TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אזורים משלימה את עסקת הנדל"ן למגורים הגדולה אי פעם בבת – ים


אזורים
4 פנטהאוזים צמודים בפרויקט "אזורים חוף בת-ים" נמכרו בסכום שיא של 27.6 מיליון ש"ח

בנוסף מודיעה החברה על רכישת מגרש בן 3 דונם באזור חוף בת ים בעסקת קומבינציה עם זכויות בנייה של 14,000 מ"ר


אזורים הודיעה היום על השלמת עסקה בולטת בפרויקט "אזורים חוף בת-ים" השוכן בקו מגורים ראשון לחופה של בת-ים. העסקה החריגה, ככל הידוע, הגדולה אי פעם בבת-ים, נחתמה עם רוכש אשר רכש ארבעה פנטהאוזים סמוכים, שניים בקומה ה-34 ושניים בקומה ה-33 של הפרויקט המתנשא לגובה של 36 קומות. בניית הפרויקט הושלמה לאחרונה ובימים אלה מוכרת החברה את הדירות האחרונות בפרויקט.


הרוכש הוא איש עסקים ישראלי בעל פעילות בינלאומית. כל אחד מצמדי הפנטהאוזים הסמוכים שנרכשו הם בעלי חזית מלאה לכיוון מערב ונוף פנורמי פתוח לגמרי לים. הפנטהאוזים הדרומיים נהנים גם מנוף פתוח לכיוון דרום. שטחה של כל אחת מדירות הפנטהאוז שנמכרו בקומה ה-34 ובקומה ה-33 נע בין 212-214 מ"ר והן נהנות ממרפסות בשטח של בין 47-144 מ"ר. הפנטהאוז הדרומי נמכר במחיר של 7.3 מיליון ₪ .בעקבות הנוף הפתוח לכיוון דרום והפנטהאוז הצפוני נמכר במחיר של 6.5 מיליון ₪. הפנטהאוזים בקומה 33 נמכרו במחירים זהים לאלו בקומה ה-34.


אזורים מתכננת הקמה של פרויקט יוקרה חדש בבת-ים
בנוסף לעסקה הבולטת מודיעה החברה על חתימה על עסקת קומבינציה במסגרתה רכשה מגרש בשטח כולל של כ-3 דונם עם נוף מערבי ישיר לחוף הים. למגרש אותו רכשה אזורים בעסקה ישירה מול בעלי הקרקע ישנן זכויות בנייה בהיקף של כ-14,000 מ"ר ומאושרות בה סה"כ 96 דירות לבנייה כאשר החברה צפויה לפעול לקבלת תוספת יח"ד בהתאם לתקנת שבס .במקביל פועלת החברה מול בעלי קרקעות נוספות באזור במטרה להגדיל את היקף פעילותה באזור. הבנייה במתחם צפויה להיעשות במפרט יוקרתי בדומה למגדל "אזורים חוף בת ים" בו נרשמו העסקאות היקרות בתולדות העיר.

משה קורן, מנהל השיווק והפיתוח העסקי בחברת אזורים מסר: "בת ים עשתה קפיצת מדרגה גדולה בשנים האחרונות והפכה ליעד חם עבור רוכשים המעוניינים במגורים באזור המרכז, במרחק נגיעה מן הים, ולפעמים היא אף מהווה חלופה ראויה לתל אביב. מיקום הפרויקט בקו מגורים ראשון לים יחד עם הסטנדרט הגבוה, אפשרו את השגת המחירים הגבוהים לדירות בפרויקט.
למרות העלייה ברמות המחירים בת-ים עדיין נהנית מאטרקטיביות רבה לעומת תל אביב בה מעטים הנכסים הנהנים מנוף פנורמי פתוח לים.


בהקשר לעסקת הקומבינציה שנחתמה אני יכול לספר שאנו פועלים ע"מ לקדם עסקאות נוספות באזור זה מול בעלי קרקע אחרים מתוך רצון לתכנן את השכונה החדשה תוך ראייה כוללת וקונספט מיוחד שיאפשר מקסום הערכים והתועלות לבעלי הקרקע ולרוכשי הדירות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il