TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אדמה מקבלת מוצרים באירופה מחברת סינג'נטה כנגד העברת מוצרים בעלי מאפיינים וערך כלכלי דומה לנופרם


אדמה
על פי ההסכם עם סינג'נטה, אדמה תקבל שורת מוצרים להגנת הצומח, לרבות רישויים, סימני מסחר ומותגים לפורמולציות וחומרים פעילים באירופה, כמו גם זכויות הפצה לחלק ממוצרי סינג'נטה באירופה

חברת האגרוכימיה אדמה דיווחה היום שבעקבות עסקה דומה שהושלמה בארה"ב לפני מספר חודשים, היא התקשרה בהסכמים לקבלת מוצרים להגנת הצומח וכן זכויות הפצה מחברת Syngenta AG ("סינג'נטה"), כנגד העברה של מוצרים מסוימים באירופה לחברת Nufarm Limited ("נופרם"). כפי שכבר דווח על ידי החברה, הן סינג'נטה והן אדמה מוכרות מוצרים מסוימים בהתאם לדרישת הרשות האירופית ("הרשות") כתנאי לאישור רכישת סינג'נטה על ידי כמצ'יינה.


על פי ההסכם עם סינג'נטה, אדמה תקבל שורת מוצרים להגנת הצומח, לרבות רישויים, סימני מסחר ומותגים לפורמולציות וחומרים פעילים באירופה, כמו גם זכויות הפצה לחלק ממוצרי סינג'נטה באירופה.
כנגד קבלת המוצרים והזכויות הללו, אדמה תמכור, לצד סינגנ'טה, מוצרים מסוימים באירופה לחברת נופרם, תוך שמירה על יכולתה של אדמה להמשיך ולמכור מוצרים אלה במדינות אחרות מחוץ לאירופה, ולעיתים גם בתוך אירופה. סך התמורה הכספית שתשולם על ידי נופרם לסינג'נטה ולאדמה גם יחד, צפויה להיות כ-490 מיליון דולר. חלקה של אדמה, בניכוי הוצאותיה, יועבר לחברת סינג'נטה כנגד הנכסים והזכויות שאדמה תקבל ממנה.


קבלת והעברת המוצרים באירופה מתבצעות לאחר שמוקדם יותר השנה השלימה אדמה קבלת מוצרי סינג'נטה בארה"ב כנגד מכירת מספר מוצרים בארה"ב ל- Amvac Chemical Corporation, מכירה אשר בוצעה לצורך קבלת אישור רשות המסחר הפדרלית בארה"ב לרכישת סינג'נטה על ידי כמצ'יינה.
סל המוצרים והזכויות המתקבלים מסינג'נטה דומה באופיו ובערכו הכלכלי למוצרים הנמכרים על ידי אדמה, ועל כן ההשפעה המצרפית נטו על עסקי החברה באירופה ובארה"ב לא צפויה להיות מהותית. כחלק מההסכמים לא יועברו עובדים ונכסים פיזיים כלשהם למעט מלאי.
השלמת ההסכמים כפופה לקבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים, כולל אישור מהרשות באירופה שנופרם נמצאה כ-"רוכש מתאים", וכן אישור סופי מהרשויות הרלוונטיות. הצדדים מצפים שהשלמת ההסכמים תתרחש ברבעון הראשון של שנת 2018.

אודות החברה המאוחדת :
החברה המאוחדת, שתקרא אדמה, מורכבת מאדמה פתרונות לחקלאות בע"מ והוביי סנונדה בע"מ, והיא מהחברות המובילות בעולם בתחום הגנת הצומח. אנו שואפים ליצור פשטות בחקלאות, ומציעים לחקלאים פתרונות ושירותים יעילים אשר מקלים עליהם ומסייעים להם לצמוח. עם אחד מסלי המוצרים המקיפים והמגוונים בעולם, המציע מוצרים מבודלים ואיכותיים, כ- 6,600 אנשי הצוות שלנו מגיעים לחקלאים ביותר מ- 100 מדינות ברחבי העולם, ומספקים להם יכולות להתמודד עם עשבים, מזיקים ונגעים, ולשפר את יבוליהם. למידע נוסף אנא בקרו באתר www.adama.com ועקבו בטוויטר ב-@AdamaAgri.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il