TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ננו דיימנשן משיקה את דגם ה Pro DragonFly 2020 של מדפסת התלת מימד עבור פיתוח חומרה מהיר ומעגלים חדשניים


ננו דיימנשן לוגו
מדובר במדפסת גדולה יותר, בעלת רזולוציה גבוהה, לבנייה מהירה של אבות טיפוס לאלקטרוניקה בשיטת Additive manufacturing

חברת ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM), חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד לשוק האלקטרוניקה, מודיעה היום על השקה וזמינות מסחרית של דגם ה- DragonFly 2020 Pro. מדפסת ה- DragonFly 2020 Pro פותרת את צווארי הבקבוק הקיימים בבניית אבות טיפוס של כרטיסים אלקטרוניים מודפסים (PCB). המדפסת מאפשרת לחברות המפתחות אלקטרוניקה לשלוט במחזורי הפיתוח שלהן ולהנות מהיתרונות של פיתוח אלקטרוניקה מהיר, מאובטח וזול יותר. בעזרת המדפסת מעצבים ומהנדסים יכולים לפתח אלקטרוניקה במהירות- מהוכחה ראשונית, דרך עיצוב ובדיקות, על ידי הדפסת תלת מימד של הכרטיסים האלקטרוניים הרב שכבתיים שלהם.

דגם מדפסת ה- DragonFly 2020 Pro הגדול יותר מחליף את הדגם השולחני שנבחן במהלך תכנית הבטא של ננו דיימנשן. שינוי הגודל והיכולות של המדפסת הינם תוצאה ישירה של משוב איכותי מהלקוחות. היתרונות של מודל ה-Pro כוללים דיוק גבוה, רזולוציה איכותית, תחזוקה קלה ופלטפורמה גדולה יותר.

"המענה הזריז והעמידה בציפיות המשתנות של הלקוחות הינם יתרון תחרותי", ציין סיימון פריד, אחד ממייסדי ננו דיימנשן וסמנכ"ל הפיתוח העסקי. "הדפסת תלת מימד עם הדור הבא של ה- DragonFly הינה אבן דרך בפיתוח אלקטרוניקה. ניתן לבצע אופטימיזציה לתהליכי העבודה על מנת לקצר את זמן התכנון והבדיקה של מעגלים אלקטרוניים מודפסים מחודשים או שבועות לימים בודדים. איטרציות פיתוח רבות יותר מובילות לחדשנות רבה יותר ותוצאות עסקיות טובות יותר."


מדפסת התלת מימד DragonFly 2020 Pro מהווה פתרון כולל להדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה. שימוש במדפסת מאפשר למשתמש מגוון יכולות ויתרונות:
הדפסה של קווים מוליכים ברזולוציה גבוהה ורווחים באמצעות דיוק המתאפשר על ידי מערכת הזרקת דיו.
מגוון רחב של תכונות של כרטיסים אלקטרוניים רב שכבתיים, לרבות חיבורים כגון buried vias ו- plated through holes.
שמירה על מידע קנייני רגיש בתוך החברה במהלך תהליך הפיתוח.
ייצור מהיר של אבות טיפוס למעגלים אלקטרוניים מקצועיים ורב שכבתיים, אנטנות, מעגלים אלקטרוניים ניסיוניים ועוד, מה שמאפשר הוצאת גרסאות חומרה מהירה יותר ועיצובי כרטיסים אלקטרוניים יצירתיים יותר.

דגם מדפסת ה- DragonFly 2020 Pro זמין כעת עבור מכירות מסחריות. בקישור הבא ניתן להצטרף וליצור קשר.

אודות ננו דיימנשן
ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM) הינה חברה טכנולוגית מובילה בתחום ה- Additive Manufacturing. ננו דיימנשן משנה, מעצבת ומגדירה את העתיד של ייצור אלקטרוניקה. באמצעות טכנולוגיית הדפסת תלת המימד הייחודיות שפיתחה, ננו דיימנשן מתמקדת בביקוש ההולך וגדל למוצרים אלקטרוניים הדורשים תכונות מתוחכמות יותר וכוללים מעגלים אלקטרוניים מודפסים (כרטיסי PCB). הביקוש למעגלים, ובין היתר ל- PCB, שהינם הליבה של כל מכשיר אלקטרוני, רלוונטי למגוון רחב של תעשיות, לרבות מוצרי צריכה אלקטרוניים, מכשירים רפואיים, בטחון, חלל, כלי רכב, IoT וטלקום. תעשיות אלו יכולות להפיק תועלת רבה מפתרונות האלקטרוניקה המודפסת בתלת מימד של ננו דיימנשן עבור בניית אבות טיפוס באופן מהיר וכן עבור ייצור סדרות קטנות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il