TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנליזה והמלצה על פלוריסטם


פלוריסטם
"מתמקדים באפשרות שממשלת ארה"ב תודיע על חוזה עם פלוריסטם כבר ברבעון הרביעי – מה שיוריד משמעותית את הסיכון בתוכנית הפיתוח של ה-PLX-R18 ויציף ערך במניה"
חברת ההשקעות Seaport Global Securities החלה לסקר את חברת פלוריסטם עם המלצת קנייה ומחיר יעד של 5 דולר ל-12 החודשים הבאים, מחיר הגבוה פי 3.33 ממחיר של 1.5 דולר בו נסחרת מניית החברה כיום בנאסד"ק. אנליסט הבריאות והביוטכנולוגיה של Seaport, ורנון ברנרדינו כותב בכותרת המלצתו הראשונה לחברה כי "ביטחון יכול להניב הצלחה", תוך שהוא מציין כי חדשות חיוביות שצפויות לזרום מהחברה עשויות להוות מניע חיובי גם למניית החברה.

ברנרדינו מציין כי לחברה אשר מובילה בפיתוח וייצור של מוצרי הריפוי Plx-Pad ו-Plx-R18 מתאים שמקורם בשיליה האנושית, ובריבוי התאים באמצעות ביוראקטור תלת ממדי המתקדם שפיתחה, ישנן התוויות רבות בשלבים מתקדמים של ניסויים שונים. האנליסט מציין את תכנית הניסוי ב-PLX-PAD שצפויה להיכנס לשלב הפיבוטלי והמכריע במחלת ה-CLI (טרשת עורקים חמורה בגפיים התחתונות) ביפן ובאירופה, שם היא גם משתתפת בתוכניות אימוץ מואצות מטעם הרגולטורים, מה שיאפשר לחברה להגיע ביתר קלות ומהירות לאישור שיווק. כמו כן הוא מציין לחיוב את התוצאות מניסוי שלב II במחלת הצליעה לסירוגין (IC) שצפויות להתקבל בתחילת שנת 2018 וכן את ההתקדמות בארה"ב ב-PLX-R18 לטיפול בפגיעות קרינה אקוטיות.

לדבריו, "פלוריסטם ותאי ה-PLX שלה הצליחו להימנע מנפילה לבורות בהן נפלו מוצרי ריפוי תאי קודמים שפותחו, שבהם התגובה לריפוי התאי היתה לעיתים קרובות לא קונסיסטנטית. בשלב מוקדם בהיסטוריה של פלוריסטם הבינה החברה את החשיבות בפיתוח טכנולוגיית ייצור המפוקחת באופן הדוק, אוטומטית לחלוטין, יעילה וניתנת למדידה, במטרה לייצר את מוצרי הריפוי התאי באיכות הגבוהה ביותר ברמה המסחרית. התוצאה הייתה יצירת ביוריאקטור תלת ממדי לגידול וריבוי תאים שנחשב ל-State of the art, ומדמה את הסביבה הטבעית בגוף האדם. כתוצאה מכך טכנולוגית הייצור המתקדמת של פלוריסטם יכולה לייצר מוצרים תאיים בהיקפים גדולים, כאשר כל אצווה שמיוצרת זהה לקודמתה ושומרת על הקונסיסטנטיות, מה שהופך את מוצרי התא של פלוריסטם למוצר מסחרי אמיתי.

לדברי האנליסט, "בעוד שתאי ה-PLX-PAD לטיפול במחלת ה-CLI היא התוכנית המתקדמת ביותר, תוצאות קליניות מוקדמות הגדילו במהירות את הפוטנציאל של תאי הPAD-PLX לשמש כטיפול בשברים באגן וכן את הטיפול בסינדרום הקרינה האקוטית (ARS) באמצעות PLX-R18. אנו חושבים כי פוטנציאל הערך של תאי ה-PLX-R18 כטיפול בנפגעי קרינה חמורה מוערך כיום בהערכת חסר. התקדמות לניסוי פיבוטאלי ב-PLX-R18 לטיול ב-ARS אשר יתחיל על פי ההערכות ברבעון הראשון של 2018 – יאשרר ויציף את הערך הגבוה הטמון בתוכנית זו, ולכן אנו מתמקדים באפשרות שממשלת ארה"ב תודיע על חוזה עם פלוריסטם כבר ברבעון הרביעי של 2017, מה שיוריד את הסיכון של התוכנית באופן משמעותי".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il