TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסות של טורונטו מעמיקות את פעילותן בישראל כחלק מאסטרטגיית צמיחה גלובלית


Toronto Stock Exchange - TSX
מובילות משלחת של גופי השקעה קנדיים לסדרת מפגשים עם חברות טכנולוגיה ישראליות
הבורסה של טורונטו (Toronto Stock Exchange - TSX) והבורסה של טורונטו לחברות יזמיות (TSX Venture Exchange - TSXV), המהוות את שווקי ההון המובילים בקנדה, עומדות בראש משלחת של גופי השקעה קנדיים המגיעה לסדרת פגישות עם חברות טכנולוגיה ישראליות. המשלחת, הכוללת 12 משתתפים, כוללת מנהלים בכירים בבורסה, בנקאים להשקעות, עורכי דין, רואי חשבון ומנהלים בכירים בגופי השקעה מובילים, ביניהם נציגי הבנקים Macquarie Capital, Cormark Securities ו- Beacon securities; נציגי משרדי עו"ד Goodmans LLP, Miller Thompson LLP ו- Osler, Hoskin & Harcourt LLP וכן נציגי Earnst & Young Canada.

המשלחת תקיים פגישות אחד על אחד עם כשלושים חברות טכנולוגיה ישראליות המעוניינות לבחון את אפשרויות גיוס ההון בשוק ההון הציבורי בקנדה, אשר מציע אקו-סיסטם ייחודי הן לחברות בוגרות והן לחברות מתחילות ומספק פלטפורמה גלובלית לצמיחה.

"ישראל היא שוק משמעותי עבור הבורסות שלנו ואנחנו שמחים להוביל משלחת קנדית של בנקאי ויועצי השקעות בתחום החדשנות", אמר רוברט פטרמן, סגן נשיא, פיתוח עסקי גלובלי, קבוצת TMX. "אנחנו רואים שני יתרונות מרכזיים בגיוס הון בבורסות של טורונטו; הראשון - הנגישות לקהילת המשקיעים בצפון אמריקה, המסוגלים לתמוך בחברות בכל שלבי הצמיחה שלהן והשני - מגוון רחב ותחרותי של בנקאים להשקעות, המסייע לצמיחת החברות הללו באמצעות מימון ומחקר.

נכון ל- 30 בספטמבר 2017, שש חברות ישראליות נסחרות ב TSX וב- TSXV, עם היקף שוק כולל של 2.5 מיליארד דולר. בשלושת הרבעונים הראשונים של 2017, 87 חברות חדשות נרשמו למסחר ב TSX וב TSXV, ממגוון רחב של תעשיות, כולל טכנולוגיה וחדשנות, מדעי החיים ומוצרי צריכה.

בנוסף לפגישות, המשלחת תתארח גם בארוחת ערב של לשכת המסחר ישראל-קנדה ביום ראשון 22 לאוקטובר וכן בכנס ג'רני 2017 של ארנסט אנד יאנג, ביום רביעי 24 באוקטובר במלון הילטון בתל אביב ותיתן חסות לערב הפתיחה של הכנס.

מידע נוסף לגבי אפשרויות גיוס ההון בבורסות של טורונטו ניתן למצוא ב- www.tsx.com/israel או לפנות למר יוסי בוקר, נציג הבורסות בישראל Yossi.boker@tmx.com

אודות קבוצת הבורסות של טורונטו (TSX:X)
קבוצת הבורסות של טורונטו מפעילה שווקים למסחר וסליקה של מגוון סוגי הנכסים, כולל ניירות ערך, אגרות חוב, נגזרים וסחורות (מוצרי אנרגיה). קבוצת הבורסות של טורונטו כוללת, בין היתר, את Toronto Stock Exchange, TSX Venture Exchange, TSX Alpha Exchange, The Canadian Depository for Securities, Montréal Exchange, Canadian Derivatives Clearing Corporation, NGX, Shorcan, Shorcan Energy Brokers, AgriClear. כל הבורסות בקבוצה מעניקות שירותי רישום למסחר, ניהול המסחר, שירותי סליקה והפקדה, מוצרי מידע וכן שירותים משלימים, הנדרשים לקהילה הפיננסית הגלובאלית. קבוצת הבורסות של טורונטו שוכנת בטורונטו עם משרדים ופעילויות בכל רחבי קנדה (בין היתר, במונטריאול, קלגרי וונקובר) וכן בערי מפתח בארה"ב (ניו יורק, יוסטון), כמו גם בלונדון, בייג'ינג, סינגפור וישראל.

לפרטים נוספים לגבי קבוצת הבורסות של טורונטו, אנא בקרו באתר שלנו http://www.tmx.com/israel או עקבו אחרינו בטוויטר @TMXGroup.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il