TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנדרסן גלובל מודיעה על שיתוף פעולה עם חברת ייעוץ המס הקנדית W.L. Dueck & Co. LLP


אנדרסן גלובל
W.L. Dueck & Co. LLP הוקמה ב-1998 ומתמחה בענייני מיסים חוצי גבולות אמריקניים וקנדיים
אנדרסן גלובל גאה להודיע על הרחבת הנוכחות בקנדה על ידי הסכם לשיתוף פעולה עם חברת ייעוץ המס W.L. Dueck & Co. LLP. שיתוף הפעולה מרחיב עוד את הנוכחות של אנדרסן גלובל בצפון אמריקה. את W.L. Dueck & Co. LLP מנהלים השותפים המייסדים וורן דואק וסטיבן פלין עם משרדים בוונקובר, קלגרי, ריצ'מונד ואדמונטון.

"כבר עבדנו על כמה משימות עם וורן והעמיתים שלו והם הפגינו מחויבות חזקה ללקוחותיהם ולהענקת שירות הטוב מסוגו", אמר היו"ר והמנכ"ל הגלובלי של Andersen Tax LLC מרק וורסאץ. "שיתוף הפעולה שלנו עם W.L. Dueck & Co. LLP בונה משמעותית פלטפורמה ג"ג רחבה יותר בקנדה וימלא תפקיד חשוב בשיפור הפתרונות שלנו ללקוחות באזור. אני מצפה להצטרפותם לקבוצה שלנו ולהמשך ההתרחבות שלנו בקנדה".

W.L. Dueck & Co. LLP הוקמה ב-1998 ומתמחה בענייני מיסים חוצי גבולות אמריקניים וקנדיים. החברה מספקת שירותי מיסים חוצי גבולות לאנשים עשירים, כולל גילויים מרצון על פעילות בחו"ל, עיזבונות ונאמנויות וכדומה. לעסקים היא מספקת שירותי מיסים להשקעות קנדיות בארה"ב, להשקעות אמריקניות בקנדה ולרכישות ומיזוגים חוצי גבולות. היא גם מספקת שירותי הכנת דוחות מס אמריקניים פדרליים ומדינתיים וקנדיים ליחידים ולעסקים. W.L. Dueck & Co. LLP כוללת כיום ארבעה שותפים ו-25 מומחי מיסים.

"שיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל מחזק עוד את הצוות שיש לנו כאן ויאפשר לנו לספק כיסוי יותר רחב ופתרונות מיסים חוצי גבולות כדי לעזור ללקוחות בקנדה ובארה"ב", אמר וורן דואק. "לעבודה עם אנשי מקצוע ששותפים לערכים שלנו יש חשיבות רבה עבורנו, כך שאני נרגש לעבוד יחד עם אנשים שגם אצלם אחריות, עצמאות ושקיפות הן בעדיפות עליונה".

Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות נפרדות ועצמאיות שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2014 על ידי החֶבְרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-2,200 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-75 מקומות באמצעות החֶבְרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il