TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

התאגיד הבינלאומי לאבטחה ומבנים חכמים Tyco-Johnson Controls חתם על הסכם שותפות עם הסטארט-אפ הישראלי Magos Systems שפיתח מכ"ם חדשני להגנה היקפית


Johnson Controls
חברת Johnson Controls, שהתמזגה בשנה שעברה עם Tyco, מדורגת במקום ה-70 ברשימת פורצ'ן 500 עם היקף מכירות שנתי של כ-30 מיליארד דולר

Magos, שהינה בוגרת תוכנית המיסחור והחדשנות של Johnson Controls בישראל, פיתחה ומוכרת רדארים לשוק האזרחי לצורך זיהוי אוטומטי ויעיל של איומים להגנה מרחבית


במסגרת הסכם השותפות, הענקית הבינלאומית תשווק את המוצר של Magos במדינות צפון אמריקה
"הפיתוח של Magos מהווה פריצת דרך עבור עולם האבטחה האזרחית וכעת במקום להציב עשרות מצלמות אבטחה שיש לנטר אותן, ניתן להציב רדאר אחד"


תאגיד הענק הבינלאומי ג'ונסון קונטרולס, שהתמזג בשנה שעברה עם ענקית האבטחה טייקו, הודיע על חתימת הסכם שותפות שתחילתו שיווק, הפצה והטמעה של רדאר חדשני של הסטארט-אפ הישראלי מגוס, במדינות צפון אמריקה מהחודש.


Johnson Controls הינה חברה תעשייתית טכנולוגית מובילה המשרתת מגוון רחב של לקוחות ביותר מ-150 מדינות. החברה, שמעסיקה כ-120,000 עובדים, מתמחה בפתרונות למבנים חכמים, התייעלות אנרגטית, אבטחה, ניטור ופיקוח, זיהוי חכם, הגנה והתראה מפני שריפות ועוד. החברה מדורגת במקום ה-70 ברשימת חברות הפורצ'ן 500 עם היקף מכירות שנתי של כ-30 מיליארד דולר.


רדארים לכל – מהפכת המחירים כבר כאן
Magos Systems הוקמה בשנת 2008, במטרה לפתח טכנולוגיית מכ"ם חדשנית להגנה ואבטחה היקפית. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאפשרת לראשונה גם לחברות אבטחה אזרחיות את היכולת לרכוש את המערכת. המוצר מספק הגנה יעילה ואפקטיבית בכל תנאי תאורה ומזג אויר, ובעל ביצועים גבוהים לשוק האזרחי, ובו בזמן זולה וחסכונית באופן משמעותי מהפתרונות שהיו קיימים עד כה בשוק.


אור שינהרץ, מנהל חדשנות ב-Johnson Controls אמר היום: "טכנולוגיית הרדאר היא מהוותיקות בעולם הצבאי, אלא שבזכות הפתרון של Magos שהצליח להוזיל משמעותית את מחירם מבלי לפגוע בביצועים, גם חברות פרטיות יכולות לרכוש רדארים לצורך זיהוי אדם או רכב מטווח של ארבע מאות עד שש מאות מטרים להגנה מרחבית. הפיתוח של Magos מהווה פריצת דרך חדשה עבור עולם האבטחה האזרחית וכעת במקום להציב עשרות מצלמות אבטחה כל כמה מטרים שיש לנטר אותן, ניתן להציב רדאר אחד. השילוב של טכנולוגיה מתקדמת שמסוגלת לתת התראה אמינה ומדויקת בזמן אמת, עם עלויות נמוכות – פותח עולם חדש למתחמים בכל הגדלים שרוצים לייעל את מעגלי האבטחה שלהן".


הרדאר של Magos מתאים למגוון רחב של מתקנים ואזורים רגישים, החל מגדרות של יישובים, אתרי ייצור נפט וגז, תחנות שירות, ועד לקמפוסים ונמלים, וכן לאתרים קטנים יותר דוגמת מגרשי רכב, מחסנים ומרכזי נתונים.
המוצר בעל צריכת חשמל נמוכה, מונע התראות שווא, חוסך הצבה של מצלמות אבטחה ושימוש בכוח אדם רב לצורך מעקב מתמיד אחר המצלמות.


ההסכם: בעקבות השתתפות בתוכנית המיסחור הישראלית של Johnson Controls
הסטארט אפ הישראלי חתם על הסכם שותפות עם התאגיד בזכות תכנית החדשנות הפועלת מתל אביב. לאחר פיילוטים מוצלחים עם לקוחות אסטרטגיים של התאגיד ברחבי העולם, מכירה של מספר מערכות בצפון אמריקה (לרבות ע"י יצרנית רכב, אוניברסיטה מובילה בארה"ב ותאגיד אנרגיה מהגדולים בעולם) וביקוש רב בקרב לקוחות התאגיד, הוחלט לחתום על ההסכם, שצפוי להגדיל את מכירות הסטארט אפ בעשרות ואף מאות אחוזים.


ג'ו אוליברי, סגן נשיא Johnson Controls אמר לרגל החתימה על ההסכם: "זיהינו צורך אצל לקוחותינו בצפון אמריקה במערכות הגנה היקפיות ויעילות ובמחיר נמוך יחסית. לאחר בחינה מעמיקה של מספר פתרונות, הגענו למסקנה ש-Magos, אשר הוצגה ע"י תכנית החדשנות מתל אביב, מציעה את הטכנולוגיה החזקה והמתקדמת ביותר ויכולה לשנות את כללי המשחק. במשך מעל שנה בחנו צוותי התאגיד את המערכות בסדרה של פיילוטים – שבסופם התוצאות עלו על הציפיות. אנו בטוחים כי המוצר המהפכני ישפר את יעילות מעגלי האבטחה של כל לקוחותינו".


אודות תכנית החדשנות Johnson Controls Open Innovation בישראל (לשעבר Tyco Innovation):
התכנית של תאגיד הענק הוקמה בישראל לפני כשנתיים, והיא מלווה מיזמים משלבים מוקדמים ועד חברות בצמיחה, במטרה להטמיע טכנולוגיות חדשניות בקרב לקוחותיה ולייצר שיתופי פעולה מסחריים.


השתתפות בתוכנית שמנוהלת על ידי החברה המובילה בעולם בתחום הטכנולוגיות למבנים חכמים ובטוחים בפריסה גלובלית, מאפשרת לסטארט-אפים ישראלים לבצע קפיצת דרך משמעותית בהגעה לשוק. במסגרת התוכנית, מיזמים ישראלים מקבלים גישה ללקוחות החברה במטרה לחתום על הסכמים עסקיים מואצים עם התאגיד (הפצה, רישיון שימוש כו') ולעיתים אף לקבל השקעה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il