TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לאור ההחלטה של ראשת אגף שוק ההון והביטוח דורית סלינגר לבטל את הביטוח הסיעודי קבוצתי


משרד הרווחה
שר העבודה והרווחה חיים כץ בפנייה לראש הממשלה בבקשה להקמת צוות שיגבש חוק סיעוד ממלכתי תוך חודשים ספורים
שר העבודה והרווחה חיים כץ: " ביטול הביטוח הסיעודי הקבוצתי מבלי לגבש חלופה הוגנת הוא מחדל שערורייתי שמחייב את הממשלה למצוא פתרון חלופי מידי".

עוד הוסיף השר כץ: "לרשות שוק ההון ניתן פסק זמן ארוך כדי לגבש ביטוח סיעודי לאזרחי ישראל אך לא ניצל אותו וכמיליון אזרחים מוצאים עצמם בפני שוקת שבורה. על חברות הביטוח להחזיר את כל הרווחים שהפיקו מהביטוח הקבוצתי הפיקטיבי הזה במשך עשרות שנים למבוטחים או לחילופין להעביר רווחים אלה לטובת הפתרון החלופי שיגובש בנושא זה. הגיעה העת שניצק תוכן אמיתי לאחד מאבני היסוד של היהדות- אל תשליכני לעת זקנה וככלות כוחי אל תעזבני".

בכוונת שר העבודה והרווחה חיים כץ לפנות לראש הממשלה בבקשה למנות מידית צוות מומחים אשר יגבש חוק ביטוח סיעודי ממלכתי חובה בתוך מספר חודשים. הביטוח הסיעודי הממלכתי המוצע על ידי השר כץ יתבסס על הביטוח הסיעודי הקבוצתי הקיים כיום בקופות חולים תוך הטלת חובת ביטוח על כל אזרח ותוך הקמת "פול" כדוגמת ה"פול" הקיים בביטוח רכב חובה אשר יבטח תושבים שחברות הביטוח מסרבות לבטח אותם במסגרת ביטוח הסיעוד הקבוצתי הקיים כיום בקופות החולים.

הפסדי ה"פול" ימומנו בחלקם מהרווחים שחברות הביטוח צברו מהביטוח הקבוצתי הפיקטיבי והיתרה תחולק בין חברות הביטוח באופן יחסי בדומה לקיים בביטוח רכב חובה.

עוד מציע השר חיים כץ שתושבים חסרי הכנסה או ששכרם נמוך מרמת שכר שתקבע, לעניין זה, יהיו פטורים מתשלום פרמיית הביטוח עבורם ועבור משפחתם ועלות ביטוחם תועמס על פרמיית הביטוח לאוכלוסיות החזקות ו/או על ידי העלאה קטנה של מס הבריאות.

הביטוח הסיעודי המוצע יהווה חלק נוסף לזכויות המוקנות היום לאזרחי ישראל על פי חוק הביטוח הלאומי ועל פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il