TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טבע ממשיכה לקדם את בריאות הציבור; פרסמה את דו"ח ההשפעה החברתית 2016


לוגו טבע
תכניות אלו לתמיכה בחולים הן פרי מאמצים נרחבים שמטרתם להבין טוב יותר את צרכי המטופלים ולתמוך בהם
טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ הודיעה כי במהלך שנת 2016 השתתפו למעלה מ- 300,000 מטופלים ב 35 מדינות בתכניות של החברה לתמיכה בחולים שמטרתן לסייע ולהעצים מטופלים המתמודדים עם מחלותיהם.

תכניות אלו לתמיכה בחולים הן פרי מאמצים נרחבים שמטרתם להבין טוב יותר את צרכי המטופלים ולתמוך בהם. דו"ח ההשפעה החברתית של טבע ל-2016, אשר פורסם היום, מספק סקירה על מאמצים אלו ועל התקדמות החברה בהנגשת הבריאות למטופלים ברחבי העולם, ובשילוב של אחריות תאגידית במכלול פעילותה העסקית.

כחברה אחראית מבחינה חברתית וסביבתית, תרמה טבע 48.4 מיליון דולר ב- 28 מדינות לתמיכה במטופלים ובקהילות, הגיבה במהירות למחסור קריטי בתרופות שהתגלה בכמה מדינות וסיפקה תרופות נדירות כדי לאפשר השתלות איברים ולמנוע את התפשטותה של שחפת חסינת-תרופות במדינות שלא יכלו להרשות לעצמן תרופות כאלה. כמו כן, המשיכה טבע לעודד גיוון בתעסוקה ושמרה על שוויון מגדרי בין עובדיה ברחבי העולם, כאשר נשים מהוות 47% מכלל מועסקיה ו-49% מדרגי הניהול בה.

"אנשים נמצאים בלב העשייה שלנו. מטרתנו היא לשפר את הבריאות בכל מקום שבו אנו נמצאים", אמרה איריס בק-קודנר, סמנכ"לית קבוצה, תקשורת ושיווק תאגידי, האחראית על אחריות תאגידית בחברה. "אנו מחויבים לחיות על פי מטרה זו בכל יום על ידי גילוי טיפולים חדשים, הצעת טיפולים נוחים יותר, סיוע לקהילות מוחלשות והפיכת תרופות ליותר נגישות וברות השגה. כאחת מחברות התרופות המובילות בעולם, מטרתנו היא להביא להשפעה חיובית מעבר לתרופות – שיפור חייהן של קהילות ברחבי העולם על ידי יצירת ערך משותף לטבע ולקהילה".

דוגמאות נוספות מתוך דו"ח ההשפעה החברתית של טבע בשנת 2016 כוללות:
הגדלת הגישה לתרופות גנריות אמינות, איכותיות וברות השגה: בשנת 2016 לבדה השיקה טבע כמעט 1,000 תרופות גנריות ותרמה תרופות בשווי של יותר מ -22 מיליון דולר לסיוע הומניטרי ברחבי העולם.

שיפור הקיימות התפעולית: ב -2016, טבע הגדילה את ייצור האנרגיה המתחדשת ב-56%, צמצמה את כמות הפסולת הכוללת ב -24%, מחזרה 43% מהפסולת, ועוד.

חיזוק השקיפות והאתיקה התאגידית: טבע נקטה במספר צעדי מדיניות לשיפור וקידום פעילות עסקית אתית, אחראית ושקופה בכל מקום בו היא פועלת– כולל יצירת קוד התנהגות חדש לספקים, ומדיניות חדשה ליחסי החברה עם ארגוני חולים.

עם ארון התרופות הגדול בעולם ועם תיק מוצרי מקור ייחודי, טבע מחויבת להפוך טיפולים לנגישים יותר ובמחיר בר השגה עבור מטופלים, מטפלים ואנשי מקצוע בתחום הבריאות, תוך התייחסות לצרכי בריאות עתידיים באופן אחראי ובר קיימא.

אודות טבע
טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (NYSE & TASE: TEVA) היא חברת תרופות גלובלית המספקת פתרונות בריאות ממוקדי-מטופל באיכות גבוהה המשמשים כ-200 מיליוני מטופלים ביותר מ-60 שווקים מדי יום. טבע, שבסיסה בישראל, היא יצרנית התרופות הגנריות הגדולה בעולם, הממנפת את צבר מוצריה הכולל יותר מ-1,800 מולקולות לייצור מגוון רחב של מוצרים גנריים ברוב התחומים הטיפוליים. בתחום התרופות הייחודיות, לטבע יש את הטיפול החדשני המוביל בעולם לטיפול בטרשת נפוצה וכן תכניות מחקר מתקדמות למחלות אחרות של מערכת העצבים המרכזית, כולל הפרעות תנועה, מיגרנה, כאב ותופעות ניווניות, וכן פורטפוליו מוצרים רחב בתחום הנשימה. טבע ממנפת את יכולותיה בגנריקה ובתרופות הייחודיות במטרה לחפש דרכים חדשות לענות על צרכי המטופלים, וזאת על ידי שילוב פיתוח תרופות יחד עם פיתוח תכשירים, שירותים וטכנולוגיות. הכנסות טבע בשנת 2016 הסתכמו ב-21.9$ מיליארד. למידע נוסף על החברה, בקרו באתר www.tevapharm.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il