TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקווה סקיוריטי מגייסת 25 מיליון דולר כדי לקדם


אקווה סקיוריטי
הגיוס בהובלת Lightspeed Venture Partners האמריקאית יאפשר לחברה לממש את גישתה המהפכנית של "Secure Once, Deploy Anywhere” לאבטחת אפליקציות בעידן הענן

אקווה סקיוריטי (Aqua Security), ספקית פלטפורמת אבטחת הקונטיינרים המובילה בשוק, הודיעה היום על סבב גיוס שני (Series B) של 25 מיליון דולר - הגיוס הגדול ביותר עד היום בתחום אבטחת הקונטיינרים. ההשקעה, בהובלת Lightspeed Venture Partners מארה"ב, תאפשר לאקווה לנצל את הביקוש החזק לפלטפורמת אבטחת הקונטיינרים שלה ולחזק את הובלתה כפתרון האבטחה הנבחר עבור החברות הגדולות בעולם.


המשקיעים הקיימים, Microsoft Ventures, TLV Ventures ושלמה קרמר, השתתפו גם הם בסבב הגיוס, אשר מביא את סך ההשקעה באקווה ל- 38.5 מיליון דולר.

"החיבור בין DevOps, קונטיינרים, ואפליקציות מבוססות על מיקרו-שירותים (microservices) מייצר הזדמנות כדי לחשוב מחדש על אבטחת אפליקציות", אמר דרור דוידוף, מנכ"ל ומייסד משותף של אקווה סקיוריטי. "ההצלחה של אקווה במינוף קונטיינרים לשיפור אבטחה מייצרת ללקוחות אנטרפרייז ערך מיידי וברור. אנו שמחים לצרף את Lightspeed בדרכנו לשלב הבא של צמיחה משמעותית".

גרטנר מציינת ש"אסטרטגיה שלמה לאבטחת קונטיינרים צריכה לכסות את כל מחזור החיים של קונטיינרים החל מיצירתם ועד הרצתם בסביבות ייצור, ואז חזרה למפתחים לשם עדכונים, תיקונים ושינויים – כלומר, הגנה מלאה למחזור החיים של הקונטיינר". 1

פלטפורמת אבטחת הקונטיינרים של אקווה מספקת פתרון אבטחה מתקדם עבור סביבות קונטיינרים, התומכת בקונטיינרים בסביבת Linux וגם בסביבת Windows, בסביבות orchestration שונות, עבור פריסות באתרי לקוחות (on-premise), כמו גם עבור סביבות ענן של AWS, Azure, GCP ועננים ציבוריים אחרים. כשהיא משתלבת בשלב מוקדם של מחזור פיתוח הקונטיינר, אקווה משתמשת בשילוב של מנגנוני ברירת מחדל חכמים, Machine Learning וחקר איומים, כדי לספק אבטחת מחזור חיים מלאה עבור אפליקציות מבוססות קונטיינרים.

מאז השקת הפלטפורמה שלה לראשונה במאי 2016, צברה אקווה עשרות לקוחות Global 1000, בהם שתיים מתוך 10 חברות השירותים הפיננסים הגדולות ביותר, ושלוש מתוך 10 חברות התוכנה הגדולות בעולם. בעקבות צמיחה זאת החברה גם גדלה פי ארבעה במהלך תקופה זאת. אקווה נמצאת בתנופת גיוס עובדים מאסיבית, ויש לה משרדים בסן פרנסיסקו, מסצ'וסטס ולונדון. מוקדם יותר השנה נבחרה אקווה לרשימת ה- Hot 100 של Red Herring לצפון אמריקה, זכתה בתואר "חברת הסקיוריטי החדשה של השנה" מטעם SC Media בבריטניה, וזכתה להוקרה מ- CRN כספקית סקיוריטי בצמיחה.

1 Gartner, Security Considerations and Best Practices for Securing Containers, Neil MacDonald, 10 November 2016

אודות Aqua Security
אקווה סקיוריטי, הנמצאת בתנופת גיוס עובדים מאסיבית, מאפשרת לארגונים לאבטח את אפליקציות הקונטיינר שלהם משלב הפיתוח עד לייצור, כשהיא מאיצה אימוץ קונטיינרים ומגשרת על הפער בין DevOps לאבטחת IT. פלטפורמת אבטחת הקונטיינרים של אקווה מספקת נראות מלאה לגבי פעילות הקונטיינר, ומאפשרת לארגונים לזהות ולמנוע פעילות חשודה והתקפות בזמן אמת. בשילוב עם כלי מחזור חיים ו- orchestration, פלטפורמת אקווה מספקת אבטחה שקופה ואוטומטית, תוך שהיא מסייעת לאכוף מדיניות ומפשטת עמידה ברגולציה. אקווה נוסדה ב- 2015, ועל משקיעיה נמנים Lightspeed Venture Partners מארה"ב, TLV Partners, Microsoft Ventures ושלמה קרמר.
בנוסף למשרדיה ברמת גו, יש לאקווה סקיוריטי משרדים בסן פרנסיסקו, מסצ'וסטס ולונדון. . למידע נוסף בקרו ב- www.aquasec.com או עקבו אחרינו ב- twitter.com/AquaSecTeam

מהם קונטיינרים?
קונטיינרים היא ארכיטקטורה חדשה להפעלה יעילה של משאבי מחשוב, המבוססת על חלוקת תוכנת המערכת ליחידות נפרדות הפועלות באופן עצמאי. לארכיטקטורה, שכבר אומצה על ידי החברות המובילות בעולם, כולל פייסבוק, אמזון, גולדמן סאקס ונטפליקס, יש מספר יתרונות מרכזיים:
הפעלה מהירה – מכיוון שהקונטיינר הוא יחידה עצמאית ואינו זקוק להתקנה על מערכת הפעלה, נוצר חסכון בזמן ההפעלה (לדוגמא: שניות בלבד בקונטיינר, לעומת מספר דקות בשרת וירטואלי).
גמישות בפיתוח – מערכות הנבנות כקונטיינרים נבנות מיחידות נפרדות, כך שקל יותר לעדכן כל אחת בנפרד ולהוסיף יחידות חדשות.


חסכון במשאבים – קונטיינרים חוסכים משאבים רבים של תשתית המחשוב. בעבר, מעבד אחד הריץ מערכת הפעלה אחת. לאחר מכן אפשרה וירטואליזציה לבצע הפעלה של מספר מכונות על חומרה מסוימת. עתה מדובר ביחידות קטנות אף יותר, אותן ניתן להפעיל בצורה יעילה יותר, ולמצות משאבים ללא שכפול של מערכת ההפעלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il