TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ננו דיימנשן תשתף פעולה עם CADvision לטובת שיווק מדפסת התלת מימד של ננו דיימנשן בצרפת, בלגיה ושוויץ


ננו דיימנשן לוגו
"CADvision וננו דיימנשן חולקים חזון משותף לגבי הערך העצום של הדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה בעולם בניית אבות טיפוס במהירות ותהליכי ייצור", אמר ג'וליאן מארקריאן, מנכ"ל CADvision

חברת ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM), חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד לשוק האלקטרוניקה, מודיעה היום כי החברה הבת, בה החברה מחזיקה ב- 100% מהונה המונפק והנפרע- ננו דיימנשן טכנולוגיות בע"מ, תשתף פעולה עם CADvision, מפיץ מוביל של הדפסת תלת מימד בצרפת, על מנת לפתח את התשתית המסחרית והשרות הדרושים להתחלת מכירות ותמיכה במדפסת התלת מימד DragonFly 2020 בצרפת, בלגיה ושוויץ. ננו דיימנשן ו- CADvision יחלו את שיתוף הפעולה במסגרת תערוכת Enova בפריז, בתאריכים 19-21 בספטמבר בביתן L23. ננו דיימנשן תציג בביתן של CADvision את הטכנולוגיות החדשניות שלה בתחום הדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה.


עם למעלה מ- 2,000 לרוחות והכנסה שנתית של כ- 20 מיליון יורו, CADvision מספקת פתרונות תכנון בעזרת מחשב (CAD) והדפסת תלת מימד עבור כלי עיצוב, אבות טיפוס, סימולציה וייצור וכן מוצרים מוגמרים. מדפסת התלת מימד DragonFly 2020 של ננו דיימנשן, שמביאה את ה- additive manufacturing לעולם פיתוח האלקטרוניקה, הינה התאמה מושלמת לפרופיל של CADvision.
"ל- CADvision יש כ- 20 שנה של ניסיון בהדפסת תלת מימד ו- EDA", אמר סיימון פריד, סמנכ"ל פיתוח עסקי בננו דיימנשן. "הניסיון הנרחב והמוכח שלהם, בשילוב עם תובנות עמוקות לגבי הצרכים של שוק מיוחד זה מספקים תוספת יעילה לפעולות המכירה, תמיכה ושירות שלנו באירופה".


"CADvision וננו דיימנשן חולקים חזון משותף לגבי הערך העצום של הדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה בעולם בניית אבות טיפוס במהירות ותהליכי ייצור", אמר ג'וליאן מארקריאן, מנכ"ל CADvision. "אנו מצפים לשיתוף פעולה עם ננו דיימנשן על מנת לספק ללקוחותינו את הטכנולוגיה והשירות הנדרשים עבור המשך הצמיחה והחדשנות שלהם והצלחתם".


אודות CADvision
CADvision הינה הנציגה הצרפתית של מערכות SOLIDWORKS של Stratasysו- Dassault ומפתחת את עסקיה הן בתחום CAD/EDA והן בתחום הדפסת תלת מימד. ההנהלה של CADvision ממוקמת ב- Guyancourt, צרפת ומספקת שרות לשטחים דוברי צרפתית באמצעות 6 משרדים ו- 35 עובדים.

אודות ננו דיימנשן
ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM) הינה חברה טכנולוגית מובילה בתחום ה- Additive Manufacturing. ננו דיימנשן משנה, מעצבת ומגדירה את העתיד של ייצור אלקטרוניקה. באמצעות טכנולוגיית הדפסת תלת המימד הייחודיות שפיתחה, ננו דיימנשן מתמקדת בביקוש ההולך וגדל למוצרים אלקטרוניים הדורשים תכונות מתוחכמות יותר וכוללים מעגלים אלקטרוניים מודפסים (כרטיסי PCB). הביקוש למעגלים, ובין היתר ל- PCB, שהינם הליבה של כל מכשיר אלקטרוני, רלוונטי למגוון רחב של תעשיות, לרבות מוצרי צריכה אלקטרוניים, מכשירים רפואיים, בטחון, חלל, כלי רכב, IoT וטלקום. תעשיות אלו יכולות להפיק תועלת רבה מפתרונות האלקטרוניקה המודפסת בתלת מימד של ננו דיימנשן עבור בניית אבות טיפוס באופן מהיר וכן עבור ייצור סדרות קטנות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il