TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סאטקום מערכות ממשיכה להרחיב את פעילותה ביבשת אפריקה


סאטקום מערכות
חתמה על הסכם לאספקת זכויות שימוש בתשתית תקשורת בהיקף של 1.4 מיליון דולר. ההתקשרות החדשה מצטרפת להסכמים קודמים עם אותו לקוח

 דן זיצ’ק, מנכ"ל סאטקום מערכות: "אנו מזהים פוטנציאל צמיחה גבוה באפריקה. בדעתנו להמשיך ולמקסם את פעילותנו ביבשת זו ולעמוד ביעדינו העסקיים"


חברת סאטקום מערכות, המספקת שירותי תקשורת לוויינית, ממשיכה להרחיב את פעילותה ביבשת אפריקה. החברה מדווחת על התקשרותה בהסכם עם חברת תקשורת הממוקמת בגאנה לאספקת זכויות שימוש בתשתית תקשורת על גבי סיב (IRU) ושירותים נלווים בעסקה הנאמדת בהיקף כולל של 1.4 מיליון דולר, בחוזה ארוך טווח. ההתקשרות החדשה מהווה הרחבה לפעילות הקיימת מול הלקוח, עמו התקשרה סאטקום מערכות לראשונה בעסקת IRU בשנת 2015. ההיקף הכולל של ההסכמים עם לקוח זה נאמד בכ-2 מיליון דולר. בנוסף, זכאית החברה להכנסות ממתן שרותי תחזוקה ותפעול חודשיים לתקופה של 18 שנה.
בהסכם החדש נקבע כי בתמורה לאספקת זכויות השימוש בתשתית התקשורת על גבי סיב (IRU), צפויה


סאטקום מערכות לקבל סך של כ-710 אלף דולר, ב-30 תשלומים חודשיים שווים החל מחודש ספטמבר 2017. בנוסף, בגין השירותים הנלווים, הכוללים, בין היתר, שירותי תחזוקה ותפעול, ישלם הלקוח לחברה הבת של סאטקום מערכות בגאנה, החל מחודש ספטמבר 2019, סך של 3,300 דולר לחודש למשך 18 שנה. תקופת ההתקשרות המינימלית נקבעה ל- 18 שנה, ללא אפשרות ביטול. בנוסף, בהתאם להסכם, היה והכבל ימשיך לפעול גם מעבר לתקופה זו, ימשיך הלקוח לשלם בגין השירותים.


סאטקום מערכות רואה בהסכם החדש חשיבות אסטרטגית, בין היתר משום שהוא משקף את המשך פעילותה של החברה לביסוס מעמדה כספק שירותי תקשורת על גבי סיבים באפריקה.
ההודעה היום מצטרפת לחוזים משמעותיים נוספים עם לקוחות באפריקה עליהם דיווחה סאטקום. פעילותה של סאטקום מערכות באפריקה מהווה את החלק הארי בהכנסות החברה, כך ב-2016 דיווחה סאטקום מערכות על הכנסות של 22.4 מיליון דולר באפריקה, וברבעון השני של 2017 נאמדו הכנסותיה מיבשת זו בכ-7.2 מיליון דולר.


בחודש מאי האחרון דיווחה סאטקום מערכות על התקשרותה עם חברת תקשורת סלולרית בינלאומית מהגדולות באפריקה בעסקה הנאמדת בכ-6.9 מיליון דולר לאספקת שירותי קישור ותשתית באמצעות סיב לרשת האינטרנט במדינות אוגנדה, זמביה וגאנה. בנוסף, לסאטקום מערכות החזקה במניות WIOCC, חברה מובילה בתחום תשתיות הסיבים באפריקה, המציגה תוצאות יציבות מידי שנה תוך אספקת תזרים יציב לבעלי מניותיה. בין לקוחות סאטקום באפריקה נמנים לקוחות רבים מתחום הסלולר, המהווה את השוק הצומח ביותר באפריקה.


דן זיצ’ק, מנכ"ל סאטקום מערכות, מסר כי "סאטקום מערכות ממשיכה ליישם בהצלחה את יעדיה ביבשת אפריקה, בה היא מזהה פוטנציאל צמיחה גבוה. בדעתנו להמשיך ולמקסם את פעילותנו באפריקה, ואנו בטוחים כי הסכמי המשך מעין זה עליו חתמנו כעת, מהווים תשתית מצוינת להמשך עמידת החברה ביעדיה העסקיים ולחיזוק מיצובה העסקי והתחרותי באפריקה".

אודות סאטקום מערכות
סאטקום מערכות, הנסחרת בבורסה בת"א, עוסקת באמצעות חברות בנות במתן שירותי תקשורת בעיקר באמצעות תשתית לוויין, אולם גם באמצעות תשתית קרקעית והינה בשליטה (70%) של קבוצת יורוקום. לחברה שני תחומי פעילות עיקריים: 1. שירותי תקשורת נתונים – שירותי קישור ותשתית לרשת האינטרנט העולמית וכן, שירותי הקמה והפעלה של רשתות תקשורת 2. שירותי תקשורת לוויינית ניידת – החברה מספקת שירותי תקשורת לוויינית ניידת באמצעות לוויין. מרבית לקוחות החברה ממוקמים באפריקה אך לחברה לקוחות גם באירופה, צפון אמריקה ואסיה וביניהם מפעילי רשתות תקשורת, ממשלות, ספקי שירותי אינטרנט (ISP) עסקים פרטיים ומפעילי רשתות פנימיות כגון ארגונים פיננסיים, מוסדות לימוד, גופים ללא מטרות רווח וארגונים הומנוטרים בינלאומיים. בישראל החברה מוכרת לגופים בטחוניים ומשרדי ממשלה.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il