TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ננו דיימנשן תשתף פעולה עם Cadlog לטובת שיווק מדפסת התלת מימד DragonFly 2020 Pro של ננו דיימנשן באיטליה


ננו דיימנשן לוגו
"אנו שמחים להרחיב את הנוכחות שלנו לאיטליה באמצעות השותפות עם Cadlog, חברה ותיקה עם שנים של ניסיון בתחומי תכנון וייצור PCB," אמר סיימון פריד, סמנכ"ל פיתוח עסקי בננו דיימנשן

חברת ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM), חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד לשוק האלקטרוניקה, מודיעה היום כי החברה הבת, בה החברה מחזיקה ב- 100% מהונה המונפק והנפרע- ננו דיימנשן טכנולוגיות בע"מ, תשתף פעולה עם חברת Cadlog, הממוקמת במילאנו, איטליה. Cadlog תפתח את התשתית המסחרית והשרות הדרושים להתחלת מכירות ותמיכה במדפסת התלת מימד DragonFly 2020 Pro באיטליה.


חברת Cadlog, הממוקמת במילאנו, איטליה, הינה חברת הפצה מובילה של תוכנות לתכנון אלקטרוניקה, ומספקת שרותי תמיכה והדרכה לבקרה וייעול של תהליכי תכנון וייצור אלקטרוניקה בדרום אירופה.
"Cadlog אחראית למציאת פתרונות חדשניים המסייעים לחברות בתחומי תכנון וייצור אלקטרוניקה למזער טעויות בפיתוח המוצר, לייעל תהליכי עבודה ולשפר את זמן ההגעה לשוק", אמר פיליפו ד'אגאטה, מנכ"ל Cadlog. "מדפסת התלת מימד DragonFly 2020 Pro של ננו דיימנשן לא רק מאפשרת למהנדסים לייצר מעגלים מורכבים עבור אבות טיפוס ללא אילוצי התכנון של תהליכי עיצוב וייצור מסורתיים, אלא מציעה בנוסף גם שיפורים משמעותיים בתהליכי העבודה, מה שהופך את המדפסת לאידיאלית עבור פיתוח מהיר של אלקטרוניקה ומתאימה באופן מושלם לבסיס הלקוחות שלנו".


"אנו שמחים להרחיב את הנוכחות שלנו לאיטליה באמצעות השותפות עם Cadlog, חברה ותיקה עם שנים של ניסיון בתחומי תכנון וייצור PCB," אמר סיימון פריד, סמנכ"ל פיתוח עסקי בננו דיימנשן. "השרותים המשלימים שלהם בתחומי תוכנה והדרכה הופכים אותם לשותף אידיאלי עבור מדפסת התלת מימד DragonFly 2020 Pro."
מדפסת התלת מימד DragonFly 2020 Pro מאפשרת לחברות המפתחות אלקטרוניקה לשלוט במחזורי הפיתוח שלהן ולהנות מהיתרונות של פיתוח אלקטרוניקה מהיר, מאובטח וזול יותר. בעזרת המדפסת מעצבים ומהנדסים יכולים לפתח אלקטרוניקה במהירות- מהוכחה ראשונית, דרך עיצוב ובדיקות, על ידי הדפסת תלת מימד של הכרטיסים האלקטרוניים הרב שכבתיים שלהם.

אודות Cadlog
Cadlog מספקת כלי תוכנה ושירותים איכותיים, לרבות תמיכה והדרכה, לבקרה וייעול של תהליכי תכנון וייצור בעולם האלקטרוניקה. Cadlog קיימת בשוק משנת 1986, כך שלאנשי המקצוע של Cadlog יש 31 שנות ניסיון בתעשיית האלקטרוניקה, עם ידע ספציפי בתחומי תכנון, הנדסה והרכבה של PCB. המטרה של Cadlog היא להציע פתרונות על מנת להפוך את בעיות הלקוחות להזדמנויות לצמיחה.


אודות ננו דיימנשן
ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM) הינה חברה טכנולוגית מובילה בתחום ה- Additive Manufacturing. ננו דיימנשן משנה, מעצבת ומגדירה את העתיד של ייצור אלקטרוניקה. באמצעות טכנולוגיית הדפסת תלת המימד הייחודיות שפיתחה, ננו דיימנשן מתמקדת בביקוש ההולך וגדל למוצרים אלקטרוניים הדורשים תכונות מתוחכמות יותר וכוללים מעגלים אלקטרוניים מודפסים (כרטיסי PCB). הביקוש למעגלים, ובין היתר ל- PCB, שהינם הליבה של כל מכשיר אלקטרוני, רלוונטי למגוון רחב של תעשיות, לרבות מוצרי צריכה אלקטרוניים, מכשירים רפואיים, בטחון, חלל, כלי רכב, IoT וטלקום. תעשיות אלו יכולות להפיק תועלת רבה מפתרונות האלקטרוניקה המודפסת בתלת מימד של ננו דיימנשן עבור בניית אבות טיפוס באופן מהיר וכן עבור ייצור סדרות קטנות.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il