TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת אשטרום נכסים ואקה נדל"ן נכנסו לשותפות בירושלים לבניית קומפלקס משרדים, מסחר ומגורים לפי שווי קרקע של כ-270 מיליון שקל


אשטרום
אשטרום נכסים ואקה נדל"ן חתמו יחד עם קבוצת בליליוס וחברת דרורי, שימשיכו להחזיק ביתרת הזכויות בקרקע, על הסכם להקמת קומפלקס יוקרתי על הקרקע המשותפת

החברות אשטרום נכסים ואקה נדל"ן חתמו על הסכם לרכישת זכויות בקרקע במתחם משרד החוץ צפון בירושלים, בשטח כולל של כ-5.8 דונם. החברות רכשו חלק מהמגרש ממשפחת עבוד-לוי וחברת דרורי לפי שווי קרקע של כ- 270 מיליון שקל.


אשטרום נכסים ואקה נדל"ן חתמו יחד עם קבוצת בליליוס וחברת דרורי, שימשיכו להחזיק ביתרת הזכויות בקרקע, על הסכם להקמת קומפלקס יוקרתי על הקרקע המשותפת. הקומפלקס יהיה מורכב משני מגדלים- מגדל מגורים המונה כ-160 יחידות דיור, ומגדל משרדים ושטחי מסחר בשטח של כ- 40,000 מ"ר.


תוכנית הכניסה לעיר ירושלים עומדת לכלול מגדלי משרדים, שטחי מסחר ומגורים שיתנשאו לגובה של 24-30 קומות וישנו את פניה של העיר מבחינת אזורי תעסוקה, נגישות, בילוי ומסחר. הפרויקט נמצא במיקום אסטרטגי בין הרחובות יפו ושז"ר בכניסה לעיר ירושלים, בצמידות לקריית הממשלה החדשה, הנמצאת בשלבי הקמה, וכן בסמוך לבתי המשפט של העיר ולבניין הפרקליטות הנמצאים בשלבי תכנון והקמה.
בנוסף, נהנה הפרויקט מנגישות תחבורתית גבוהה הכוללת צמידות לתחנת רכבת ישראל החדשה, לתחנת אגד המרכזית ולתחנת הרכבת הקלה ("תחנת טורים") אשר ממוקמת בפתחו של הפרויקט. בצמידות לפרויקט מוקם בימים אלו חניון ציבורי רחב ידיים.


אלי בליליוס, בעלים ומנהל בקבוצת בליליוס: "החלטנו לחבור לאשטרום נכסים ואקה נדל"ן, שתי חברות מובילות בתחום שיווק משרדים ושיווק מגורים על מנת להקים את הפרויקט הראשון מסוגו והגדול ביותר בירושלים שיכלול שילוב של מגורים, משרדים ומסחר. הפרויקט ייבנה בסטנדרט מהגבוהים שנראו בעיר וישנה את פני הכניסה לירושלים."


ירון רוקמן, מנכ"ל אשטרום נכסים: "אשטרום נכסים פועלת להרחבת פעילותה בתחום המשרדים ומאמינה במיקומים אורבניים ייחודיים אשר בהם עירוב השימושים מעניק ערך מוסף משמעותי לפרויקט. אשטרום חוברת לשותפים ראויים המביאים ידע וניסיון רב בשוק המקומי ומזהה בפרויקט פתרון אידיאלי, המאפשר לבעלי מקצועות חופשיים ופירמות גדולות ליהנות ממיקום מנצח וקומפלקס יוקרתי".


אלי קליין, בעלים ויו"ר של אקה נדל"ן: "חברתנו עמלה למעלה משנה על מציאת השותפים הנכונים ועל רכישת המתחם ממשפחת עבוד לוי. אנו מאמינים בפרויקט זה, במיקומו ובהצלחתו וסבורים כי השילוב של השותפים יתרום לפיתוחו המהיר והמוצלח. אנו נפעל ביחד עם רשויות התכנון ועיריית ירושלים לשם בניית פרויקט דגל לעיר".
שיווק הפרויקט צפוי להתחיל בשנה הקרובה.


את הצדדים לעסקה מייצגים עורכי הדין: אבי פורטן וישי איצקוביץ - ממשרד אגמון, שמוליק לכנר ושירה אוזיק - ממשרד נשיץ ברנדס, צחי נרקיס ואילן קרמר- ממשרד פירון ויורם בורלא.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il