TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Cybonet משיקה פתרון סייבר מקיף לארגונים קטנים ובינוניים


Cybonet
Cybowall מאפשר לארגונים לאתר במהירות נקודות תורפה פוטנציאליות והפרות אקטיביות של אבטחת מידע; להגיב באופן אוטומטי לאיומים כשהם מתגלים; לנהל נושאים של ציות לתקנות (GDRP, PCI-DSS, ISO ותקנים אחרים) ולדווח עליהם וכן לתעד ולנתח את כל האירועים והתקריות בתוך הרשת לצורך חקירה נוספת

חברת Cybonet מחיפה, ספקית בינלאומית של פתרונות אבטחת מידע וסייבר, השיקה את Cybowall, פלטפורמה המאתרת איומי סייבר ומגיבה עליהם, שתוכננה עבור ארגונים קטנים ובינוניים (SMEs – Small and Medium Enterprises), הכוללים בין השאר עסקים פרטיים, ארגונים ללא כוונת רווח (מלכ"רים) וגופים ציבוריים.


Cybowall, המשלב פונקציונליות ומחיר משתלם, מעניק לארגונים כלי אבטחת סייבר יחיד המספק את היכולות הנדרשות לזיהוי ולתגובה לאיומים פעילים ולנקודות תורפה פוטנציאליות בתוך הרשת.
Cybowall הוא פתרון לא פולשני שאינו דורש התקנה (agentless), המספק ניטור מלא ומתמיד של רשת הארגון הקטן או הבינוני על כל הפרוטוקלים ונקודות הקצה שלה. הפתרון מבטיח יכולת צפייה מלאה ברשת ומגן על רשתות בזמן אמיתי על ידי איתור איומים ותגובה עליהם מייד כשהם מופיעים. Cybowall מאפשר לארגונים לאתר במהירות נקודות תורפה פוטנציאליות והפרות אקטיביות של אבטחת מידע; להגיב באופן אוטומטי לאיומים כשהם מתגלים; לנהל נושאים של ציות לתקנות (GDRP, PCI-DSS, ISO ותקנים אחרים) ולדווח עליהם וכן לתעד ולנתח את כל האירועים והתקריות בתוך הרשת לצורך חקירה נוספת.


Cybowall מעצים ארגונים קטנים ובינוניים באמצעות שילוב בין כלי הגנת סייבר שונות בתוך פתרון יחיד המוצע במחיר משתלם. הפתרון עושה שימוש בגישה מרובת וקטורים (multi-vector) ויוצר מתאם בין נתוני הרשת ומשתמשי הקצה ממקורות רבים במטרה לספק תובנה לגבי הנוזקות בנקודות הקצה והניסיונות לבצע בהן שינויים.


פתרון ה-Cybowall ממנף יכולות של איתור איומי APT (Advanced Persistent Threats) ברשת ובנקודות הקצה ומניח פתיונות רשת בכדי לזהות תנועה מזיקה לרוחב הרשת וללכוד תוקפים שחדרו מבעד להגנות ההיקפיות. בנוסף לכך, יכולות של מיפוי מאוחד של נכסי מידע, בדיקות נקודות תורפה, איתור איומים וקורלציה בין אירועים מספקות מבט הוליסטי על מצב אבטחת המידע ותצורת המערכת הקריטית של הארגון, בכדי לאפשר לארגון להגיב בהתאם ולתעדף התקנה של טלאי אבטחה (patches).


"עסקים קטנים ובינוניים נאבקים בכדי לעמוד בקצב של האיומים החדשים ששוטפים רשתות ברחבי העולם. ככל שהמירוץ הזה מתעצם, ברור יותר שארגונים רבים מאד ממשיכים להיות לא מוכנים לאיומים", אמר מנכ"ל Cybonet דוד פלדמן. "מבחינות רבות, העסקים הקטנים והבינוניים הם אפילו מטרה יותר אטרקטיבית עבור פושעי סייבר ביחס לרשתות של ארגונים גדולים. יש כמות גדולה יותר של עסקים מסוג זה ולעיתים קרובות יש להם פחות מודעות לאיומים, לא תמיד יש להם צוות טכני עם רקע באבטחת מידע וברור שיש להם פחות תקציב להשקעת בטכנולוגיות סייבר".

ארגונים קטנים ובינוניים מתקשים לעיתים קרובות להצדיק הוצאות אבטחת מידע. מנהלים טכנולוגיים נאבקים בכדי לכמת את ההחזר על ההשקעה עבור הוצאות אלה ולהסביר באופן ברור לבעלי העסקים מהי תמונת איומי הסייבר העומדת בפניהם. מחקר שערך לא מכבר מכון Ponemon בקרב ארגונים קטנים ובינוניים בארה"ב גילה שלמרות הגידול במתקפות נוזקה (malware), רק 13% מהמשיבים לסקר אמרו שהם חשו מוכנים למתקפה כזו ושיעור עצום של 51% מהמשיבים טענו שהם כבר חוו מתקפת כופר (ransomware) – למרות שרבים מארגונים אלה לא דיווחו על כך מחשש שהדבר יפגע במוניטין שלהם.
דוד פלדמן מסכם: "Cybowall, המהווה פתרון מרובה וקטורים לגילוי איומים ולתגובה עליהם, מעצים את יכולתם של ארגונים להתמודד עם אתגרי הסייבר של ימינו. Cybowall משקף את הצורך בפתרון משתלם ומאוחד עם חלון תצוגה יחיד בכדי לעזור לארגונים קטנים ובינוניים לזהות הפרות של אבטחת מידע ולצמצם אותן וכן להגן על הנתונים החשובים שלהם ועל העסק שלהם בכלל".


אודות Cybonet
חברת Cybonet (לשעבר PineApp) היא ספקית בינלאומית של פתרונות סייבר ואבטחת מידע, המותקנים על גבי יותר מ-3,000 מערכות ומשרתים קרוב ל-40,000 דומיינים, בכ-60 מדינות בעולם. החברה, שנוסדה ב-2002, משרתת ארגונים קטנים ובינוניים, חברות ענק מרשימת Fortune 500, ארגונים ממשלתיים וכמה ממפעילי הטלקום הגדולים בעולם. Cybonet מספקת מענה מקיף לאבטחת דואר אלקטרוני, סינון URL, ניטור מלא ושוטף של רשתות ובדיקות של פגיעויות אבטחת מידע. מוקד התמיכה של Cybonet, הפועל מסביב לשעון, מבטיח תגובות מהירות ללקוחות החברה בכל העולם. Cybonet, שממוקמת בחיפה, מעסיקה 40 עובדים בישראל ובעולם ומגייסת בימים אלה עובדים נוספים על מנת לתמוך בצמיחתה המואצת. בעלת השליטה ב-Cybonet היא צארום אחזקות שבבעלות רוני צארום, המכהן גם כיו"ר החברה. אתר החברה: www.cybonet.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il