TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איך לבחור את המסך הנכון לשעות עבודה מרובות מול המחשב?


פיליפס 40 אינטש 4K צילום יחצ MMD
היצע מסכי המחשב האדיר שקיים כיום בשוק, מצליח להביא מענה כמעט מושלם לצרכיו האינדיבידואליים של כל משתמש

על מה חשוב להקפיד כשקונים מסך מחשב שמלווה אותנו במשך יום שלם?
היצע מסכי המחשב האדיר שקיים כיום בשוק, מצליח להביא מענה כמעט מושלם לצרכיו האינדיבידואליים של כל משתמש. אולם, חלקנו מבלים זמן רב יותר מהממוצע מול המסך. מעצבים גרפיים, מתכנתים, רואי חשבון, עובדי משרד ושאר האנשים שבלי המסך לא יוכלו להשלים את עבודתם: MMD, שותפת רישיון המותג של מסכי פיליפס, חיברה עבורכם כמה נקודות מפתח קריטיות שיש לשים אליהן לב כשקונים מסך מחשב חדש.

כאבי צוואר וגב: על מנת להימנע מאי נוחות פיזית וכדי להפוך את הזמן מול המסך לנוח יותר, מאפיינים ארגונומיים התומכים ביציבה נכונה צריכים להיות בראש סדר העדיפויות כשבוחרים מסך.
סטנד מותאם גובה הוא מקום טוב להתחיל ממנו. גובה מסגרת נמוך נוטה להגביר את נוחות הקריאה והסטנד מאפשר להתאים את המסך לקו הראייה של המשתמש.


ה- SmartErgoBase של פיליפס מציע התאמה אף נוחה יותר: גובה, סיבוב על הציר, הטיה והתאמת זווית הסיבוב, הופכים את המסך לארגונומי ונוח בצורה מקסימלית שיכול להקל על הכאבים שעלולים לצוץ במהלך יום העבודה. בנוסף, הדבר מאפשר לכוון את המסך כמעט לכל גובה של שולחן העבודה. אחת מתופעות הלוואי החיוביות בעקבות זאת, היא הפחתה של סרבול כבלי החשמל, מה שמסייע ביצירת סביבת עבודה נקיה ומסודרת.


עייפות העין: מי לא חווה עייפות של העין לאחר בהייה ממושכת במסך? הצעד הבא ביצירת מקום עבודה אידיאלי הוא צמצום האפקט המתיש שקורה לרוב עקב תאורת חדר גרועה וגלי אור כחול קצרי טווח שיכולים להיות מזיקים.


גלי אור כחול קצרי טווח עלולים לגרום נזק לעיניים ולהשפיע על הראיה לאורך זמן. טכנולוגיית ה- SoftBlue של פיליפס עוצרת אור כחול מסוים במקור היווצרו ע"י שינוי של התכנה, ומחזירה את הצבע המקורי. זאת בניגוד לשיטות על בסיס פילטרים החוסמים את המסך בעזרת זכוכית, ומקנים גוון צהוב. במקרה הטוב ביותר- זה מעיב על חוויית הצפייה, במקרה הגרוע ביותר- זה מעוות את התמונה והופך אותה לחסרת ערך. דרך נוספת להפחית גלי או כחול קצרי טווח היא ה- LowBlue Mode, טכנולוגיית תכנה חדשה.


טכנולוגיית Flicker-free מווסתת בהירות ומפחיתה הבהובים לצפייה נוחה יותר. הודות לדרך בה נשלטת הבהירות במסכים עם אור אחורי מסוג LED, מזהים משתמשים אחדים הבהובים על גבי המסך, אשר מובילים במהירות לעייפות העין. טכנולוגיית ה- Flicker-free עושה שימוש בפתרון וויסות בהירות מסוג חדש לנוחות ויזואלית טובה יותר. מאפיין נוסף שמטרתו להפוך את הקריאה לנוחה יותר הוא מצב ה- EasyRead המספק חוויית קריאה המדמה דף אמיתי.


אי סדר שנגרם מחוטי חשמל: יותר מידי כבלים ומעט מידי תחנות עגינה שיחברו בין כולם הם צרה אמיתית בסביבת שולחן העבודה. מאפיינים אלה יכולים לעזור:
USB-C הוא מאפיין המותאם ספציפית למשתמשים עם מכשירים מסוג ultra-book. זה הופך את המסך ל- "Hub", המוציא את המיטב מקישוריות מוגבלת ושולחן עבודה רב תכליתי. USB-C מעניק גישה לציוד ההיקפי המחובר למסך ומצריך רק כבל אחד מסוג SuperSpeed USB על מנת לשדר וידאו ואודיו וכן להתחבר לאינטרנט ול- Intranet.


ריבוי מסכים מגביר יעילות ומאפשר ביצוע של מספר משימות במקביל. מסכים המאפשרים שרשור של אותה תצוגה, מאפשרים שמירה על אחדות מערכתית. בצורה זו, סדרת מסכים יכולה להתחבר בעזרת כבל DisplayPort יחיד ממסך אחד למשנהו.


מצלמות רשת לא מאובטחות: מצלמות רשת הן דרך מהירה ופשוטה להישאר בקשר עם קולגות ושותפים מסביב לעולם, אך הן גם מהוות סיכון: כל מצלמת רשת היא חלון אל תוך המשרד שלכם. באם תתרחש אליה פריצה ע"י האקרים, ניתן יהיה להשתמש בה על מנת ליצור נקודת גישה בלתי מורשית. מצלמות "פופ- אפ" מציעות נוחות מירבית עם שבריר מהסיכון: מצלמת הרשת קופצת החוצה רק כאשר המשתמש מעוניין בכך, ומתקפלת חזרה כאשר אין בה צורך.


אפקט אקולוגי: יותר ויותר צרכנים מעוניינים לבצע "קניה ירוקה" כאשר הם רוכשים מוצר טכנולוגי חדש. בחירת מסך עם טכנולוגיות ידידותיות לסביבה עוזרת למזער פליטת CO2 וטביעות סביבתיות נוספות.
PowerSensor- מפחית את צריכת האנרגיה ב-80% ועוזר לצמצם פליטת CO2 על ידי חיישן המזהה האם המשתמש נמצא מול המסך או לא.


כספית היא אחד מהחומרים הרעילים ביותר בטבע, המשפיעים על בני אדם כמו גם על בעלי חיים. בחירת מסך נקי מכספית כמו מסכי ה- LED של פיליפס מקטינה את הנזק הסביבתי שמכשירך יכול לגרום.

מאפייני המסכים הללו הם המפתח לשימוש ממושך ונכון במסכים. היעזרו בהם על מנת להפוך את השימוש לנוח ופרודקטיבי- לא משנה כמה זמן לוקחת המשימה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il