TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מדיוונד מגייסת 22 מיליון דולר ממשקיעים בארה"ב ובישראל


מדיוונד
מדיוונד תנפיק כ-4,400,000 מניות לפי שווי של 5$ למניה

מדיוונד, הנסחרת בארה"ב (Nasdaq: MDWD), הודיעה היום כי מגייסת 22 מיליון דולר ממשקיעים בארה"ב ובישראל.


מדיוונד תנפיק כ-4,400,000 מניות לפי שווי של 5$ למניה. לחתמים בהנפקה ניתנה אופציה למשך 30 ימים לרכוש 660,000 מניות נוספות של מדיוונד. החתמים בהנפקה היו Cowen and Company, Wells Fargo Securities, LLC, Oppenheimer % CO., Inc., SunTrust Robinson Humphrey, Inc. ו- Aegis Capital Corp.. יועצי ההנפקה בישראל הינם רוסריו שירותי חיתום בע"מ.


בסבב משתתפים בעלי המניות המרכזיים של מדיוונד יחד עם משקיעים חדשים נוספים. מטרת הגיוס היא לממן את תכניות המחקר והפיתוח של מדיוונד ובעיקר את ניסויי שלב 3 בתרופת ה-EscharEx לטיפול בפצעים כרוניים ובפצעים קשיי ריפוי שהחברה מתכננת לפתוח בשנה הבאה בארה"ב.

מוקדם יותר השנה, סיימה בהצלחה החברה ניסוי שלב 2 ב-EcharEx, אשר תוצאותיו הדגימו את יעילות ובטיחות הטיפול במוצר. ה- EscharEx מבוסס על הטכנולוגיה המוגנת בפטנטים של מדיוונד בתחום האנזימתי, המשמשת גם בתרופה NexoBrid שכבר אושרה על ידי רשויות הבריאות בישראל ובאירופה להסרת הרקמה המתה (הטריה) בכוויות, ונבדקה על אלפי חולים.


גל כהן, מנכ"ל מדיוונד, ציין כי "הגיוס הזה יאפשר לנו לממן את ניסויי שלב 3 ב-EscharEx, תרופה שאנו רואים בה הזדמנות מאוד גדולה בהבאת מזור לחולים רבים בעולם. פצעים כרוניים היא מגיפה שהולכת ומתהווה בעולם המודרני לנוכח תהליך ההזדקנות של האוכלוסייה ושכיחות גבוהה של תופעות כמו השמנת יתר וסוכרת. העובדה שה-EscharEx מבוסס על החומר הפעיל של ה- NexoBrid מקטינה את הסיכונים הכרוכים בפיתוח המוצר, היות והמוצר נתמך במידע שהוגש לרשויות במסגרת אישור ה- NexoBrid באירופה, בישראל ובמדינות נוספות".


ה-EscharEx עשוי להוביל שינוי מהותי בתחום ריפוי הפצעים, שכן הוא מאפשר הטרייה במהירות, ללא אשפוז או ניתוח, ומהווה מוצר ייחודי משלים למוצרים רבים אחרים הקיימים כיום בשוק, הזקוקים למיטת פצע נקייה לצורך השלמת הריפוי. לתרופה פוטנציאל שוק משמעותי וצומח כאשר בארה"ב לבדה, ישנם למעלה מ- 1.3 מיליון חולים הסובלים מפצעים כרוניים על רקע סכרת או אי ספיקה ורידית, שעוברים הטרייה מדי שנה.


על אודות מדיוונד
מדיוונד היא חברה ביוטכנולוגית המתמקדת בפיתוח, ייצור ומסחור של תרופות לטיפול בכוויות ופצעים כרוניים. החברה פועלת מיבנה ונסחרת בנאסד"ק. בעלת השליטה בחברה היא כלל ביוטכנולוגיה מקבוצת כלל תעשיות של לן בלווטניק.


תרופת הדגל של מדיוונד, NexoBrid, קיבלה אישור לשיווק מסוכנות הרפואה האירופאית (EMA) וממשרדי הבריאות בישראל ובארגנטינה להסרת רקמות שנפגעו מכוויות בקרב חולים בעלי כוויות בינוניות עד קשות. התרופה הייחודית מהווה פריצת דרך, שכן היא מאפשרת להסיר את הרקמות שנפגעו במהירות לאחר מתן בודד של התרופה למשך ארבע שעות במיטת החולה, ללא ניתוח וללא פגיעה ברקמות בריאות, כפי שנבדק והוכח קלינית. כיום משווקת התרופה ברחבי אירופה, בישראל ובארגנטינה, ולחברה הסכמי הפצה גם באמריקה הלטינית, בדרום מזרח אסיה, ביפן ובמדינות חבר העמים.


בחודש יולי האחרון, הודיעה הרשות האמריקנית למחקר ופיתוח ביו-רפואי מתקדם (BARDA) על הרחבת המימון הכולל לחברה לעד 132 מיליון דולר ועל מימוש אופציה למימון פיתוח ה- NexoBrid® ב- 32 מיליון דולר נוספים. החוזה, שנחתם לראשונה בספטמבר 2015, מיועד לפיתוח ורכישה של התרופה בארה"ב, כחלק מההיערכות של ארה"ב לאירועים רבי נפגעים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il