TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלוריסטם מסכמת את שנת הכספים של 2017


פלוריסטם
מימון לא מדלל בסך 19 מיליון דולר וניסויים קליניים בשלבים מתקדמים

חברת הביו-רפואה הישראלית, פלוריסטם, מובילה עולמית בפיתוח מוצרי ריפוי מתאי שלייה, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הפיסקאלי האחרון לשנת 2017, שהסתיים ב-30 ביוני 2017. במסגרת הדיווח, מסכמת החברה את ההתפתחויות הקליניות הרבות שחלו ברבעון זה ומפרטת את מצבה הפיננסי.
החברה מקדמת במקביל שלושה ניסויים קליניים בשלבים מתקדמים
כל הניסויים המתקדמים נתמכים וממומנים ע"י צד שלישי – כ-19 מיליון דולר במימון לא מדלל הוענקו לניסויים בתאי PLX


החברה נמצאת לקראת ניסויים מכריעים בתאי PLX-R18 לטיפול בתסמונת קרינה חריפה (ARS) במימון מלא של הצבא האמריקני והמכון הלאומי לבריאות בארה"ב (NIH)
החברה נכנסה לשלב 3 בינלאומי בניסוי הקליני לטיפול בטרשת עורקים חמורה בגפיים תחתונות (CLI), וכן מתכננת להתחיל ניסוי שלב 3 בשיקום שרירים לאחר ניתוח לתיקון שבר במפרק הירך.


"שנת הכספים האחרונה סימנה התקדמות משמעותית בפעילות הקלינית שלנו", אמר יו"ר פלוריסטם ומנכ"ל משותף, זמי אברמן. "השלמנו את גיוס ורישום המטופלים בניסוי בינלאומי שלב 2 בתאי PLX-PAD לטיפול בצליעה לסירוגין (IC), ואנו מצפים לנתונים קליניים ממחקר זה במחצית הראשונה של 2018. אנו מתקדמים כעת עם מספר ניסויים שלב 3, עם ניסוי רב-לאומי לטיפול בטרשת עורקים חמורה בגפיים תחתונות (CLI) ובניסוי בשיקום שרירים לאחר ניתוח לתיקון שבר במפרק הירך. הניסויים שלנו זכו למימון לא מדלל של 19 מיליון דולר מגופים שונים, ואנו מאמינים כי הוא יכסה חלק משמעותי מהעלויות של מחקרים אלה".


עוד הוסיף אברמן ואמר: "עברנו כברת דרך משמעותית עם הפיתוח של תאי PLX-R18, ואנו עומדים לקראת ניסוי מכריע (מקביל שלב 3) לטיפול בתסמונת קרינה חריפה (ARS), זאת לאחר ניסוי שלב 2 מוצלח עם המכון האמריקני הלאומי לבריאות (NIH) שבוצע על חיות גדולות. התוצאות המבטיחות של מחקר זה הובילו להסכם נוסף עם משרד ההגנה והצבא האמריקני, במטרה לתת מענה רפואי לאנשי כוחות הביטחון במקרה של חשיפה לקרינה, ובכך להרחיב את הפוטנציאל של PLX-R18 להגנה על חיילים ואזרחים, לפני ואחרי אירוע גרעיני".


נשיא פלוריסטם ומנכ"ל משותף, יקי ינאי, הוסיף ואמר: "מאז הקמתנו, ההנהלה ידעה לזהות ולנצל הזדמנויות מימון ותנאי שוק לטובת האינטרסים של בעלי המניות שלנו, כדי להבטיח את המימון הדרוש למימוש האסטרטגיה העסקית שלנו. השנה, הייתה לנו הצלחה גדולה בתכניות ה-PLX שלנו, להן הוענקו מעל 19 מיליון דולר באמצעות מענקים שאינם מדללים. אנו ממשיכים לבחון אפשרויות מימון נוספות, בין היתר באמצעות הסכמי מסחור פוטנציאליים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il