהירה של התאים ליצור מושבות (עדות לפעילות "גזעית").

מנכ"ל סלקט, ד"ר שי ירקוני, אמר: "סלקט מודיעה היום על אבן דרך משמעותית, לאור ההוכחה שקיבלנו שטכנולוגיית ה-ApoGraft™ יכולה להיות מיושמת גם בתאי גזע שמקורם ברקמות שומן. המשמעות היא שאנו יכולים להתחיל לשתף פעולה באופן מיידי עם מספר גדול של חברות שמפיקות טיפולים המבוססים על תאי גזע שמקורם בשומן ומתקשות לייצר בכמות מסחרית בצורה חסכונית ואפקטיבית. אנו מתכוונים לתרגם את פריצת דרך זו לתכניות קליניות נוספות ועסקאות רישוי".

אודות סלקט
סלקט ביוטכנולוגיה, שנסחרת ברשימה הראשית בנאסד"ק, פיתחה טכנולוגיה העשויה לאפשר הפקה כמעט בלתי מוגבלת של תאי גזע לשימושים רבים כמו השתלות איברים (כבד, כליה, עור וכדומה) ומוח עצם, ריפוי מחלות קשות כמו סרטן, סוכרת נעורים ומחלות מערכת החיסון, רפואת שיניים, קוסמטיקה ואורתופדיה.

זאת באמצעות טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך המאפשרת ברירה של תאי גזע המבוססת על תפקוד התאים. היכולת לבודד את תאי גזע מאוכלוסיות תאים בוגרים עשויה לשדרג שימושים שונים שנעשים בעולם בתאי גזע.

כיום, תופעות הלוואי בהשתלות אברים ורקמות נגרמות פעמים רבות כתוצאה מהתנגשות בין השתל לבין מערכות החיסון של התורם ומתבטאות בתהליכי דחייה דו צדדית של מערכות החיסון. הטכנולוגיה של סלקט מאפשרת הרס של אותם תאים בוגרים של מערכת החיסון של התורם תוך שמירה על תפקודם ופעילותם של תאי הגזע החיוניים להחלמה ובכך עשויות להימנע תופעות הלוואי בהליך ההשתלה.

טכנולוגיית ברירת התאים של סלקט מאפשרת הרס של אותם תאים בוגרים של מערכת החיסון של התורם הזר, תוך שמירה על תפקודם ופעילותם של תאי הגזע החיוניים להחלמתו של המושתל. בכך למעשה החברה עשויה להוריד משמעותית, או למנוע לחלוטין, את תופעת הדחייה, שהינה אבן הנגף של תהליכי השתלה -החל בתרומות תאי גזע שמקורם במח העצם ועד להשתלות איברים.








טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il