TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קולפלנט הולכת לנאסד"ק


קולפלנט
חתמה על הסכם סופי להשקעה של 5 מיליון דולר עם משקיע פרטי אמריקאי

קולפלנט הולכת לנאסד"ק: חתמה על הסכם סופי להשקעה של 5 מיליון דולר
החתימה על ההסכם המחייב מגיעה בהמשך להודעת החברה מוקדם יותר השבוע כי חתמה על הסכם עקרונות לא מחייב עם המשקיע, הכולל רישום ADSs החברה למסחר בנאסד"ק. מוצרי קולפלנט מסייעים לשיקום וריפוי רקמות בגוף האדם, באמצעות יישומים קליניים בתחומי האורטופדיה, הדפסה ביולוגית בתלת מימד של רקמות ואיברים, וריפוי של פצעים כרוניים, ניתוחיים ופצעי סוכרת. השימוש בקולגן אנושי, שמופק ממקור צמחי בתהליך נושא פטנטים, מוריד משמעותית את הסיכונים שקיימים כיום ברפואה עקב השימוש בקולגן מהחי, כולל סכנת זיהום, העברת מחלות או דחייה על ידי הגוף המטופל

קולפלנט עדכנה הבוקר כי חתמה על הסכם סופי ומחייב עם משקיע אמריקאי, להשקעה בסך כולל של 5 מיליון דולר ב-3 שלבים, בהקצאת מניות פרטית. זאת, בהמשך להודעת החברה מוקדם יותר השבוע כי חתמה בחודש יולי על הסכם עקרונות לא מחייב עם המשקיע, הכולל רישום למסחר בבורסת נאסד"ק. עוד החברה ציינה בהודעתה הקודמת כי בעלי עניין גדולים בחברה הביעו כוונה לבצע השקעה פרטת עוקבת להשקעת המשקיע האמריקאי בסכומים משמעותיים, וכעת מעדכנת קולפלנט כי החלה במגעים להשקעה זו של סכומים מהותיים לחברה.

הסכם ההשקעה יבוצע בשלושה שלבים: השלב הראשון כולל תשלום של 2 מיליון דולר, אשר יועברו לחברה בסמוך לאחר מועד החתימה על הסכמי העסקה. השלב השני כולל תשלום של 2 מיליון דולר, אשר יועברו לחברה בסמוך לאחר מועד אישור העסקה על ידי אסיפת בעלי המניות של החברה, אשר תזומן בסמוך למועד חתימת הסכמי העסקה. השלב השלישי כולל תשלום של 1 מיליון דולר, אשר יועבר לחברה בסמוך לרישום ה-ADSs של החברה למסחר בבורסת נאסד"ק.


בגין סך התמורה כאמור, החברה תקצה למשקיע מניות רגילות בהנפקה פרטית חסומה ותנפיק אגרת חוב להמרה, כמפורט בהמשך. המניות שתוקצנה במועד ההשלמה הראשון יהוו, עם הנפקתן, עד כ-9.99% מהונה המונפק והנפרע של החברה מיד לאחר ההנפקה. המחיר בגין כל מניה יחושב לפי שווי חברה של 50 מיליון שקל (לפני הכסף), לרבות בגין מניות שתוקצינה כתוצאה מהמרת איגרת החוב. כנגד יתרת התמורה תנפיק החברה למשקיע אגרת חוב להמרה, שאינה נושאת ריבית, כאשר נקבע כי איגרת החוב תומר באופן אוטומטי (כפוף להתקיימות מספר תנאים טכניים במהותם) לכתבי אופציה שתמורתם שולמה מראש, וזאת בעת רישום למסחר של ה ADSs בנאסד"ק. איגרת החוב ניתנת להמרה למניות בכל עת על ידי המשקיע.

כמו כן, במועד השלמת הרישום לנאסד"ק תקצה החברה למשקיע כתבי אופציה הניתנים למימוש למניות החברה לתקופה של חמש שנים מאותו מועד, במחיר מימוש השווה ל 200% מהמחיר למניה בעסקה (עבור כל כתב אופציה). כתבי האופציה יהיו כפופים להתאמות מקובלות. המשקיע יסייע לחברה ברישום למסחר בנאסדק, ובתמורה לכך החברה תקצה למשקיע במועד ההשלמה הראשון ובמועד השלמה השני ניירות ערך הוניים המשקפים בסה"כ 5% מהונה המונפק של החברה, כפי שהוא ערב מועד ההשלמה הראשון. המשקיע יהיה זכאי לקבלת זכויות רישום בנאסדק למניות הרגילות או ADSs שיוחזקו על ידיו.

מוצרי קולפלנט מסייעים להתחדשות, שיקום וריפוי רקמות בגוף האדם, באמצעות יישומים קליניים בתחומי האורטופדיה, הדפסה ביולוגית בתלת מימד של רקמות ואיברים, וריפוי של פצעים כרוניים, ניתוחיים ופצעי סוכרת. השימוש בקולגן אנושי שהופק ממקור צמחי בתהליך נושא פטנטים מוריד משמעותית את הסיכונים שקיימים כיום ברפואה בעת השימוש בקולגן מהחי, כולל סכנת זיהום, העברת מחלות או דחייה על ידי הגוף המטופל.

החברה נמצאת כיום בשלבי החדרה לשוק של שני מוצרים המבוססים על הקולגן האנושי מתוצרתה, המיוצר מצמחי טבק: VergenixSTR לטיפול בדלקות גידים, עבורו לקולפלנט הסכם עם ארטרקס, חברה גלובלית מובילה בשוק האורטופדיה אשר לה מערך מכירות איכותי ומיומן, והיא המפיצה הבלעדית של המוצר באירופה, במזה"ת, בהודו ובאפריקה. המוצר השני הוא VergenixFG – ג'ל רפואי להזרקה לריפוי וסגירת פצעים כרוניים, פצעים קשי ריפוי וחתכים ניתוחיים, כולל פצעים אצל חולי סכרת, ומכירותיו מבוצעות במספר מדינות באירופה באמצעות מפיצים מקומיים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il