TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Drive.ai וליפט משתפות פעולה בשיתוף נסיעות אוטונומי


Drive.ai
החברות יישמו תוכנית פיילוט באזור המפרץ
Drive.ai ו-Lyft הודיעו היום על שותפות להבאת שיתוף נסיעות אוטונומי לאזור המפרץ. שיתוף הפעולה הזה משלב את פתרון הנהיגה האוטונומית המבוסס על למידה עמוקה של Drive.ai עם רשת שיתוף הנסיעות הנרחבת של ליפט, ומעמיק את המחויבות של שתי החברות לפיתוח רכב אוטונומי בטוח וחכם.

"למכוניות אוטונומיות יש פוטנציאל להציל חיים, לעצב מחדש ערים ולהועיל באופן דרמטי לסביבה. תוכניות פיילוט כמו זאת חיוניות כדי לבנות מודעות והיכרות עם טכנולוגיות של רכב אוטונומי, ול-Drive.ai יש מחויבות לפעול עם עסקים נהדרים כמו ליפט כדי לעשות זאת", אמר מנכ"ל Drive.ai סאמיפ טנדון. "ביחד, אנחנו יכולים לעבור לשלב הבא ברכב אוטונומי, מניסוי ליישום בסביבות עירוניות אמיתיות".

הפיילוט, שייושם באזור המפרץ בקרוב, יספק תובנות יקרות ערך איך אפשר להשתמש ברכב אוטונומי ביעילות ויעזור לליפט למטב את חוויית הנוסע. Drive.ai תשתמש בפיילוט כדי להרחיב את היכולות הטכניות שלה ולפתח מפת דרכים למסחור רחב יותר. בכל הנסיעות יהיה ברכב נהג בטיחות שהוכשר על ידי Drive.ai וכל יישום ציבורי של הפיילוט ייעשה תוך ציות לדרישות הרגולציה שחלות.

"אנו בליפט מחויבים לשיפור חייהם של אנשים באמצעות התחבורה הטובה ביותר בעולם", אמר טגרט מתייסן, מנהל המוצר הבכיר בליפט. "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם Drive.ai בפיילוט של רכב אוטונומי באזור המפרץ, וביחד נעזור לעצב את עתיד התחבורה ובסופו של דבר את עתיד הקהילות שלנו".

Drive.ai משתמשת בגישה של למידה עמוקה תחילה כדי לפתח טכנולוגיית נהיגה אוטונומית שניתנת לשינוי גודל ולהתאמה. כדי להביא את הטכנולוגיה שלה לשוק, Drive.ai מפתחת ערכות שיפור, שמאפשרות לעסקים להפוך באופן משתלם רכב מסורתי לדגמים שנוהגים את עצמם. ההודעה על הפיילוט הזה מגיעה רק חודשים אחרי ש-Drive.ai הודיעה על סבב גיוס הון שני של 50 מיליון דולר, שמשמש אותה לשיתופי פעולה עם ציי רכב עסקיים.

אודות Drive.ai
Drive.ai היא חברה של טכנולוגיית נהיגה אוטונומית שמשנה את הקשרים בין אנשים ותחבורה. על ידי שימוש בלמידה עמוקה מהיסוד, החברה בונה את מוח התוכנה של המכונית שנוהגת את עצמה. Drive.ai, שהוקמה ב-2015 על ידי צוות שהגיע ממעבדת הבינה המלאכותית של אוניברסיטת סטנפורד, התפתחה ליותר מ-70 עובדים וגייסה מימון של יותר מ-62 מיליון דולר. מטה החברה נמצא במאונטיין ויו, קליפורניה ויש לה רישיון לבצע ניסויים ברכב אוטונומי במדינת קליפורניה.

אודות ליפט
ליפט הוקמה ביוני 2012 על ידי לוגן גרין וג'ון זימר כדי לשפר את חייהם של אנשים באמצעות התחבורה הטובה ביותר בעולם. ליפט היא חברת שיתוף הנסיעות שצומחת במהירות הרבה ביותר בארה"ב והיא זמינה ביותר מ-350 ערים. נהגים ונוסעים מעדיפים את ליפט בגלל החוויה הבטוחה והידידותית שלה והמחויבות לגרום לשינוי חיובי בעתידן של הערים שלנו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il