TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Dell Technologies מציינת שנה ראשונה למיזוג עם EMC


דל
"הצבנו רף גבוה, ענינו על הציפיות ומעבר לכך וזו רק ההתחלה", אמר מייקל דל, יו"ר ומנכ"ל Dell Technologies

Dell Technologies, חברת הטכנולוגיה בבעלות פרטית הגדולה בעולם, ציינה השבוע את יום השנה הראשון להיווצרותה, בעקבות המיזוג ההיסטורי בתעשיית ההייטק העולמית, של החברות Dell ו-EMC.
בשנה הראשונה למיזוג, השיגה החברה כמה אבני דרך משמעותיות: הקימה את המערך המכירות המאוחד Dell EMC, אשר לפורטפוליו שלו נוספו 10,000 לקוחות חדשים, ויצרה את הפלטפורמה הגלובלית Dell Technologies , בהיקף 35 מיליארד דולר. במחצית הראשונה של 2017, חוותה Dell EMC צמיחה מואצת בהכנסות, הודות למכירות של שרתים, אחסון, פתרונות מחשוב קצה ופתרונות תשתית אחודה. Dell Technologies סגרה במהלך שנה זו חוב של כ-9.5 מיליארד דולר והמשיכה להשקיע באופן אגרסיבי בטכנולוגיות החדשניות ביותר עבור לקוחותיה.


Dell Technologies אף הודיעה על הסכם רב-שנתי שחתמה Dell עם GE, היצרנית הגדולה בעולם של מוצרים דיגיטליים לתעשייה. , אשר תשתמש בתשתיות ובפתרונות המחשוב למשתמשי קצה מבית Dell. על פי ההסכם, Dell תהיה ספקית תשתיות ופתרונות מחשוב הקצה העיקרית של GE.


"הצבנו רף גבוה, ענינו על הציפיות ומעבר לכך וזו רק ההתחלה", אמר מייקל דל, יו"ר ומנכ"ל Dell Technologies. "עשינו מאמצים כבירים בשנה החולפת לשרת את צורכי הלקוחות, החל מממשלות דרך עסקים קטנים הצומחים במהירות, ועד רבים מהארגונים הגדולים בעולם. כולם רואים ב-Dell Technologies שותפה אסטרטגית שלהם בתחום המחשוב".


המשפחה העסקית של Dell Technologies כוללת אתDell, Dell EMC, Pivotal, RSA SecureWorks, Virtustream ו- VMware. היא מובילת שוק עם שווי של 74 מיליארד דולר, ומחזיקה בפורטפוליו המקיף ביותר בתעשייה, ממרכזי נתונים ועד הענן.

אבני דרך נוספות שהושגו במהלך שנתה הראשונה של החברה הממוזגת:
השקעות – Dell Technologies המשיכה בשנה זו להשקיע במו"פ, בהיקף שנתי של 4.5 מיליארד דולר. מאה מיליון דולר נוספים הושקעו באמצעות זרוע ההשקעות Dell Technologies Capital בסטארט-אפים חדשניים בתחומי בינה מלאכותית, למידת מכונה, האינטרנט של הדברים, גנומיקה ועוד. החברה התחייבה להשקיע כמעט מיליארד דולר נוספים בעובדים, באסטרטגיית ההגעה לשוק ובטכנולוגיה בתחומי הצמיחה העיקריים שלה.


שרשרת האספקה – Dell סיפקה בשנה זו 2.55 מוצרים מדי שנייה - 40 מיליון מחשבים אישיים, 2.5 מיליון שרתים / מוצרים ארגוניים; 45 מיליון יחידות תוכנה וציוד היקפי.
הובלת שוק – השרתים ממשפחת Dell EMC PowerEdge עקפו את המתחרים הצמודים שלהם בדרך אל מעמדם כשרתי ה-x86 הנמכרים ביותר בעולם, ו-Dell EMC הפכה לספקית המובילה בעולם של מערכות אחודות. נתח השוק של Dell בתחום המחשבים האישיים המשיך לעלות, עם 18 רבעונים רצופים, שנה אחר שנה, של רווח למניית החברה בתחום. Dell ממשיכה להיות מובילה גלובלית באספקה של תחנות עבודה, ומס' אחד בעולם בתחום אספקת המסכים. Dell EMC הפכה למספר אחד בתחום אחסון זיכרון פלאש, רבעון 12 ברציפות.


