TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Wibbitz הישראלית מגייסת 20 מיליון דולר לפיתוח פלטפורמת הבינה המלאכותית שלה ליצירת וידאו ותכפיל את כמות העובדים בעולם


Zohar Dayan _ Yotam Cohen Wibbitz
בחברה מדווחים על שת"פים אסטרטגיים נוספים שנחתמו עם חברות כמו בלומברג (Bloomberg), טיים (Time Inc) ופורבס (Forbes)
את הגיוס קרן המדיה הדיגיטלית של ברטלסמן (BDMI) הובילהבשיתוף עם ערוץ מזג האוויר האמריקאי, סוכנות הידיעות TF1, AP והמשקיעים הנוכחיים הכוללים את נאנטמובייל(NantMobile), קרן לול (Lool Ventures) וקרן הורייזון(Horizons ventures ).

Wibbitz ממשיכה בהתרחבותה הגלובלית, כאשר הגיוס הנוכחימיועד לגיוס נרחב של מתכנתים, מנהלי מוצר, מעצבים, אנשימכירות, שיווק, תמיכה וצוות עורכים פנימי. כמו כן, חלק ניכרמהגיוס יושקע בהמשך פיתוח טכנולוגיית הבינה המלאכותיתואוטומטיזציה מוחלטת של יכולות הפלטפורמה וכל זאת ליצירתהוידאו המושלם באופן מהיר, יעיל וחלק. Wibbitz עומדת להוציאמספר מוצרים בנושא זה בחודשים הקרובים.

בעוד השוק העולמי של צרכני וידאו דיגיטלי באופן קבוע נוסקלמעל שני מיליארד איש והצריכה האישית של וידאו בארה"בהנמדדת, מראה שעד סוף 2019, תגיע ל 80 דקות (!) לאדםביום, אתרי תוכן ברחבי העולם מחפשים יכולת יצירה, הפקהוהפצה של וידאו יעילים בהרבה מהקיים היום.

"הקהל כיום מצפה לראות וידאו כבסיס לכל צריכת תוכן באשרהיא ואיפה שלא תימצא, כאשר כל פלטפורמה דורשת צרכיםטכניים ייחודיים לה. Wibbitz עוזרת ליצרני התוכן לפתור כמהמהאתגרים הגדולים ביותר בנוגע להפקה והפצת הווידאו. הגיוסמבטא לא רק את עליית הערך המטאורי של הווידאו אלא גם נותןהזדמנות לבינה מלאכותית ולאוטומטיזציה מוחלטת להוריד אתסרבול היתר הקיים היום בתהליך ההפקה", כך אומר זוהר דיין , מנכ"ל וממייסדיWibbitz . השותפים שלנו מסוגלים כיום להפיקווידאו מקורי ומופלא בפחות משש דקות וזאת ע"י הזנת טקסטבלבד. מפעולה פשוטה של כתיבת מילים אנו רואים ווידאו ברמהגבוהה הכולל גרפיקה, דיבוב, פסקול והרבה יותר מזה. עםהשלמת הגיוס אנו מקווים להצעיד את החברה לשווקים גלובלייםהרבה יותר מהר מהמתוכנן".

צופה עלייה של 400% בהכנסות עד סוף 2017 כאשרפורטפוליו הלקוחות של החברה, נושא בחובו יותר ממחציתמחברות הדיגיטל המובילות בארה"ב ואירופה. בין הלקוחותהאחרונים שהצטרפו ל Wibbitz ניתן לראות את Bloomberg, Cox Media Group , REVOLT TV, TEN, Evolve Media וThe Weather Channel.

החברה מעסיקה כיום 60 עובדים בשלושה מטות מרכזיים בת"א, ניו-יורק ופריז


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il