TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סאפיינס השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת אג"ח


רוני על-דור, מנכל סאפיינס
היקף הביקושים הסתכם בכ-1 מיליארד שקל; החברה גייסה בשלב המוסדי כ-230 מיליון שקל
השלב המוסדי ננעל בריבית של כ-3.37% הצמודה לדולר ארה"ב

רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס: "אנו מודים למשקיעים המוסדיים על ההיענות הגבוהה, דבר המבטא את הבעת האמון של שוק ההון בפעילות החברה, באסטרטגיה ובחוסנה הפיננסי. תמורת ההנפקה תשמש למחזור המימון הבנקאי לרכישת חברת StoneRiver, רכישה שהושלמה לקראת סוף הרבעון הראשון של השנה, ומחזקת את נוכחותה של סאפיינס בארה"ב, תוך האצת החדירה לשוק הביטוח האלמנטארי באזור זה. כמו כן, תמורת ההנפקה תסייע לחברה לשפר את גמישותה הפיננסית ולגוון את מקורות המימון".

חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק (NASDAQ, TASE: SPNS) ומספקת פתרונות תוכנה לתחום הביטוח והפיננסים, דיווחה היום על השלמת השלב המוסדי של הנפקת סדרה חדשה של אגרות חוב (סדרה אג"ח ב') הצמודה לדולר ארה"ב. במסגרת השלב המוסדי, זכתה החברה לביקושים גבוהים בהיקף כולל של כ-1 מיליארד שקל, מתוכם בחרה החברה לגייס כ-230 מיליון שקל בשלב זה. השלב הציבורי צפוי להתקיים ביום רביעי הקרוב.

בעקבות הביקושים הערים שנרשמו בשלב המוסדי, נקבעה ריבית הסגירה במכרז המוסדי ברמה של כ-3.37%.
אג"ח סדרה ב' הינה סדרה הצמודה לדולר ארה"ב, ללא בטוחות, בעלת מח"מ של כ-4.2 שנים כאשר קרן האג"ח נפרעת ב-8 תשלומים שווים בין השנים 2019-2026. אגרות החוב של סאפיינס מדורגות על ידי מעלות בדירוג 'ilA+' באופק יציב.

את ההנפקה הובילו ווליו בייס חיתום, לאומי פרטנרס חיתום, מנורה מבטחים חיתום וברק קפיטל חיתום.

תמורת ההנפקה תשמש למחזור המימון הבנקאי לרכישת חברת StoneRiver, לשיפור הגמישות הפיננסית ולגיוון מקורות המימון של החברה.

כזכור, חברת סאפיינס השלימה לקראת סוף הרבעון הראשון של השנה את רכישת חברת StoneRiver בתמורה לכ-102 מיליון דולר. לחברת StoneRiver למעלה מ-200 לקוחות בארה"ב, כ-500 עובדים והיא בעלת מגוון רחב של מוצרים לכלל עסקי הביטוח העיקריים, כגון: מערכות ניהול פוליסות, חיתום, דירוג, הדמיית מחשבון פנסיה, ביטוחי משנה ופתרונות לניהול מערכות כספים עבור ארגוני הביטוח הגדולים, הן בתחומי הביטוח האלמנטארי (P&C) והן בתחומי ביטוחי החיים והפנסיה. הפורטפוליו העשיר של StoneRiver משלים את פורטפוליו הפתרונות והשירותים של סאפיינס, ויאפשר לה להאיץ את צמיחתה בשוק האמריקאי ובעולם כולו.

יצוין כי השלמת הנפקת אגרות החוב כפופה לקבלת האישורים הנדרשים על פי דין ולהשלמת השלב הציבורי, בו ייקבע שיעור הריבית הסופי בגין אגרות החוב, אם וככל שיבוצע.

אודות סאפיינס
סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות, הינה ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לשוק הביטוח המותאמים לתחומי ביטוח אלמנטארי, ביטוחי חיים ופנסיה, ביטוחי משנה ועוד. פתרונות החברה מאפשרים לחברות הביטוח לייעל תהליכים עסקיים, להסתגל במהירות לשינויים בתעשייה ולספק שירותים חדשניים ללקוחותיהן. סאפיינס הנה בעלת ותק רב בעבודה עם חברות ביטוח בינלאומיות, ממשלות ובנקים. החברה מעסיקה כ-2,500 עובדים ומשרתת יותר מ-400 חברות ביטוח בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il