TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עם Veeam חוזרים לכל נקודה ספציפית בזמן


Veeam
השותפות בין Team ל- Veeam נמשכת כבר למעלה מ- 4 שנים, ובמסגרתה בוצעו הטמעות רחבות היקף בסביבות וירטואליות של VMware ושל מיקרוסופט, גם בדאטה סנטרים וגם בשילוב של דאטה סנטרים עם הסניפים
בכנס Veeam on Tour שיתקיים ב- 25 לאוקטובר, באושן, בגני התערוכה בת"א, תחשוף Veeam בפני המשתתפים את החידושים שמביאה עימה הגירסה החדשה - NEW Veeam Availability Suite™ v10 – ואת ההכרזות, עליהן דיווחה החברה לראשונה, בכנס VeeamON, שהתקיים בחודש מאי, בניו אורלינס.

לאירוע צפויים להגיע למעלה מ- 400 משתתפים, מומחים טכנולוגים ומובילים עסקיים, ולהינות ממפגש עם אורחים בכירים של החברה מחו"ל, עם הצוות הישראלי, שותפים ולקוחות החברה. הכנס יעסוק בין השאר בטרנדים החמים ביותר, המעצבים את התעשייה היום ובעתיד. לקראת האירוע נפגשנו עם חררדו רודניק, ארכיטקט ראשי ומנהל מחלקת פתרונות וטכנולוגיות ב- Team, שותפת פלטינום של Veeam.

Team הוקמה לפני יותר מ-40 שנה והיא מייצגת חברות תשתיות, בתחומי החומרה והתוכנה, ומבצעת פרויקטים מורכבים של אינטגרציה. Team נמנית על חברות האינטגרציה המובילות בישראל, איך אתם משמרים את המעמד הזה לאורך שנים ארוכות כל כך?
"אנחנו מקשיבים ללקוחות שלנו, לצרכים ולדרישות שלהם, לוקחים בחשבון גם את התקציב ואת היכולת התפעולית של הלקוח, ומתוך היכרות עם כל המוצרים בשוק ויכולות גבוהות של בניית ארכיטקטורה ויצירת אינטגרציה, בונים עבורם פתרונות בהלימה מלאה לדרישות שהציבו. הלקוח אגב, משתתף בתהליך של עיצוב ותפירת הפתרון ומעורבות זו מצדו גם תורמת לאיכות המענה שאנו נותנים. במקביל, אנחנו עובדים עם הפתרונות המובילים בשוק העולמי, בכל תחום ותחום, ומקפידים לערוך את ההסמכות הגבוהות ביותר."

השותפות בין Team ל- Veeam נמשכת כבר למעלה מ- 4 שנים, ובמסגרתה בוצעו הטמעות רחבות היקף בסביבות וירטואליות של VMware ושל מיקרוסופט, גם בדאטה סנטרים וגם בשילוב של דאטה סנטרים עם הסניפים.

אילו שינויים משמעותיים חלו בשוק השנה וכיצד Veeam מתאימה את עצמה לשינויים אלה?
"אם אני מסתכל על השוק, הכניסה של החברות, במיוחד של גופי האנטרפרייז, לענן, מחייבת חשיבה מחדש בכל הנוגע לגיבוי והמשכיות עסקית. Veeam השקיעה בשנה האחרונה משאבים רבים בפיתוח פתרונות לסביבות היברידיות או סביבות מרובות עננים ואנחנו מצפים שהיא תתקדם עם פתרונות אלה, ככל שהשוק יתקדם והאחיזה של הלקוחות בענן תתעצם. כאינטגרטורים וכשותפים של Veeam אנחנו מלאי ציפיה לפיתוחים החדשים ש- Veeam תביא עם גירסה 10 החדשה, ואף סקרנים יותר לגבי השנים הבאות. ארגונים שומרים את הגיבויים לטווח ארוך על מנת להיות מוכנים לכל תרחיש ובכדי לעמוד ברגולציות השונות. בתהליך מעבר לענן, הציפיה שלנו היא לקבל מענה מושלם לשחזור נתונים שגובו בדאטה סנטר או בענן, ולאפשר שחזור הן בדאטה סנטר והן בעננים הציבוריים – אני מניח שזה ממש מעבר לפינה."

אילו פידבקים אתם מקבלים מן הלקוחות לגבי הפתרונות של Veeam?
"ברגע שאנו מטמיעים את הפתרונות של Veeam אצל לקוחותינו, הם רואים שיפור משמעותי הן בפן התפעולי והן במהירות הגיבוי והשחזור. לפתע, כל תפעול תהליכי הגיבוי והשחזור, השכפול לאתר DR, וגם לאתרים מרוחקים, ניהול העותקים, תהליכי התאוששות מאסון והמשכיות עסקית – נעשים ברורים מאד, קלים לתפעול ואינטואיטיביים. יתרון זה של פתרונות Veeam מתורגם מהר מאד להתייעלות כלכלית כוללת של הלקוח.

פידבק נוסף שלקוחות נותנים מתייחס לעובדה ש-Veeam אינה קופאת על השמרים ותמיד עסוקה בפיתוח שיפורים וחידושים בגירסאות חדשות. החדשנות המתמדת הזאת נותנת תחושה שמדובר בחברה שכל הזמן לומדת את הטכנולוגיות החדשות ובודקת כיצד ניתן לייעל את הפתרונות שלה, כולל שילוב עם מוצרים של חברות מובילות בשוק. הלקוחות מרגישים שהם משתמשים בפתרונות הנמצאים בחזית הטכנולוגיה ובאופן כללי מרגישים בידיים טובות."

אילו תכונות של Veeam Availability Suite אתה אוהב במיוחד?
"כשמדברים על שכפולים בין אתרים - Veeam מספקת יכולת אקסלרציה בהעברת הנתונים בין האתרים, עם ביצועים גבוהים מאוד וחסכון ברוחב פס משמעותי, יכולת זו באה כחלק אינטגרלי של המוצר בשעה שאצל מרבית הפתרונות חייבים לקנות מוצר נוסף לטובת ביצוע אקסלרציה. Veeam משתפת פעולה עם היצרנים הגדולים בשוק כמו Dell, EMC, HPE, Quantumועוד, והחיבור בין המוצרים מהווה שילוב מנצח, הממנף את הפתרונות של Veeam בצורה ניכרת. גם היכולת לקחת snapshots במערכות האחסון של היצרנים המובילים ולנהל את כל תהליכי הגנת המידע של הלקוח מקונסולה אחת של Veeam, לצפות בכל העותקים וכו' - זו יכולת מדהימה המייעלת בצורה ניכרת את תהליכי התפעול של ה- IT הארגוני."

לסיכום, ניתן לומר כי Veeam Availability Suite מעניקה זמינות מידע 24.7.365 והגנה מלאה על כל המידע והמערכות הארגוניות. "אם משהו קורה למידע הקריטי של הארגון - אני יכול להיות רגוע כי באמצעות Veeam Availability Suite™ v10 אוכל לחזור לכל נקודה ספציפית בזמן" אומר רודניק.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il