אחריות חברתית – Dell אשר נכללת ברשימת Change the World של המגזין פורצ'ן, הנה אחת מ-50 החברות המצטיינות בתחום המגוון האנושי ושילוב מיעוטים. היא גם סיפקה ל-2.3 מיליון בני נוער גישה טובה יותר לטכנולוגיה באמצעות מלגות ושיתופי פעולה. בתחום הקיימות, מחזרה החברה 99% מפסולת הייצור של מטמנות, סייעה ללקוחותיה לחסוך 380 מיליון דולר בהוצאות על חשמל באמצעות ייעול צריכת החשמל של מוצריה, יצרה את שרשרת האספקה המסחרית הראשונה בעולם של מוצרי פלסטיק שנמשו מן הים, וכן התחייבה להפוך מעל 7 טון של פלסטיק שנמשה מן הים, לאריזות מוצרים. ההוצאות המאוחדות של Dell ו-Dell EMC , על מוצרים ושירותים שמגיעים מספקים ועסקים קטנים, בבעלות נשים או בני מיעוטים, הסתכמו בשנה זו ב-4.9 מיליארד דולר.


חדשנות
בין הפיתוחים הטכנולוגיים החדשים, ניתן למנות:
מוצרים חדשים לצרכנים: סביבת העבודה החדשנית Dell Canvas; תחנת העבודה הניידת Precision 7720 עם תשתית למציאות וירטואלית, XPS 13 2-in-1, Latitude 7285 2-in-1 עם טעינה סלולרית; וכן מוניטור UltraSharp 8K עם התצוגה הראשונה בעולם של 8K ב-32 אינץ'.
שרתי PowerEdge 14G של Dell EMC - תשתית לענן, לביצוע אנליזות או למרכזי נתונים מבוססי תוכנה (SDDC).


ריענון פורטפוליו האחסון לשוק ה-high end, ה-midrange ולפלטפורמות אחסון לא מובנות.
הרחבת יכולות הגנת הנתונים של Dell EMC אל תוך הענן, לצד תמיכה מבית ב- VMware vSphere ו- VMware Cloud על גבי שירותי מחשוב הענן של AWS.
ריענון מקיף של מערכת האחסון Data Domain והשקה של יישומי הגנת מידע אינטגרטיביים מקיפים.
עדכונים במשפחת VxRail של Dell EMC; מעבר לשרתי PowerEdge, הנתמכים כעת בתשתית הענן ההיברידי לארגונים של Dell EMC.
פתרונות חדשים לרשת הפתוחה, למערכת ההפעלה OS10 Dell EMC ולפתרונות של ספקי שירותים.
חבילת התוכנה ProDeploy של Dell EMC, המתוכננת לסייע ללקוחות להפעיל מחשבים אישיים במהירות גדולה יותר, בשליטה גדולה יותר ובפחות מאמץ.

אודות דל טכנולוגיות
דל טכנולוגיות היא משפחת עסקים ייחודית המספקת את התשתית הנחוצה לארגונים לבנות את העתיד הדיגיטלי שלהם, להיכנס לעולם ה-IT ולהגן על הנכס החשוב להם ביותר: המידע. דל טכנולוגיות משרתת חברות בכל הגדלים מ-180 מדינות, בהן 98% מהחברות בדירוג Fortune 500, באמצעות פתרונות טכנולוגיים מקיפים וחדשניים ביותר, מרמת המעבד ועד הענן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il