TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קוד אואזיס תקים את האתרים החדשים של קבוצת צ'מפיון מוטורס


אמיר גולן, מייסד ומנכל משותף קוד אואזיס
אמיר גולן, מייסד ומנכ"ל משותף קוד אואזיס: "כגוף תוכנה מוביל בתחום הדיגיטל, החיבור של קוד אואזיס עם אחד הגופים המובילים את ענף הרכב, הוא טבעי, וביחד נייצר סטנדרט חדש של תוצרים דיגיטליים בעולם הרכב בישראל"
האתרים יספקו לגולשים תכנים שיווקיים ותדמיתיים בשילוב שירות לקוחות וחווית משתמש מתקדמת. השלב הראשון, שכלל מתיחת פנים לאתר סקודה והשקת אתר חדש למותג פולקסווגן יצא לדרך, ובימים אלה מקימה קוד אואזיס את אתר הקבוצה הצפוי לעלות לאוויר בשבועות הקרובים. שווי העיסקה מוערך במאות אלפי שקלים

אמיר גולן, מייסד ומנכ"ל משותף קוד אואזיס: "כגוף תוכנה מוביל בתחום הדיגיטל, החיבור של קוד אואזיס עם אחד הגופים המובילים את ענף הרכב, הוא טבעי, וביחד נייצר סטנדרט חדש של תוצרים דיגיטליים בעולם הרכב בישראל"

קבוצת קוד אואזיס (CodeOasis), המתמחה במתן שירותי תוכנה בתחומי הדיגיטל ומערכות מידע, ובארסנל שלה מגוון פיתוחים דיגיטליים בעולם הרכב, נבחרה ע"י קבוצת צ'מפיון מוטורוס להוביל את הקמת נכסיה הדיגיטליים. במסגרת ההתקשרות בין השתיים אמונה קוד אואזיס על פיתוח אתר חדש למותג המוביל שלה פולקסווגן ואתר שירותי חדש לקבוצה כולה המיישר קו עם הנראות של צ'מפיון מוטורס בעולם. לאתרים החדשים מצטרף האתר המחודש של המותג המוביל סקודה, גם הוא ממשפחת צ'מפיון מוטורס, שקוד אואזיס אמונה על מתיחת הפנים שלו. שווי העסקה מוערך בהיקף של מאות אלפי שקלים.

"המשימה החשובה ביותר שלנו היתה לתרגם את הקדמה והנראות של צ'מפיון מוטורס על מותגיה המובילים באמצעות ממשק משתמש מתקדם ומערכת ניהול חכמה שתביא לחוויה אופטימלית של הגולשים באתרי הקבוצה", מספר אמיר גולן, מייסד ומנכ"ל משותף קוד אואזיס. "כגוף תוכנה מוביל בתחום הדיגיטל, החיבור של קוד אואזיס עם אחד הגופים המובילים את ענף הרכב, הוא טבעי, וביחד נייצר סטנדרט חדש של תוצרים דיגיטליים בעולם הרכב בישראל".

אתר פולוקסווגן שעלה לאחרונה לאוויר, מתהדר בנראות תדמיתית ההולמת את ערכי המותג עם מידע נרחב ואפשרויות מתקדמות של בחירת הרכב בצורה נוחה ונגישה באמצעות קונפיגורטור חכם שפיתחה קוד אואזיס המאפשר לכל גולש להרכיב לעצמו את הרכב ע"י בחירה בהתאמה אישית של חלקי הרכב, ולקבל הדגמה בתצוגת 360 ברזולוציה גבוהה של מעטפת הרכב על רכיביה. הכלי החדש, נועד לפשט את תהליך בחירת הרכב האופטימלי עוד בטרם ההגעה למרכז המכירה הקרוב. האתר תומך בנגישות ומותאם לכל הפלטפורמות.

"באתר סקודה, נתבקשנו לבצע מתיחת פנים והתוצאה היא שדרוג נראותי ותשתיתי, הכולל המחשה והסבר על כל דגמי המותג ושיפור חווית המשתמש, במטרה לספק ערך מוסף ללקוח ולשפר את יחס ההמרה", הוסיף גולן.
בימים אלה נכנסת קוד אואזיס לישורת האחרונה של בניית האתר לקבוצה כולה, אשר צפוי לעלות לאוויר בשבועות הקרובים. האתגר העומד בפני קוד אואזיס הוא לבנות אתר שירותי שייתן מענה לקבוצה כולה, על כל רבדיה ומותגיה, ויפנה לאתרים הרלוונטיים ולשירות הלקוחות, בסטנדרטים המתקדמים והתדמיתיים ביותר המיישרים קו עם הנראות הגלובלית של הקבוצה בענף הרכב העולמי.

ג'קי הר ציון, מנהל הדיגיטל של קבוצת צ'מפיון מוטורס: "אנו שמחים על הבחירה בחברת קוד אואזיס הוותיקה, המביאה עמה ניסיון עשיר בהכרות עם מערכות פנים ארגוניות ועשייה מרובה בדיגיטל, ובפרט בתחום הרכב – כל האלמנטים האלה לא הותירו כל ספק שהבחירה להפקיד את נכסיה הדיגיטליים של הקבוצה בקוד אואזיס היא מתבקשת".

אודות קוד אואזיס (CodeOasis)
קבוצת קוד אואזיס מתמחה במתן שירותי תוכנה בתחומי הדיגיטל ומערכות מידע. הקבוצה עוסקת בניתוח מערכות ואפיון, עיצוב ממשק משתמש וחווית לקוח, פיתוח תוכנה, בדיקות תוכנה ושירותי IT ומספקת גם ייעוץ טכנולוגי ושירותי CTO ללקוחות מקומיים ובינלאומיים. הקבוצה כוללת את חברת Tingz המהווה את הזרוע הדיגיטלית שלה. החברה הוקמה ב-2004 ומונה 100 עובדים. בין לקוחותיה ניתן למנות את ישראכרט, פסגות, AIG , סופר-פארם, שירביט, אלדן, WIX, שטראוס, סודה סטרים ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il