TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

משרד הכלכלה והתעשייה יגבש במהלך החודש הקרוב המלצותיו לגובה תקרת הפטור ממס ביבוא אישי


משרד הכלכלה והתעשיה
בכך תושלם הרפורמה בתחום היבוא האישי, שמובילים משרדי הכלכלה והאוצר, כאשר לצד ההסדרה הרגולטורית, ייבחנו גם העלויות לצרכן

מנכ"ל משרד הכלכלה, שי רינסקי: "היבוא האישי הוא כיום שחקן חשוב בכל העולם בתחום הצריכה, ואנו חייבים לאפשר לצרכנים הישראלים לרכוש מוצרים שאינם מצויים בישראל, שמחירם נמוך יותר בחו"ל או שהגישה אליהם נוחה יותר. נשתמש בכלי זה באחריות כלפי העסקים הקטנים והבינונים, אשר גם להם תפקיד מרכזי בהקטנת הריכוזיות המצויה כיום בעיקר בידי היבואנים הבלעדיים"

הוועדה המשותפת למשרדי האוצר והכלכלה, סיימה את עבודתה, אשר כללה שני מרכיבים מהותיים בהסדרת היבוא האישי: הראשון, הגדרת הרגולציה המתאימה לשוק של צריכה אישית, כאשר המלצת הוועדה המשותפת הנה כי רגולציה זו תהיה פשוטה ואחידה ככל הניתן.


הסוגיה המהותית השנייה, הנה בחינת שינוים בתקרת הפטור ממס, אותו משלמים הצרכנים המזמינים מוצרים ברשת. כיום ישנו פטור מלא על יבוא אישי של עד 75$, בין 75-500 דולר ישנו פטור על מכס בלבד (לא כולל תשלום מס קניה ומע"מ).
שינויים בתקרת המס, ישלימו את הרפורמה בתחום, כך שלצד הגדרת הכללים ליבוא אישי, יינתן דגש גם לעלות היבוא האישי והרחבת אפשרויות הקניה.


בתחילת חודש אוקטובר, צפוי הממונה על היבוא במשרד הכלכלה, להגיש המלצותיו לגובה תקרת הפטור, לשרי הכלכלה והאוצר, כאשר המלצות אלו צפויות לאזן בין הרחבת הפטור כך שיאפשר יבוא אישי גדול יותר ואשר יוזיל את יוקר המחיה, לבין התמיכה שמעניק המשרד לעסקים הקטנים והבינונים, אשר הם המתחרים המשמעותיים על מוצרי היבוא האישי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il