TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Skybox Security - סקייבוקס סקיוריטי - מגייסת 150 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות של CVC Capital Partners’ Growth Fund ובהשתתפות Pantheon


סקייבוקס
סקייבוקס רשמה ביצועי שיא עם צמיחה שנתית ממוצעת של יותר מ- 46% ותזרים מזומנים חיובי מאז 2014
Skybox Security, מובילה עולמית בניהול אבטחת המידע, שמשרדיה הראשיים ממוקמים בעמק הסיליקון ובבעלותה מרכז מחקר ופיתוח בישראל, הכריזה היום כי חתמה על הסכם השקעה של 150 מיליון דולר בהובלת CVC Capital Partners’ Growth Fund (CVC Growth) ובהשתתפות Pantheon.

היקף ההשקעה שלCVC Growth עומד על 100 מיליון דולר ושל Pantheon 50 מיליון דולר.CVC Growth היא קרן השקעות פרטית המשקיעה בחברות טכנולוגיה בעלות צמיחה גבוהה, ו- Pantheon היא חברת השקעות גלובלית המשקיעה בנכסים פיננסים, טכנולוגיה ותשתיות.

סקייבוקס רשמה ביצועי שיא עם צמיחה שנתית ממוצעת של יותר מ- 46% ותזרים מזומנים חיובי מאז 2014. סבב הגיוס הנוכחי ישמש את סקייבוקס להרחבת פעילויות השיווק והמכירות הגלובליות והמשך פיתוח פלטפורמת המוצרים. בנוסף יאפשר הגיוס גם רכישות ומיזוגים בשוק ניהול אבטחת הסייבר שמוערך ב- 10 מיליארד דולר.

סקייבוקס עוסקת בפיתוח תוכנה לניהול אבטחת מידע, המתמחה בהגנה מפני מתקפות סייבר. פתרונות אלו מספקים ללקוחותיה מבט מקיף על זירת ההתקפות הייחודית לכל ארגון. התוכנה משתמשת בטכנולוגיות אנליטיות כדי לתעדף את הסיכונים ברשת ומספקת המלצות לפעולה שיענו בצורה הטובה ביותר לסיכונים אלו. טכנולוגיה זו מספקות מענה לרשתות מורכבות ביותר בסביבות פיזיות, וירטואליות, ענן וטכנולוגיה תפעולית (OT).

הפלטפורמה המקיפה של החברה, Skybox™ Security Suite, מאפשרת לארגונים להקטין במידה ניכרת את פרצות האבטחה שתוקפים יכולים לאתר ולנצל, כגון בעיות בהגדרות ציוד רשת ואבטחה, הפרות של מדיניות אבטחת מידע, וכן חולשות תוכנה חשופות.

" סקייבוקס הציגה הצלחה משמעותית, וקיים ביקוש מובהק לפתרונות שלה", אמר ג'ייסון גלאס, מנהל בכיר ב- CVC Growth. "היא מובילה אמיתית בתחום ניהול האבטחה, ומסייעת לארגונים להגן באופן טוב יותר על עצמם ולהפוך ליעילים יותר. גידי כהן, מייסד ומנכ"ל סקייבוקס, הוא יזם סידרתי ודמות מוכרת בעולם אבטחת המידע, ואנו מצפים לעבוד עמו בשנים הקרובות בהן נתמקד בהרחבת היצע הפתרונות והפעילות הגלובלית של סקייבוקס".

הביקוש לפתרונות סקייבוקס הולך ומתעצם בשנים האחרונות הודות להתבגרות שוק אבטחת המידע והרצון של מנהלי אבטחה לנהל בצורה יעילה יותר את מערכי האבטחה בארגון תוך השגה של ROI טוב יותר מטכנולוגיות קיימות. במחצית הראשונה של 2017, לדוגמא, הציגה סקייבוקס גידול של 62 אחוזים במכירות ושל 59 אחוזים בכמות העסקאות החדשות, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

"ארגונים וממשלות - כולם בדרך למהפך דיגיטלי או שהם כבר נמצאים בתוכו. המשמעות היא היווצרות אתגרי אבטחה חדשים, מכיוון שזירת ההתקפות עבור ארגונים אלה הופכות למורכבות יותר", אמר גידי כהן, מנכ"ל סקייבוקס. "אנו מפתחים את הטכנולוגיה שלנו באופן עקבי כדי לעמוד באתגרים האלה. השקעה זו תאפשר לנו להתמקד בחלק מהתחומים החשובים ביותר, כגון ניהול אבטחה עבור הענן ורשתות OT אשר שולטות בתשתיות חיוניות".
מוצרי האבטחה של החברה נמכרים לארגונים הגדולים והרגישים העולם. לקוחותיה של סקייבוקס נפרשים על פני כל מגזרי התעשייה, ובהם חברות Global 5000 וגופים ממשלתיים ביותר מ-50 מדינות. המוצרים של החברה נמצאים בשימוש על ידי 6 מ- 10 הבנקים הגדולים בעולם, 10 חברות טלקום גלובליות, 5 מיצרני מוצרי הצריכה הגדולים בעולם ו- 10 מספקי האנרגיה הגדולים בעולם.

ג'ייסון גלאס וג'ון קלארק, שותפים ב- CVC Growth, יצטרפו למועצת המנהלים של סקייבוקס. CVC Growth משקיעה בעיקר בצפון אמריקה ובאירופה, ומתמקדת בתוכנה ובשירותים מבוססי טכנולוגיה בעלי צמיחה גבוהה עבור עסקים במגוון מגזרים, כגון אבטחה, מחשוב ענן, תאימות לרגולציה, תשלומים פיננסים ותוכנות ורטיקאלית. קרן CVC Growth מנהלת הון בהיקף מיליארד דולר.

אודות Skybox
סקייבוקס מספקת למומחי אבטחה את המערך הרחב ביותר של פתרונות לניהול אבטחת סייבר. באמצעות אינטגרציה עם יותר מ- 120 פתרונות רשת ואבטחה, ה- Skybox Security Suite מספקת את התמונה הברורה וההבנה הנדרשת כדי לקבל החלטות ופעולות מושכלות במהירות גבוהה. הפתרונות משלבים ניתוחים אנליטיים של מסלולי תקיפה בשילוב מודיעין איומים כדי לנתח פרצות ולבחון אותם אל מול שיטות פריצה הפעילות בשטח. בכך מתקבלות תובנות הנדרשות כדי לשפר ולהשיג אוטומציה של פעילות האבטחה, כולל ניהול פרצות ואיומים, וניהול מדיניות אבטחה בסביבות פיזיות, וירטואליות ובענן.
www.skyboxsecurity.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il