TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בנק ירושלים הטמיע פלטפורמת Marketing Automation מבית אורקל


אקטיביו
ההטמעה בוצעה על ידי אקטיביו מקבוצת יעל; הפתרון הינו יישום של מערכת מבוססת ענן

בנק ירושלים השלים הטמעת פלטפורמה מבוססת ענן לאוטומציה של השיווק הדיגיטלי מבית אורקל. הפתרון החדש יאפשר לבנק ירושלים לנהל את הקמפיינים השיווקיים, המתבצעים הן מול לקוחות הבנק והן לקוחות פוטנציאליים, שהתעניינו באתר הבית של הבנק אודות מוצרים בנקאיים – דוגמת הלוואות, משכנתאות או פיקדונות. את ההטמעה ביצעה אקטיביו (Actiview), חברה מקבוצת יעל המתמחה ב-BI, Information Management, פתרונות תבונה שיווקית, ו-Analytics. אקטיביו משמשת כנציגה של פתרונות אורקל לתחום השיווק, והפרויקט בוצע בשיתוף עם מחלקת יישומי ליבה וערוצים באגף המחשוב בבנק ירושלים ויחידת השיווק במטה המנכ"ל בבנק ירושלים. מדובר בהטמעה של יישום ענן בגופי הטכנולוגיה של בנק ירושלים, והדבר דרש מהבנק אישור מוקדם של היישום מול בנק ישראל – המפקח על הבנקים.


ההטמעה, שנמשכה מספר שבועות, כללה יישום של פתרון Oracle Eloqua, הנכלל בפלטפורמת Oracle Marketing Cloud, ומשמש לאוטומציה של מסעות לקוח וקמפיינים שיווקיים המתבצעים במגוון ערוצים – טלפוני, דוא"ל או SMS. המערכת מאפשרת לבצע חזרה ללקוחות שהתעניינו בשירות או מוצר של הבנק, ואשר השלימו פרטיהם באתר האינטרנט שלו, תוך סנכרון מול מערכת ה-CRM של הבנק, באופן שיאפשר ניהול הליד עד לביצוע המכירה. הבחירה בפלטפורמת אורקל תאפשר לבנק ירושלים, בהתאם לצרכיו העתידיים, לחבר פתרונות נוספים המשויכים לפלטפורמת אורקל לאוטומציה של השיווק.


יש לציין, כי הבחירה בפלטפורמת אורקל התבצעה בסיומו של הליך בדיקה שביצעו גופי הטכנולוגיה והגורמים העסקיים בבנק ירושלים, שכלל גם בחינה של כלים ופתרונות נוספים הקיימים בשוק.
אורלי אברמוביץ, מנהלת מחלקת יישומי ליבה וערוצים, באגף המחשוב של בנק ירושלים: "המרחב הדיגיטלי משנה את חוקי המשחק העסקיים המוכרים, כאשר כחלק מהמגמה הזו משתנה גם את האופן בו אנשים צורכים שירותים פיננסיים. המערכת החדשה מאפשרת לנו לבצע שדרוג חשוב של היכולות שלנו בתחום של שיווק דיגיטלי, במיצוי הפוטנציאל העסקי של עולם הדיגיטל ובהפיכת המרחב האינטרנטי לאחד ממנועי הצמיחה של הבנק. המערכת החדשה הינה מערכת מבוססת ענן והיא מאפשרת לנו ליהנות משלל היתרונות של הענן – הן ברמת החיסכון התפעולי, והן ברמת הזמינות של כוח המחשוב העומד לרשותנו."


ישראל גודל, סמנכ"ל Marketing Intelligence Solutions באקטיביו, מקבוצת יעל: "היישום יאפשר לבנק ירושלים לעלות מדרגה בפעילות השיווק הדיגיטלי שלו, ולהפוך את אתר האינטרנט שלו למנוע של לידים מנוהלים, כאלו שניתן לתרגם אותם לפעילות עסקית אמיתית. הפלטפורמה של אורקל מספקת לאנשי השיווק בבנק כלי מרכזי לניהול, ביצוע ומדידה של תהליכי השיווק הדיגיטלי, לנהל קמפיינים ומסעות לקוח בקנה מידה רחב, ולעשות זאת תוך יצירת חוויה אישית, ובצורה אחידה בכלל הערוצים העומדים לרשות הבנק".


שמוליק האוזר, מנהל תחום CX באורקל ישראל: "המטרה בהתאמת הפתרון לבנק ירושלים הייתה לייצר חוויה פרסונאלית ללקוחות הבנק וללקוחות פוטנציאליים בהתאם להתנהגות הלקוחות בזירה הדיגיטלית ובזירות ה- off-line, ולחבר את כל נקודות האינטראקציה בכל הערוצים האפשריים של הלקוחות עם הבנק: באתר האינטרנט החדש של הבנק, במענה הטלפוני וכדומה. האפשרות הזו לגעת בלקוח בכל ערוץ קיים בזמן הנכון ועם המסר הנכון מתאפשרת בזכות היכולת, הידע והניסיון המוכח של אורקל בשוק הבינלאומי והישראלי לייצר פתרון הוליסטי לעולם חווית הלקוח".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il