TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ננו דיימנשן פותחת מתקן ייצור ננו-דיו לטובת הרחבת יכולות הייצור להדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה


ננו דיימנשן לוגו
המתקן יאפשר לחברה לייצר ביעילות כמויות מסחריות של ננו דיו מוליך ודיו מבודד

חברת ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM), חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד לשוק האלקטרוניקה, מודיעה היום כי החברה- הבת, בה החברה מחזיקה ב- 100% מהונה המונפק והנפרע- ננו דיימנשן טכנולוגיות בע"מ, חוגגת את פתיחת מתקן ייצור הננו- דיו. מהנדסי החברה יוכלו לייצר במתקן זה ננו דיו מוליך מתקדם וכן דיו מבודד עבור מדפסת התלת מימד DragonFly 2020 Pro, מדפסת התלת מימד המסחרית הראשונה של החברה להדפסה מהירה של אבות טיפוס למעגלי PCB מורכבים רב שכבתיים.

המתקן, שמשתרע על שטח של כ- 800 מ"ר, ממוקם בנס ציונה, באותו בניין בו נמצאים המשרדים ומעבדות הפיתוח של החברה. מתקן הייצור כולל פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, עומד בסטנדרטיים גבוהים של בקרת איכות וכן כולל תהליכי ייצור מסחריים ייחודיים על מנת לעמוד בביקושי הלקוחות של מדפסת התלת מימד DragonFly 2020 Pro בשנים הבאות.


"במהלך החודשים האחרונים החברה התקדמה משמעותית בתכנון והנדסת תהליכי ייצור חדשניים מתמשכים שיאפשרו את הגדלת הייצור של הננו דיו מוליך ודיו מבודד", אמר עמית דרור, מנכ"ל החברה. "במתקן ייצור הדיו שלנו נעשה שימוש בתהליך מורכב שיאפשר לנו לייצר ביעילות כמויות מסחריות תוך שמירה על היכולת שלנו לספק ללקוחות חומרים מתקדמים, המיוצרים במתקן ייצור יעיל ומתקדם מבחינה טכנולוגית, תוך שמירה על הסודות המסחריים של תהליכי הייצור הייחודיים".


למוצרי הדיו הייחודיים של ננו דיימנשן, שפותחו במעבדות המחקר ופיתוח של החברה, יש תכונות סנטור ואיחוי, וכן יציבות המאפשרת דיוק ושליטה בגודל החלקיקים. שילוב ייחודי זה של חומר מבודד לטובת חוזק מכני, עמידות בטמפרטורה גבוהה ובידוד חשמלי וחומר מוליך בעל נקודת התכה נמוכה מאוד עבור מעגלים אלקטרוניים, עשוי לפתור את האתגרים העיקריים שמנעו עד היום שימוש נרחב בהדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה. באמצעות מדפסת התלת מימד DragonFly 2020 Pro ומוצרי הדיו של ננו דיימנשן, ניתן להדפיס במהירות וביעילות מוליכים מתפקדים וכן מבנים מורכבים על גבי מצעים הרגישים יחסית לחום.

אודות ננו דיימנשן
ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM) הינה חברה טכנולוגית מובילה בתחום ה- Additive Manufacturing. ננו דיימנשן משנה, מעצבת ומגדירה את העתיד של ייצור אלקטרוניקה. באמצעות טכנולוגיית הדפסת תלת המימד הייחודיות שפיתחה, ננו דיימנשן מתמקדת בביקוש ההולך וגדל למוצרים אלקטרוניים הדורשים תכונות מתוחכמות יותר וכוללים מעגלים אלקטרוניים מודפסים (כרטיסי PCB). הביקוש למעגלים, ובין היתר ל- PCB, שהינם הליבה של כל מכשיר אלקטרוני, רלוונטי למגוון רחב של תעשיות, לרבות מוצרי צריכה אלקטרוניים, מכשירים רפואיים, בטחון, חלל, כלי רכב, IoT וטלקום. תעשיות אלו יכולות להפיק תועלת רבה מפתרונות האלקטרוניקה המודפסת בתלת מימד של ננו דיימנשן עבור בניית אבות טיפוס באופן מהיר וכן עבור ייצור סדרות קטנות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il