TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תראפיקס ביוסיינסס מודיעה על תוצאות מעודדות במחקר פרה-קליני לתיקון פגיעות קוגניטיביות


תראפיקס
דר' עדי צולוף-שני, סמנכ"לית טכנולוגיות של החברה אומרת: "התוצאות המבטיחות שהוצגו על ידי פרופסור סרנה מחזקות עוד יותר את הפוטנציאל הקליני והמיסחרי של THX-ULD01 לטיפול בדעיכה קוגניטיבית

תראפיקס ביוסיינס, חברה ציבורית הנסחרת בתל אביב ובנסדא"ק (TRPX) המתמחה בפיתוח תרופות מבוססות קנבינואידים מודיעה היום על תוצאות פרה-קליניות מעודדות בתוכנית הפיתוח של החברה לטיפול בטכנולוגית המינון הזעיר לפגיעות קוגניטיביות מתונות (MCI). המחקר הפרה-קליני הראה כי THX-ULD01, תרופת המינון הזעיר של THC (החומר הפעיל בקנאביס) אותה מפתחת החברה, הצליחה לתקן את הפגמים הקוגניטיביים תלויי הגיל בעכברים זקנים. המחקר תוכנן ונוהל על ידי פרופסור יוסף סרנה מהפקולטה לרפואה על שם סאקלר באוניברסיטת תל אביב.


"ממצאים אלה מלמדים שמינון נמוך מאוד של טטרההידרוקנבינול '(THC) שהוא חסר כל אפקט פסיכוטרופי (המשפיע על מצב הרוח) ואינו גורם לקהות-חושים, עשוי להוות טיפול יעיל ובטוח באנשים הסובלים מדעיכה קוגניטיבית" אומר פרופסור סרנה.


דר' עדי צולוף-שני, סמנכ"לית טכנולוגיות של החברה אומרת: "התוצאות המבטיחות שהוצגו על ידי פרופסור סרנה מחזקות עוד יותר את הפוטנציאל הקליני והמיסחרי של THX-ULD01 לטיפול בדעיכה קוגניטיבית. תראפיקס ממשיכה להאמין בפוטנציאל של THX-ULD01 למלא את החלל החסר ולהוות את התשובה הטיפולית לצורך הרפואי ההולך וגדל באוכלוסייה הסובלת מדעיכה קוגניטיבית.


תוצאות הניסוי מאוששות מימצאים דומים במודלים פרה-קליניים שהראו את התפקיד החשוב של מינון מזערי שלTHC בהגנה עצבית. בהמשך ובהתאם לתוכנית הפיתוח של החברה אנו צפויים לבדוק את הממצאים בניסויים קליניים בבני אדם במטרה לאשרר את התוצאות המעודדות שנמצאו בבעלי החיים ולבחון האם המינון המזערי של THC אכן מאט, מונע ואפילו הופך את הדעיכה הקוגניטיבית. באם התגובה תהיה דומה, מדובר יהיה בתרופה הראשונה עד היום בעולם שאכן מטפלת בצורה שיטתית בתופעה הנפוצה, מה שיהווה שינוי משמעותי של כללי המשחק ושל אורח ואיכות החיים בגיל מבוגר – דבר הכרחי בעולם של תוחלת חיים מתארכת" ".

אודות MCI- אני חושבת שאתה צודק ושזה מיותר
פגיעות קוגניטיביות מתונות (MCI) הן שלב ביניים בין דעיכה קוגניטיבית נורמלית של ההזדקנות לשלב החמור יותר של שיטיון (דימנציה). התופעה יכולה לכלול בעיות בזיכרון, דיבור, מחשבה וכושר שיפוט ביחס גדול יותר לשינויים נורמליים של ההזדקנות. MCI גורמת לשינויים קוגניטיביים שאינם חמורים מדי כדי להפריע בחיים היומיים או בתפקוד עצמאי. חולי MCI שלהם בעיות זיכרון עלולים לפתח את מחלת האלצהיימר או מחלות דימנציה אחרות בהשוואה לאנשים בריאים. MCI היא תופעה שמתגברת עם הגיל והיא שכיחה בכ-10% מבין גילאי 70-79 שנים ושכיחות של 25% בגילאי 80-89 שנים. כיום אין תרופה מאושרת על ידי ה-FDA לטיפול ב-MCI.

אודות תראפיקס ביוסיינס
תראפיקס ביוסיינס הינה חברת תרופות מתמחה המתמקדת בפיתוח תרופות מאושרות המבוססות על מולקולות קנאבינואידיות. נכון למועד זה החברה עוסקת בפיתוח תרופה על בסיס קנאבנואידי לטיפול בתסמונת טורט, על בסיס טכנולוגית האנטוראג', וכן פועלת לפיתוח תרופה על בסיס קאנבנואידי לטיפול בירידה בתפקוד קוגניטיבי על בסיס טכנולוגית המינון הזעיר. החברה מובלת על ידי צוות בכיר ומנוסה של מדענים ומנהלים ומתמקדת ביצירת וקידום טכנולוגיות ונכסים מבוססים על תרופות קנבינואידיות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il