TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קונצנזוס בכנס האירופאי לכוויות סביב יתרונות השימוש ב-NexoBrid


מדיוונד
מסמך קונצנזוס אירופאי על NexoBrid של מדיוונד זוכה בפרס הפוסטר המדעי הטוב ביותר בקונגרס ה-17 של איגוד הכוויות האירופאי

מדיוונד, הנסחרת בארה"ב (Nasdaq: MDWD), הודיעה היום כי פוסטר מדעי המציג קונצנזוס של רופאים מובילים מכל רחבי אירופה לגבי יתרונות השימוש ב-NexoBrid לטיפול בכוויות זכה בפרס "הפוסטר המדעי הטוב ביותר" בקונגרס ה-17 של איגוד הכוויות האירופאי EBA)) אשר התקיים בברצלונה בשבוע שעבר.
הפוסטר המדעי, הוצג על ידי רופא מאוניברסיטת היידלברג בגרמניה, וכלל 68 הצהרות שונות ביחס לשימוש והיתרונות של NexoBrid שהתקבלו פה אחד ע"י פאנל רחב של מומחי כוויות מובילים ממרכזי כוויות ידועים מכל רחבי אירופה, לאחר שצברו ניסיון בטיפול ב NexoBrid בלמעלה מ-500 חולים. מסמך הקונצנזוס המלא יפורסם כמאמר מדעי שעשוי לשמש כקו מנחה לטיפול רפואי בכוויות באירופה עד אשר יאומצו הנחיות טיפול אירופאיות.


בין היתר, המומחים הסכימו פה אחד שהסרה מוקדמת של רקמות עור פגועות באמצעות NexoBrid היא צעד משמעותי בטיפול בכוויות קשות ועשויה לשפר את התוצאות הרפואיות באמצעות הפחתה בשיעור הזיהומים, במספר הפצעים הדורשים התערבות כירורגית, באובדן דם ובצורך בהשתלות וכן לקצר את משך השהייה בבית החולים.


"אנו שמחים מאוד על כך שזו השנה השלישית ברציפות בה מצגת מדעית על היתרונות הטיפוליים של NexoBrid זוכה בפרס ראשון בכנס כוויות בינלאומי מרכזי. קונצנזוס בקרב קבוצה של מובילי דעה מרכזיים באירופה וההכרה בקונצנזוס זה, כפי שבאה לידי ביטוי במתן הפרס על ידי איגוד הכוויות האירופאי, מעידים על האמונה הגוברת של מומחי טיפול בכוויות ביתרונות השימוש ב- NexoBrid ובמקומה של התרופה כטיפול המקובל בחולי כוויה", ציין גל כהן, מנכ"ל מדיוונד.


"אנו מודים לכל אחד מהמומחים אשר הציגו את 43 הסקירות המדעיות על NexoBrid במהלך כנס חשוב זה, ועל שתיעדו וחלקו את ניסיונם בשימוש NexoBrid עם מאות מומחי הכוויות שלקחו חלק בכנס. בנוסף, אנו מודים להם על קידום רפואה מבוססת ראיות לרווחת נפגעי כוויות", הוסיף כהן.


תרופת ה- NexoBrid של מדיוונד, קיבלה אישור לשיווק מסוכנות הרפואה האירופאית (EMA) וממשרדי הבריאות בישראל ובארגנטינה להסרת רקמות שנפגעו מכוויות בקרב חולים בעלי כוויות בינוניות עד קשות. התרופה הייחודית מהווה פריצת דרך, שכן היא מאפשרת להסיר את הרקמות שנפגעו במהירות לאחר מתן בודד של התרופה למשך ארבע שעות במיטת החולה, ללא ניתוח וללא פגיעה ברקמות בריאות, כפי שנבדק והוכח קלינית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il