TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וי.בי.אל תרפיוטיקס חונכת את מתקן הייצור ומשרדי החברה החדשים במודיעין


VBL
המתקן של VBL במודיעין הינו מתקן הייצור המסחרי הראשון בישראל עבור תרופות המבוססות על טכנולוגיית טיפול גני, ואחד המתקנים הגדולים בעולם כיום המיועדים לתרופות מסוג זה (כ-2000 מ"ר)
וי.בי.אל תרפיוטיקס (נאסדק: VBLT), הכריזה היום על פתיחתו הרשמית של מפעל הייצור החדשני של החברה במודיעין לתרופות מבוססות על טיפול גני (gene therpay). מתקן זה ישמש לייצור תרופת הדגל של החברה, VB-111 (ofranergene obadenovec), במידה ותאושר.

המתקן של VBL במודיעין הינו מתקן הייצור המסחרי הראשון בישראל עבור תרופות המבוססות על טכנולוגיית טיפול גני, ואחד המתקנים הגדולים בעולם כיום המיועדים לתרופות מסוג זה (כ-2000 מ"ר). המתקן מסוגל לייצר כמויות גדולות של התרופה בביו-ריאקטורים של כ 1000 ליטר, עם פוטנציאל אף ל 2000 ליטר.

"הקמת המפעל ופתיחתו מהווים שלב חשוב לקראת אישור התרופה ושיווקה לחולים", אמר פרופ' דרור חרץ, מנכ"ל VBL. "שלב הייצור מהווה לעיתים צוואר בקבוק בתהליך אישור תרופה, גם עבור תרופות פורצות דרך, ואנו מאמינים שפתיחת המתקן, בשילוב עם הסיום הקרב של הניסוי הקליני שלנו פאזה שלוש לטיפול בגליובלסטומה נישנית (rGBM), יוביל אותנו לרישום התרופה כמתוכנן".

ד"ר בן שפירו, יושב ראש מועצת המנהלים של חברתVBL , הוסיף ואמר "חנוכת המתקן החדש מהווה אבן דרך משמעותית עבור החברה. ההשקעה בתשתיות הינה חיונית על מנת לקדם את תוכניות הרישום עבור VB-111 ולהפוך את החברה מחברת ביוטק קטנה לחברת ביופארמה".

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן: "הקמת מפעל הייצור החדשני של חברת VBL Therapeutics לטיפול בסרטן בישראל, היא עדות לחדשנות הישראלית פורצת הדרך ולמדיניות הממשלתית לעודד חברות מו"פ לפתוח את פעילות הייצור שלהן בישראל, לצד הקמת חברות חדשניות ברמה הבינלאומית. תמיכת רשות החדשנות במשרד הכלכלה בהיקף של 22 מיליון דולר הייתה חיונית על מנת לקדם זאת. אנו נמשיך לעודד חברות חדשניות המבקשות להישאר בישראל ולרכז בה את כל הפעילות".

בטקס חניכת המפעל השתתפו יותר מ- 150 אורחים ומכובדים מרחבי העולם, כולל נציגי ממשל ורשות החדשנות, נציגים מוניציפאליים, גורמים מתעשיית הפארמה ובעלי עניין שונים.

ההשקעה הכספית במתקן כלולה בתקציב השוטף של VBL ונתמכת גם על ידי מענקים ממשלתיים מרשות החדשנות במשרד הכלכלה שתמכה לאורך השנים באופן משמעותי בפרוייקט ייחודי זה. החברה צופה שמצב המזומנים שלה יאפשר מימון פעולותיה עד לשנת 2019.

משרדי החברה ומתקן הייצור החדשים ממוקמים ברחוב הסתת 8, מודיעין.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il