TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סולארפיינט מתחילה להיסחר בתל אביב


סולארפיינט
השלימה את המיזוג לחברה הבורסאית אור סיטי החזקות. החברה השלימה לפני כשבועיים גיוס של כ-9.4 מיליון ₪

חברת סולארפיינט מתחילה היום להיסחר בתל אביב. חברת אור סיטי החזקות הנסחרת בתל אביב מדווחת על השלמת תהליך המיזוג והעסקה עם סולארפיינט. החברה הממוזגת צפויה להחליף את שמה לאפולו אוור.


לפני כשבועיים השלימה סולארפיינט סבב גיוס בהיקף של כ-9.4 מיליון ₪, בשתי הנפקות מוצלחות - הנפקת זויות והנפקה לציבור. את תהליך המיזוג והגיוס הובילה קבוצת שרם- זילברמן.


חברת סולארפיינט, שהוקמה ומנוהלת על ידי עודד רוזנברג (המשמש כמנכ"ל) וערן מימון (המשמש כסמנכ"ל טכנולוגיות), מפתחת מוצרים ופתרונות טכנולוגיים חדשניים בתחום האנרגיה הסולארית לשימוש בכבישים ותשתיות, מאגרים מים ובניינים. המוצר העיקרי אותו מפתחת החברה הינו יריעות סולאריות גמישות, המיועדות להפוך כל משטח תחת פני השמש ליצרן חשמל.


כמו כן, מפתחת החברה מערכות לאגירה ושימוש באנרגיה על פי מודלים כלכליים חדשניים (PAYG) המאפשרים לכל שכבות האוכלוסייה בעולם ליהנות מיתרונותיה של האנרגיה החשמלית ולהשתמש בה להעלאת איכות חייהם ללא קשר לרמת החיבור שלהם לרשת החשמל (Off-Grid).


פעילות המחקר והפיתוח של החברה מתבצעת במרכז למיקרו-ננו פבריקציה של קריית הטכניון בחיפה (הטכניון). בעלת המניות הגדולה בסולארפיינט (50% טרום המיזוג ו-25% בחברה הבורסאית לאחר המיזוג) היא חברת וסטאר החזקות, הנמצאת בשליטת אנשי העסקים ישי וספי מור, שהשקיעה בעבר בחברה מיליון דולר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il