TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שליטה ברזי "מפעל התוכנה המודרני" מסייעת לחברות להגיע לצמיחה גבוהה יותר, בהכנסות וברווחים, ולתוצאות עסקיות טובות יותר


CA Technologies
NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל

על פי תוצאות סקר שנערך בקרב למעלה מ- 1,200 בכירים בתחום ה- IT , שליטה ברזי פיתוח תוכנה מודרנית באמצעות בניית "מפעל תוכנה מודרני" היא לב ליבה של הצלחה עסקית בכלכלה הדיגיטלית. הסקר נערך בחסות CA Technologies ובוצע ע"י חברת האנליסטים Freeform Dynamics.


NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.
המחקר החדש שכותרתו "אל תיתן לאסטרטגיית תוכנה מיושנת לבלום אותך", מראה עד כמה הפערים גדולים במיגוון מדדים (החל מהכנסות, רווחים, מנהיגות בניהול, ועד לנטילת סיכונים, ואימוץ של גישות וכלי תוכנה מודרניים) בין חברות שהן "מאסטרים של תוכנה מודרנית" - אותן 25% מהחברות המובילות באימוץ העקרונות הראשיים של agility, אוטומציה, תובנות ואבטחת מידע – לבין חברות אחרות.


ה"מאסטרים" מאמצים ומפיקים תועלת מהעולם הדיגיטלי בתחומים מרכזיים של ארגוניהם, וביצועיהם עולים על אלו של ארגונים אחרים, באינדיקטורים עסקיים מרכזיים. בהשוואה למיינסטרים, ה"מאסטרים" הראו גידול של 70% ברווח וגידול של 50% בהכנסות.


הפקת תועלת מהעולם הדיגיטלי
53% מהחברות ברמת מאסטר מציינות כי מנהליהן מפיקים תועלת מאסטרטגיות חדשות המונעות על ידי תוכנה לעומת 18% מחברות המיינסטרים.
50% מהחברות ברמת מאסטר מציינות שהמנהלים שלהן מספקים את המנהיגות הנדרשת כדי לשרוד בכלכלת האפליקציות לעומת 18% מחברות המיינסטרים.


הבנת צרכי הלקוח והתאמה טובה יותר בין ה- ITלעסק
61% מהארגונים ברמת מאסטר דיווחו כי הם מבינים מה הלקוח צריך ושואפים לספק את חוויית הלקוח הטובה ביותר, לעומת 22% מהמשיבים בארגוני מיינסטרים.
52% מהארגונים ברמת מאסטר הם יעילים מאוד בקביעת עדיפויות לפיתוח תוכנה בהתאם למטרות העסקיות, לעומת 15% מחברות המיינסטרים.


איזון סיכונים עם מדיניות אחראית לאבטחת מידע
למעלה מ - 43% מהחברות ברמת מאסטר תומכות (במסגרת התרבות הארגונית) בנטילת סיכונים, לעומת 17% מחברות המיינסטרים.


ל -49% מהחברות ברמת מאסטר יש מנהלים בכירים שמבינים את החשיבות של אי-התפשרות על איכות התוכנה או אבטחת מידע לצורך זמן הגעה לשוק, לעומת 15% מהחברות המיינסטרים.
פיתוח, אספקה, ניהול ואבטחת תוכנות איכותיות יותר
53%מהחברות ברמת מאסטר יעילות מאוד באספקת אפליקציות באיכות משופרת לעומת 24% בחברות המיינסטרים.


52% מהחברות ברמת מאסטר דיווחו שתהליכי הפיתוח שלהן מתועדים היטב ומובנים היטב, לעומת 18% מחברות המיינסטרים.
"יש אינדיקציה ברורה לצמיחה טובה יותר בארגונים המאמצים שיטות פיתוח תוכנה מודרניות, כגון אימוץ agile, הרחבת האוטומציה בכל מקום אפשרי, שימוש בלמידת מכונה ואנליטיקה כדי ליצור תובנות, ושילוב אבטחת מידע בתהליך הפיתוח " אמר אוטו ברקס, סגן נשיא בכיר והמנהל הטכנולוגי הראשי של CA Technologies. "אם אין לך גישה מודרנית לתוכנה, יחד עם המפעל הנדרש כדי להגשים את החזון שלך, אתה תישאר מאחור בעולם שבו המאסטרים הם המנצחים", הוסיף.


הממצאים גם מראים עד כמה ארגונים עדיין צריכים להתקדם על מנת שיהיו להם תהליכי תוכנה גמישים כדי לעמוד בדרישות העסקיות:
רק 16% ו -18% בהתאמה אמרו שכלי פיתוח התוכנה שלהם "עשירים" ובשלים בשיעור גבוה לצורך Agile ו-DevOps.

רק 28% מסכימים במידה רבה כי צוות התוכנה שלהם מצויד היטב כדי לספק איכות באופן שוטף.

רק 25% מסכימים במידה רבה שיש להם תהליכים פנימיים רבי עוצמה כדי לבדוק באופן שוטף את נקודות התורפה בתחום אבטחת מידע.

רק 32% מאמינים כי ה- IT יעיל מאוד ביצירת תובנה גדולה יותר לגבי צרכי הלקוח כדי לשפר את ביצועי האפליקציה ואת יכולת התגובה שלה.
השורה התחתונה
"המציאות היא שהעתיד של העסק נמצא בידי המפתחים ותלוי באיזו מידה מאפשרים להם לתפוס הזדמנויות צמיחה לחברה", סיכם ברקס.


מתודולוגיית הסקר
הסקר המקוון הגלובלי של 1,279 מנהלים בכירים בתחומי ה- IT והעסקים נערך בחסות CA Technologies ובוצע על ידי חברת האנליסטים Freeform Dynamics' Intelligence Unit ביולי 2017. הוא תוגבר על ידי ראיונות עומק טלפוניים עם מנהלים בכירים. לקבלת פרטים מלאים על מתודולוגיית הסקר, עיין בדוח "אל תתן לאסטרטגיית תוכנה מיושנת לבלום אותך".


אודות Freeform Dynamics
Freeform Dynamics היא חברת אנליסטים בענף ה- IT. באמצעות המחקר והתובנות שלה, שואפת החברה לסייע לאנשי מקצוע בתחומי ה-IT והעסקים להיות מעודכנים בהתפתחויות הטכנולוגיות האחרונות, ולקבל החלטות מושכלות יותר לגבי השקעות. למידע נוסף: www.freeformdynamics.com
אודות CA Technologies

CA Technologies )נאסדאק: CA) יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת האפליקציות. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe. למידע נוסף: www.ca.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il