TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לאחר היציאה לדרך בפרויקט הפינוי בינוי הראשון בהדר יוסף


אנגל משאבים
אנגל משאבים מרחיבה את פעילות ההתחדשות העירונית בשכונה
החברה החתימה 4 בניינים נוספים ברח׳ קהילת ורשה – ונמצאת במו״מ עם 9 בניינים נוספים לפרויקטי התחדשות נוספים

לאחר שהחלה בהריסה ובניית פרויקט הפינוי בינוי הראשון בשכונת הדר יוסף בתל אביב, ממשיכה חברת אנגל משאבים, בשיתוף עם חברת פריבלון, להרחיב את תחום ההתחדשות העירונית בשכונה. החברה השלימה החתמת 4 בניינים ברח׳ קהילת ורשה בשכונה, והיא נמצאת במו״מ מתקדם להחתמת עוד 9 בניינים ברחוב, ליישום פרויקט התחדשות עירונית נוסף באזור.

בפרויקט הנוכחי של החברה ברח׳ קהילת לודג׳ חברת אנגל משאבים בשיתוף עם פריבלון החלה בהריסת 6 המבנים במתחם פרויקט ״הדר ויוסף״, במסגרתו היא תבנה 6 בניינים חדשים, ותבצע את הפיתוח הסביבתי באזור לשדרוג משמעותי של תושבי השכונה.

שכונת הדר יוסף ממוקמת בצפון מזרח תל אביב בצמוד לשכונות מעוז אביב ונאות אפקה. השכונה נוסדה בשנת 1946 והיא מאופיינת בבנייה נמוכה. השכונה סמוכה למקורות תעסוקה כמו קריית עתידים ואזור התעסוקה של בני ברק, אזורי בילוי כמו פארק הירקון ומרכזי קניות כמו קניון איילון, מתחם הלח"י בבני ברק ועוד.. השכונה הוכרזה כמתחם המיועד לפינוי בינוי ובשנים הקרובות צפויים לצאת לבנייה פרויקטים נוספים.

לדברי אלי גבאי, מבעלי השליטה באנגל משאבים, "אנו גאים לבסס את מעמדנו כחברת ההתחדשות העירונית המובילה בשכונת הדר יוסף, עם פרויקט שכבר יצא לדרך, ופרויקטים נוספים בתכנון. מדובר באחת מפנינות הנדל״ן של צפון תל אביב, עם קרבה לפארק ונגישות גבוהה, ובפרויקטים באזור אנחנו מיישמים את ניסיוננו רב השנים בתכנון והקמה של פרויקטים גדולים".

אנגל משאבים היא אחת מקבוצות הנדל"ן הבולטות בישראל, כאשר מאז הקמתה בנתה למעלה מ-10 אלף יחידות דיור. הקבוצה בונה ומנהלת נכסים רבים ברחבי הארץ, ובהם נכסים מניבים, משרדים ובנייני מגורים. הקבוצה מבצעת בין היתר פרויקטי התחדשות עירונית.

בנוסף לפרויקטי ההתחדשות העירונית בהדר יוסף, אנגל משאבים נמצאת בהליכי קידום התחדשות עירונית גם בבניין נוסף בבת ים (תמ״א 38 תיקון 1), לקראת קבלת היתר בניה.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il