TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

CA Technologies הכריזה על תמיכתה במחשבי המיינפריים החדשים z14 של יבמ


CA Technologies
כיום קיימות רגולציות חדשות, כגון ההסכם בין ארה"ב לאיחוד האירופי להגנה על הפרטיות, וכן תקנות האיחוד האירופי להגנה על נתונים (GDPR)

CA technologies הכריזה על תמיכתה במחשבי המיינפריים החדשים Z14 של יבמ. פתרונותיה של CA מפחיתים במידה ניכרת את הסיכון של חדירה לנתונים, כאשר ישנה ירידה בביצועים הקשורה לדרישות של הצפנה מוגברת. . NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.
"לקוחותיה של יבמ ממנפים את השקעותיהם במיינפריים כדי לתמוך ב-workloads חדשים בתחומים כגון ביג דאטה, IoT, בלוקצ'יין, למידת מכונה ושירותי ענן", אמר רוס מאורי, המנהל הכללי של IBM Z. "השותפות שלנו עם CA מעניקה ללקוחות הזדמנות לקדם את עסקיהם באמצעות פתרונות להגברת אמון דיגיטלי (digital trust), מהירות, ושימושיות במחשבי IBM z14".

כיום קיימות רגולציות חדשות, כגון ההסכם בין ארה"ב לאיחוד האירופי להגנה על הפרטיות, וכן תקנות האיחוד האירופי להגנה על נתונים (GDPR). יבמ ו- CA מספקות יחדיו אבטחת מידע ארגונית המסייעת לעמוד ברגולציות, הן במחשבי מיינפריים קיימים והן בחדשים.

CA Data Content Discovery (CA DCD) תומך ביכולת "ההצפנה המתרחבת" (pervasive encryption) של z14 ומשלים אותה. זאת - באמצעות זיהוי המיקום שבו מאוחסנים נתונים רגישים, וסיווגם של הנתונים באופן שמאפשר לקבוע מי יכול לגשת לאיזה נתונים וכיצד. כאשר קיים שיתוף נתונים עם צד שלישי, כולל חילופי נתונים, ה-CA DCD מאפשר בקרה על נתונים רגישים הנמצאים בתנועה.

כיום יותר ויותר לקוחות מאמצים את טכנולוגיית בלוקצ'יין כדי ליישם מודלים עסקיים מבוזרים בענפים רבים. המיינפריים הוא הפלטפורמה המועדפת ע"י ארגונים לצורך מעבר מהוכחת ההיתכנות של distributed ledger ליישומים ברמת הייצור. זאת – עקב המאפיינים היחודיים של המיינפריים, כגון הצפנת FIPS 140-2 ברמה 4, או container מאובטח ו-tamper proof.

"מחשב המיינפריים z14 הוא מערכת אמינה, שבשילוב עם גישתה של CA לשירותי בלוקצ'יין, מספק שימושיות (usability), מהירות, ואבטחת מידע ממוקדת-נתונים" אמר אשוק רדי, מנהל תחום המיינפריים ב-CA Technologies. “ יש לכך חשיבות בעת יישום בלוקצ'יין. בסופו של דבר מדובר ב-internet of trust המורכב ממערך אפליקציות אשר תומכות בניהול זהות דיגיטלית הקשור למידע אשר מאפשר זיהוי אישי (PII), ביג דאטה ו- IoT".

CA פועלת בשיתוף עם לקוחות בתחומי השירותים הפיננסיים, ביטוח וקמעונאות, ומעורבת בפרויקט ה-Hyperledger , במטרה לאפשר זמן הגעה מהיר יותר לשוק ולשפר את הניהול התפעולי של יישום Blockchain.

למעלה מ -70 אחוז מהנתונים הארגוניים נמצאים כיום על מחשבי מיינפריים. z14 הוא הפלטפורמה המועדפת ללמידת מכונה בזמן אמת ולבינה מלאכותית. השילוב של z14 עם שירותי האוטומציה החכמים של CA, יאפשר ללקוחות להפעיל את השירותים החיוניים שלהם כדי לעמוד בדרישות ה-SLA או אף למעלה מכך.

ה-CA Mainframe Operational Intelligence נכלל בדו"ח של פורסטר Vendor Landscape: Cognitive Operations* שפורסם לאחרונה. הדו"ח, שבין כותביו היה מייק גואלטיארי, סגן נשיא, מציין כי ה"AIOps מתמקדים בעיקר ביישום אלגוריתמים של למידת מכונה על מנת ליצור אפליקציות ותשתית של למידה עצמית ובאופן פוטנציאלי גם ריפוי עצמי (self healing)".


אודות CA Technologies
CA Technologies )נאסדאק: CA) יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת האפליקציות. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe. למידע נוסף: www.ca.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il