TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

NEC אירופה ממנה את הירונובו קורוסאקי לנשיא ומנכ"ל


NEC Europe Ltd
"אל מול טרור ואיומים אחרים על הציבור, חיזוק הביטחון והפיקוח בגבולות, שטחים ציבוריים ותשתיות חשובות כגון שדות תעופה מקבל עדיפות עליונה בכל EMEA", אמר מר קורוסאקי

NEC Europe Ltd. הודיעה היום על המינוי של הירונובו קורוסאקי לנשיא ומנכ"ל. בתפקיד הזה מר קורוסאקי יוביל את הגידול בעסקים של NEC אירופה עם מגוון רחב של לקוחות בכל המגזרים העסקיים החשובים שלה - בטיחות הציבור, שירותי מחשוב ציבוריים ופתרונות לחברות תקשורת באזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה).
מאז שהצטרף ל-NEC ב-1983, מר קורוסאקי צבר ניסיון בינ"ל נרחב בפיתוח של מכירות, שיווק ואסטרטגיה באמריקות וב-EMEA.


בשנים האחרונות הוא מילא תפקיד מוביל בפיתוח של העסקים הגלובליים של NEC, כשהניסיון שלו כנשיא NEC תקשורת וטכנולוגיית המידע בע"מ (טורקיה) והתרומות כמנהל הכללי של חטיבת האמריקות ו-EMEA של NEC עזרו לספק פתרונות חזקים ולגרום לצמיחה חדשה בשווקים אסטרטגיים.
"אל מול טרור ואיומים אחרים על הציבור, חיזוק הביטחון והפיקוח בגבולות, שטחים ציבוריים ותשתיות חשובות כגון שדות תעופה מקבל עדיפות עליונה בכל EMEA", אמר מר קורוסאקי. "התחילו עכשיו במגוון רחב של יוזמות כדי להבטיח את הבטיחות, הביטחון והיעילות של ערינו. פתרונות טכנולוגיות המידע והתקשורת (ICT) של NEC תורמים תרומה רבת ערך ליוזמות האלה ועוזרים להבטיח שערים ברחבי EMEA יהיו יותר בטוחות ויותר חכמות".


"אני מצפה להמשיך לתת מענה לצרכים החשובים האלה וליצור ערך חברתי חדש על ידי ניצול ה-ICT של NEC, כולל כמה מהפיתוחים המובילים בעולם באינטרנט של הדברים ובבינה מלאכותית, תוך התבססות על יחסי האמון שיש לנו הלקוחות והשותפים שלנו".


אודות NEC Europe Ltd.
NEC אירופה היא חברת בת בבעלות מלאה של חברת NEC, מובילה בשילוב של טכנולוגיות של רשתות מחשוב שמביא תועלת לעסקים ואנשים ברחבי עולם. כאחד מהמטות האזוריים של חברת NEC, NEC אירופה מקדמת חידושים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) על ידי הספקת המומחיות, הפתרונות והשירותים שלה למגוון רחב של לקוחות, ממפעילי תקשורת ועד לעסקים וארגונים מהמגזר הציבורי. למידע נוסף, בקרו בבקשה בדף הבית של NEC אירופה בכתובת http://uk.nec.com/.
NEC הוא סימן מסחר רשום של חברת NEC. כל הזכויות שמורות. סימני מוצרים או שירותים אחרים המוזכרים בזאת הם סימני המסחר של בעליהם, בהתאמה. ©2017 NEC Corporation.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il