TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רד האט מקדמת אוטומציית ארגונים ורשתות עם היצע חדש של Ansible


רד האט
השקת Ansible Engine, אוטומציית קישוריות מתקדמת והגרסה האחרונה של Red Hat Ansible tower, מאיצות את הדרך לאוטומציה כלל ארגונית

רד האט (Red Hat) – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, השיקה מספר חידושים שנועדו לקדם אוטומציית IT, שחשיבותה האסטרטגית לארגונים הולכת וגדלה.
Ansible היא טכנולוגיית אוטומציה בקוד פתוח אשר משנה את חוקי המשחק עבור הניהול של סביבות IT והרחבתן. Ansible – שתוכננה כפשוטה לאימוץ, שימוש והבנה, הפכה לטכנולוגיית אוטומציית IT הפופולרית ביותר בקוד פתוח, עם קרוב ל- 3,000 תורמי קוד, יותר מ- 32,000 מערכי שינויים (commits) לפרויקט ה- upstream Ansible Open Source, ובסיס משתמשים המקיף תעשיות ברחבי העולם.


רד האט רכשה את החברה שמאחורי Ansible ב- 2015, במטרה לעזור למשתמשים להפחית את העלות והמורכבות של הטמעת וניהול יישומים שפותחו עבור הענן (cloud-native) ויישומים מסורתיים ברחבי סביבות ענן היברידי. עם Ansible יכולים ארגונים להפוך את אוטומציית הארגון למציאות.

לפי דוח Freedom Dynamics מחודש יולי 2017 בנושא ההשפעה של אוטומציה על פעילויות IT: "אימוץ כלל-ארגוני של טכנולוגיית אוטומציה יכול לספק פוטנציאל משמעותי לארגון. בסקר הדגישו שלושה מכל ארבעה משיבים את הערך של אוטומציה ביחס לכל היבטי המפתח של IT. "מרבית המשיבים ראים אוטומציה כרבת ערך או בעלת ערך לאורך סבבי התפעול, מהקצאה ראשונית דרך פעילות שגרתית ועד לניהול שינויים שוטף".


עתה השיקה רד האט מספר חידושי Ansible שנועדו לסייע ללקוחות ארגוניים לרתום את העוצמה של אוטומציה לרחבי הארגון: מפעילויות IT דרך פיתוח ועד ניהול רשת, וביניהם:
Red Hat Ansible Engine – היצע חדש שנועד להביא את התמיכה הגלובלית ברמה ארגונית בה רד האט ידועה, אל פרויקט קהילת אוטומציית Ansible הפופולרית.
תוסף קישוריות Red Hat Ansible Engine - כולל תמיכה מלאה במודולי פלטפורמת קישוריות נבחרים.
Red Hat Ansible Tower 3.2 – הגרסה החדישה ביותר של פלטפורמת ניהול אוטומציית Ansible הארגונית שלה.


ככל שארגונים ניצבים בפני לחצים לחדש מהר יותר ולעתים קרובות יותר, תשתית IT חייבת את היכולת של התאמה לטכנולוגיה החדישה ביותר, תוך המשך תמיכה במערכות קריטיות וותיקות (legacy). הדבר יכול לבוא לביטוי במערכות מורכבות ונפרדות שקשה לנהל אותן ללא אוטומציה. עם Red Hat Ansible Engine ו- Red Hat Ansible Tower 3.2 יכולים עתה ארגונים לאחד טכנולוגיות קיימות ונפרדות, לתהליכים פשוטים אשר חוזרים על עצמם והינם אוטומטיים. גישה זו תוכל לעזור לנהל באופן מלא את ההטמעה והאימוץ של אוטומציה עסקית קריטית. אימוץ כלל ארגוני זה יכול להיות חשוב לארגוני IT המחפשים להטמיע DevOps, כמו גם לשימוש כאוטומציה עבור קידום הובלה דיגיטלית.


Red Hat Ansible Engine
בשימוש באוטומציית Ansible יכולים מפתחי וצוותי תפעול IT להטמיע ביתר קלות שירותי IT, יישומים וסביבות, תוך האפשרות להסיר מחסומים בין צוותי IT על ידי אוטומציית פעילויות שגרתיות. עם Red Hat Ansible Engine משיקה רד האט היצע חדש המספק זו הפעם הראשונה תמיכה עבור טכנולוגיית אוטומציית Ansible בקוד פתוח. בעוד קהילת ה- upstream Ansible ידועה בזכות חדשנות שמתקדמת במהירות, ארגונים רבים דורשים גישה יותר מאובטחת, יציבה ואמינה. עם Red Hat Ansible Engine יכולים ארגונים לגשת ברמה ארגונית מוקשחת אל הכלים והחידושים הזמינים מטכנולוגיית Ansible הבסיסית.


Red Hat Ansible Engine גם זמין עם תוסף קישוריות חדש (Networking Add-on) , העוזר לתת מענה לנושא קריטי בתשתיות המודרניות של ימינו. עם אוטומציית רשת יכולים מפעילי רשתות להשתמש במודולי Ansible נתמכים באופן מלא, שפותחו ומתוחזקים בארגון עבור התקני קישוריות פופולריים רבים. משתמשים יוכלו גם להגדיר תצורה מלאה של סביבות הרשת שלהם.


Red Hat Ansible Tower 3.2
כאשר ארגונים מאמצים טכנולוגיית אוטומציה של Ansible, הדרישה לשליטה, ניהול והרחבה יעילה של אוטומציית IT – הולכת וגדלה. Red Hat Ansible Tower 3.2 עוזרת לצוותיIT לנהל ביתר יעילות מערכת אוטומטיות, ולבצע אופטימיזציה של הטמעות רב-שכבתיות תך הוספת בקרה ושליטה, אבטחה רבה יותר, ויכולות הקצאת סמכויות.


לקוחות Ansible קיימים יכולים להוסיף מנוי Red Hat Ansible Engine בכל עת כדי לזכות בתמיכה עבור אוטומציית Ansible התשתיתית המניעה את Red Hat Ansible Tower.
Red Hat Ansible Tower 3.2 היא גם הגרסה הראשונה המבוססת על פרויקט הקוד הפתוח AWX – פרויקט קהילה חדש בקוד פתוח, המתקיים בחסות רד האט ומאפשר למשתמשים אינטראקציה ישירה הוספת תכונות ויכולות כדי לסייע בקידום חדשנות ב- Red Hat Ansible Tower.


ג'ו פיצ'גרלד, סגן נשיא לניהול ברד האט, אמר: "ברחבי העולם אנו רואים עניין רב ב-Ansible. לקוחות ארגוניים מעוניינים בטכנולוגיות אוטומציה יותר יציבות ואמינות, כדי שיוכלו לאמץ יכולות רבות עוצמה אלה ברחבי הארגונים. כמו כן, מאחר שהטמעות אוטומציה נוספת משפיעות ישירות על סביבות ויישומים עסקיים קריטיים, הדרישות לאבטחה, תמיכה ויציבות רבות יותר הופכות ליותר חשובות. על ידי הרחבת הפורטפוליו שלנו עם Red Hat Ansible Engine
ו- for Network Automation Ansible Engine, אנו מתכוונים למלא את הצורך לעזור לארגונים לאמץ טכנולוגיות אלה מתוך ביטחון רב יותר".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il